|
Galeria Katowicka,Katowice - #CityLife - APSYS Polska Agencja marketingowa: Valkea Media S.A. Dzięki przemyślanej strategii, atrakcyjnemu contentowi, dostosowaniu działań do aktualnych trendów digitalowych i zaawansowanym narzędziom reklamowym, komunikaty Katowickiej skutecznie dotarły do mieszkańców Śląska. Przekaz budowany na 3 filarach: lokalność i tradycja, Galeria widziana oczami Klientów i integralność Katowickiej z miastem, stanowił doskonałą bazę do autentycznego dialogu z fanami i followersami, zmieniając ich z odbiorców komunikatów na nadawców i partnerów w dyskusji. Prezentowane treści stały się przestrzenią doznań, przez które uczestnicy aktywnie włączali się w narrację marki. Celem było zaangażowanie odbiorców w życie Galerii. Strzałem w dziesiątkę okazały się publikacje influencerów świadczące o autentyczności publikowanych treści. Średnie zasięgi postów, na ich kanałach z oznaczeniem Katowickiej, wynosiły 3 019 użytkowników per post oraz osiągały średnio 1 447 interakcji pod postem. Skuteczność strategii potwierdza znaczne przekroczenie zakładanych KPI, regularny przyrost fanów w analizowanym okresie oraz sentyment marki na Facebooku na poziomie 99,28%. |
|
Bonarka, Kraków - Strategia i działania Bonarki w kanałach SM - NEPI Rockcastle Agencja marketingowa: Well Done Bonarka wyznacza trendy nie tylko w obszarze mody i swojej działalności komercyjnej, ale także w dziedzinie social media. Media społecznościowe centrum to swoisty kolaż najpopularniejszych trendów, efektywnych rozwiązań marketingowych oraz działań nastawionych na skuteczną realizację założonych celów. Przyjęta na lata 2018/2019 strategia stworzyła nowy kod graficzny i ideowy marki wyraźnie odróżniający centrum nie tylko na tle lokalnej konkurencji, ale także wśród centrów handlowych w Polsce. Wyróżniki kampanii: |
|
Galeria Kazimierz, Kraków - Kampania Facebook - Invesco Real Estate Agencja marketingowa: DNA Group Kraków to wyjątkowe miasto, a jego unikalność jest związana w istotnym stopniu z jego mieszkańcami. Społeczność ta to jednocześnie klienci Galerii Kazimierz. Naszą ambicją było odwołanie się do owej unikalności - również w obszarze strategii działań w kanałach społecznościowych. Kluczem do powodzenia komunikacji w social media była przemyślana egzekucja nadrzędnej idei marki „Inspirują nas ludzie”. Dotyczy to zarówno przełożenia jej na bieżące taktyczne działania związane z ofertą, jak i na komunikację wizerunkową, dzięki której konsekwentnie budujemy percepcję Galerii Kazimierz jako miejsca najbardziej zorientowanego na mieszkańców oraz wsłuchanego w ich oczekiwania. Przyjęty na 2018-2019 plan komunikacji na Facebooku oraz Instagramie, skupiony głównie na budowie świadomości zróżnicowanej oferty miejsca oraz jego atrybutów wizerunkowych odwołujących się do lokalności, zdołaliśmy zrealizować wychodząc ponad pierwotne założenia (wybrane KPI przekraczały nawet 150% vs. założony cel). |
|
Designer Outlet Warszawa, Warszawa - Strategia i Działania w Social Media 2019 - Peakside ROS Outlet Management Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Valkea Media S.A. Designer Outlet Warszawa z roku na rok notuje coraz wyższe wyniki sprzedaży oraz wzrost odwiedzalności. To też w wielu przypadkach miejsce pierwszego wyboru dla marek premium, które zdecydowały się na otwarcie swoich butików właśnie w naszym centrum. Innowacyjne i profesjonalnie planowana oraz następnie realizowana strategia marketingowa centrum stawiająca sobie za cel wzmocnienie pozycji Designer Outlet Warszawa jako najbardziej pożądanego miejsca zakupów premium w stolicy Polski przynosi oczekiwane efekty. Strategia Social media jako nieodłączny i istotny element dużego planu jest realizowana z uwzględnieniem najnowszych trendów, innowacyjnych narzędzi oraz pełnego zaangażowania. Cele postawione przed tym medium w 2019 roku zostały jasno określone. Przede wszystkim był to: |