PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany corocznie przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: deweloperów, inwestorów, zarządców obiektów, a w tym roku również i firm usługowych. Celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk, nowych technologii, innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów. Zwieńczeniem konkursu jest Gala PRCH Retail Awards, najbardziej spektakularne wydarzenie branżowe, w trakcie którego odbywa się prezentacja laureatów i ich dokonań.
Dzięki złożonej i merytorycznej ocenie wybitnych ekspertów branżowych, środowisk naukowych, marketingu i mediów, nagrody PRCH Retail Awards są uznawane za najbardziej prestiżowe i wiarygodne na rynku. Wyróżnikiem i wartością programu jest wieloetapowy i transparentny proces oceny, a także przejrzyste zasady, m.in. zgodnie z którymi członkowie Jury nie oceniają projektów, w jakie byli zaangażowani. Zważając na unikatowe środowisko i specyfikę prowadzonych projektów, analiza każdego z nich przebiega w sposób indywidualny, dzięki czemu zarówno duży obiekt handlowy, jak i mały, mają jednakowe szanse na zdobycie nagrody. Po zakończeniu konkursu aplikujący mają szansę zapoznać się z komentarzami i cennymi wskazówkami naszych ekspertów zamieszczonych w raportach konkursowych.
|
Kategorie konkursowe PRCH Retail Awards dostępne są dla poszczególnych obszarów działalności:
|
W gronie ubiegających się o nagrody i wyróżnienia znalazły się w poprzednich latach m.in.:
Sieci handlowe: CityFit, Deichmann, Esprit, Folkstar, Green Caffè Nero, Kazar, Księgarnia Autorska, Play, Quiosque, Smyk - Cały dla małych!, Solar, Tabak Polska, Tchibo, YES, Media Markt, Vistula, Gino Rossi, Simple, PSB Mrówka, Burger King, Costa Coffee, Blue Shadow, Adidas Neo, 4F, Cinema3D, Verona®, Teletorium, Prezentmarzeń, Lodolandia, Kołacz na Okragło, Bafra Kebab, Ice and Roll, Cake and Roll, Księgarnie Świat Książki, Newbie, eobuwie.pl, Carrefour Polska, Jula, Sephora, McDonald's, Naturhouse i wiele innych.
Obiekty handlowe: 3Stawy, Aleja Bielany, Alfa Centrum Białystok, Atrium Biała, Atrium Copernicus, Atrium Felicity, Atrium Kasztanowa, Atrium Koszalin, Atrium Plejada, Atrium Promenada, Atrium Targówek, Aura Centrum Olsztyna, Avenida Poznań, Blue City, Bonarka City Center, Brama Mazur, Centra Handlowe M1, Centrum Handlowo-Rozrywkowe GALAXY w Szczecinie, Centrum Janki, Centrum Riviera, Centrum Serenada, CH Arkadia, CH Auchan Gdańsk, CH Auchan Hetmańska, CH Auchan Katowice, CH Auchan Piaseczno, CH Bielawy, CH Czyżyny, CH Ferio w Starym Mieście, CH Gemini Park Tarnów, CH Jantar, CH Ogrody w Elblągu, CH Osowa, CH Platan, CH Plejada Sosnowiec, CH Rondo, CH Sarni Stok, CH Ster, CH Tulipan, CH Turawa Park, Dom Handlowy Supersam, Dom Mody Klif i Galeria Klif, ETC Swarzędz, Europa Centralna, Factory Annopol, Factory Kraków, Factory Poznań, Factory Ursus, Ferio Konin, Focus Bydgoszcz, Forum Gliwice, Galardia Starachowice, Galeria Amber, Galeria Askana, Galeria Bronowice, Galeria EMKA, Galeria Grodova, Galeria Handlowa Panorama, Galeria Jurajska, Galeria Jurowiecka, Galeria Katowicka, Galeria Kazimierz, Galeria Łomianki, Galeria Malta, Galeria Mokotów, Galeria Morena, Galeria Orkana, Galeria Pomorska, Galeria Rumia, Galeria Sfera, Galeria Siedlce, Galeria Tomaszów, Galeria Wileńska, Galeria Wisła, Gemini Park Bielsko-Biała, Hala Koszyki, King Cross Marcelin, Lublin Plaza, Magnolia Park, Manufaktura, Outlet Center, Park Handlowy Auchan Bielany, Plac Unii City Shopping, Posnania, Poznań Plaza, Quick Park Mysłowice, Rodzinne Centrum Handlowe Ferio Wawer, Royal Wilanów, Sadyba Best Mall, Silesia City Center, SKENDE Shopping, Stary Browar, STOP SHOP, Tarasy Zamkowe, VIVO! Krosno, Wroclavia, Zielone Arkady, Złote Tarasy i inne.
Uczestnicy konkursu za szczególnie wartościowe uznają cenne inspiracje, merytoryczną ocenę, szeroką promocję w mediach oraz możliwość uczestnictwa w Gali PRCH Retail Awards.