PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany corocznie przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: deweloperów, inwestorów, zarządców obiektów, a w tym roku również i firm usługowych. Celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk, nowych technologii, innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów. Zwieńczeniem konkursu jest Gala PRCH Retail Awards, najbardziej spektakularne wydarzenie branżowe, w trakcie którego odbywa się prezentacja laureatów i ich dokonań.


Dzięki złożonej i merytorycznej ocenie wybitnych ekspertów branżowych, środowisk naukowych, marketingu i mediów, nagrody PRCH Retail Awards są uznawane za najbardziej prestiżowe i wiarygodne na rynku. Wyróżnikiem i wartością programu jest wieloetapowy i transparentny proces oceny, a także przejrzyste zasady, m.in. zgodnie z którymi członkowie Jury nie oceniają projektów, w jakie byli zaangażowani. Zważając na unikatowe środowisko i specyfikę prowadzonych projektów, analiza każdego z nich przebiega w sposób indywidualny, dzięki czemu zarówno duży obiekt handlowy, jak i mały, mają jednakowe szanse na zdobycie nagrody. Po zakończeniu konkursu aplikujący mają szansę zapoznać się z komentarzami i cennymi wskazówkami naszych ekspertów zamieszczonych w raportach konkursowych. 

 


 

Kategorie konkursowe PRCH Retail Awards dostępne są dla poszczególnych obszarów działalności:

  • obiekty handlowe
  • marketing obiektów handlowych
  • firmy usługowe 

 

Uczestnicy konkursu za szczególnie wartościowe uznają cenne inspiracje, merytoryczną ocenę, szeroką promocję w mediach oraz możliwość uczestnictwa w Gali PRCH Retail Awards.