|
Plac Unii, Warszawa - Parę kroków do... - CBRE Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Agencja kreatywna Q&A Communications Kampania wizerunkowa „Parę kroków do…” Placu Unii Shopping Center opierała się na przekonaniu, że mimo różnorodnej oferty handlowo-usługowej usytuowanej w okolicy Śródmieścia Południowego i Starego Mokotowa w Warszawie, brakuje w tej lokalizacji miejsca, w którym miło i przyjemnie można załatwić wszystkie sprawy. Na to wyzwanie odpowiada nowa kampania Placu Unii, galerii handlowej w sercu Mokotowa, która przekonuje, że wystarczy tylko parę kroków, aby zrealizować swoje codzienne potrzeby, bez pośpiechu i w miłej atmosferze. Swoją ideę realizuje na nietypowych layoutach z wykorzystaniem obiektu i modeli podążających w kierunku centrum oraz wartościowych eventach budujących sąsiedzkie więzi. |
|
Galeria Północna, Warszawa - Tężnia - GTC Agencja marketingowa: EG+ (dawniej TBWA) Kampania ‘Otwarcie tężni w ogrodzie na dachu’ promowała wyjątkową na skalę światową inwestycję – tężnię w galerii handlowej. Celem kampanii było wypromowanie nowej inwestycji i stworzenie z niej wyróżnika centrum. Tężnia doskonale wpisywała się w ekologię, będącą jednym z kluczowych elementów strategii marketingowej obiektu. Przy planowaniu kampanii mierzyliśmy się z wyzwaniami, m.in. : możliwą zmianą terminu otwarcia, czy brakiem zdjęcia. Problemy udało się pokonać, a cele z sukcesem zrealizować. Tężnia wzbudziła ogromne zainteresowanie mediów - publikacje nt. tężni wygenerowały ekwiwalent o wartości ponad 1 000 000 zł! Liczne publikacje wzmocniły wizerunek ‘Zielonego centrum północy’. Skuteczna kampania wymiernie przełożyła się na wzrost odwiedzalności ogrodu– rok do roku FF w ogrodzie wzrósł o 41 %, a odsetek klientów galerii odwiedzających ogród wzrósł z 6% do 10%. Tym samym Galeria Północna dołączyła do grona najbardziej innowacyjnych obiektów na mapie centrów handlowych. |
|
Stary Browar, Poznań - Coraz większa radość z Wielkanocy w Starym Browarze - Fortis Centrum ARDEA KS SP. Z O.O. SP. K. Agencja marketingowa: własny dział marketingu W marcu i kwietniu 2019 roku poznański Stary Browar zachwycił mieszkańców Wielkopolski gigantycznym “ambasadorem”. W siedmiu miasteczkach w regionie pojawił się 8-metrowy dmuchany fioletowy zając - wiernie odtwarzający wygląd figurek, sprzedawanych co roku w Browarze w okresie przedświątecznym. Olbrzym stał się nietypową reklamą centrum i jego wielkanocnej tradycji. Podróży zająca towarzyszyła kampania w mediach lokalnych, tłumacząca, kim jest przybysz. Równolegle w Starym Browarze pojawiła się sezonowa aranżacja figurek. W przedświąteczne weekendy zające trafiły do sprzedaży, a browarowe pasaże wypełniły kolejki zainteresowanych kupnem osób. Efektem wizerunkowej kampanii z podróżą zająca giganta po regionie oraz sezonowej akcji prowadzonej w centrum były setki zdjęć z zającami w social media o imponujących zasięgach ponad 300 tysięcy odsłon oraz wiele pozytywnych wzmianek w mediach o ekwiwalencie reklamowym ponad 90 tysięcy złotych i ponad półmilionowym dotarciu. Kolekcjonowanie starobrowarych zajęcy to już jedna z wielkopolskich wielkanocnych tradycji. Sława uszaków sięga jednak daleko poza region. Niektórzy, aby kupić swojego zająca, przyjeżdżają specjalnie do Browaru nawet spoza Polski. Wśród ich posiadaczy i kolekcjonerów jest wiele słynnych osób: aktorów, polityków, pisarzy, sportowców, blogerów czy dziennikarzy. Zwierzaki opanowały Stary Browar już po raz jedenasty. Jak co roku, klienci Browaru czekali z niecierpliwością, żeby dowiedzieć się, jakie kolory, obok tradycyjnego fioletu, przybiorą zające. Błyszcząca czerń i biel - takie były unikalne odsłony figurek na 2019 rok. Tamtej wiosny zaskoczeniem był jednak nie tylko kolor. 13 kwietnia do sprzedaży trafiły po raz pierwszy zające 80-centymetrowe. To one zainspirowały pomysł stworzenia 8-metrowego zająca-giganta, który jako ogromna reklama i wizytówka Browaru odwiedził siedem wielkopolskich miast. |
|
Dom Mody Klif, Galeria Klif, Warszawa, Gdynia - Glam & Fashion Studio - Cushman & Wakefield Polska Agencja marketingowa: Qra Production Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni wprowadziły unikatowy na polskim rynku serwis KLIF | GLAM & FASHION STUDIO. Konsultacje szyte na miarę, porady i prezentacje najgorętszych trendów lub wyprzedażowych perełek oraz cykle materiałów wideo przygotowanych przez stylistów KLIF dostępne niemal na każdym kroku – zarówno podczas wizyty w centrum, jak i w mediach społecznościowych. Klif wprowadzając nowy serwis udowadnia, że współpraca z liderami opinii może nieść ze sobą szereg wartościowych treści i doświadczeń poprzez angażowanie nie tylko odbiorców, ale samego Influencera. Sprytne łączenie materiałów online z aktualną ofertą, jak również promocjami dostępnymi w Klifach połączone wraz z unikatowym customer experience, pozwoliły na aktywne wspieranie odwiedzających w procesie zakupowym. KLIF | GLAM STUDIO, to wyjątkowy serwis komplementarny, dzięki któremu klientki mogły spotkać się z liderką opinii w zakresie urody, Magdaleną Pieczonką. |
|
Galeria Dominikańska, Wrocław - Wrocław na nowo - Atrium Poland Real Estate Managment Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Valkea Media SA Wrocław mieni się kolorami, kryje w sobie wciąż wiele sekretów i nieoczywistych atrakcji. Galeria Dominikańska wraz z mieszkańcami na nowo odkryła jego piękno! Zlokalizowana w samym sercu Wrocławia, jest związana z nim historycznie, architektonicznie i społecznie, dlatego włączyła się w jego promocję poprzez kampanię Wrocław na nowo. Zaangażowanie w inicjatywę lokalnego ilustratora Pawła Mildnera oraz lokalnych instytucji i influencerów dodatkowo podkreśliło przywiązanie Galerii do miasta. Mieszkańcy, którzy wskazali TOP 10 atrakcji miasta czuli się częścią projektu, a młodzi twórcy ze szkół podstawowych mieli szansę spojrzeć na najbardziej znane wizytówki miasta przez pryzmat sztuki, a następnie przelać na papier swoje artystyczne wizje. Wrocławianie odkryli dobrze im znane miejsca na nowo, a miasto zyskało 2 nowe krasnale – Ankę i Dominika. Przed akcją - tylko 2% turystów odwiedzało Galerię (dane z kwietnia 2019), natomiast po zakończeniu akcji było to już 4,5% (dane z grudnia 2019r.). |
|
Galeria Kazimierz, Kraków - Inspirują nas ludzie - Invesco Real Estate Agencja marketingowa: DNA Group W dobie reklam opartych o rozpoznawalne gwiazdy ze świata show-biznesu, Galeria Kazimierz zdecydowała się zrealizować niecodzienną kampanię wizerunkową pod hasłem „Inspirują nas ludzie”. Źródłem jej inspiracji stali się bowiem zwykli ludzie - mieszkańcy Krakowa, spotykani każdego dnia na ulicach miasta. Osoby nieznane, w różnym wieku, pełniące różne życiowe role, ale jednocześnie będące uosobieniem każdego z nas. Dzięki nowej kampanii wzrósł znacząco stopień odwiedzalności w porównaniu z rokiem poprzednim. Galeria pozyskała też zaufanie nowej grupy klientów – była znacznie chętniej odwiedzana przez całe rodziny. Przestała być kojarzona wyłącznie z miejscem zakupów i stała się destynacją dla osób, które szukały przyjaznego i komfortowego miejsca spędzania wolnego czasu w gronie najbliższych i przyjaciół. |
|
Gemini Park, Tychy - Tydzień dla Seniora - Gemini Holding Sp. z o.o. Agencja marketingowa: własny dział marketingu "Tydzień dla Seniorów" to miesięczna kampania wizerunkowa, której celem był zmiana postrzegania Gemini Park Tychy, jako miejsca wyłącznie dla osób młodych. Poprzez serię wydarzeń, a także poprzez sięgnięcie po doświadczenia japońskich galerii, pokazaliśmy, że centrum handlowe może być miejscem otwartym dla seniorów. Pomogły nam w tym dedykowane osobom 60+ aktywności. Realizując kampanię zachęciliśmy osoby 60+ do ruchu, zwróciliśmy uwagę na przeciwdziałanie chorobom wieku podeszłego, a także na wartość, jaką jest tworzenie społeczności równolatków. Jednocześnie odczarowaliśmy "starość", pokazując alternatywę, tak jak od lat robią to galerie w Japonii. Nasza kampania była udaną próba wprowadzenia silver marketingu w roczną aktywność marketingową centrum handlowego, pokazując, że tego typu działania w dobie starzenia się społeczeństwa, muszą stać się stałym elementem planowania. |
|
Galeria Mokotów, Warszawa - Shopping Experience Powered by Vogue - Unibail-Rodamco-Westfield Agencja marketingowa: Media Forum Unikalna formuła pierwszej w historii rocznej współpracy pomiędzy największym modowym tytułem w Polsce i na świecie - magazynem Vogue, a przestrzenią handlową – Galerią Mokotów, która jest ważnym punktem modowym na mapie Warszawy i Polski , skupiła wokół siebie wybitne osobistości ze świata mody, sztuki i designu oraz marki zarówno z sektora premium jak i mass-market. Koncepcja całorocznej komunikacji zakładała cykl sezonowych wydarzeń, podczas których przestrzeń The Designer Gallery w Galerii Mokotów zamieniła się w miejsce modowych i urodowych inspiracji oraz komunikacje zrealizowaną za pomocą artykułów kontekstowych na łamach Vogue Polska oraz vogue.pl, która prezentowała portfolio Galerii z oryginalnym konceptem The Designer Gallery oraz ofertę najemców. W ramach wydarzeń na terenie The Designer Gallery otwarte zostały 3 ekskluzywne i interaktywne strefy Fashion, Beauty oraz Photo w wersji letniej oraz zimowej. Ważnym elementem działań były warsztaty i panele dyskusyjne ekspertów z branży mody, podczas których podejmowano inspirujące tematy cieszące się zainteresowanie zarówno dla miłośników mody jak i osób wiążących swoją ścieżkę kariery z branżą modową. Całoroczna strategia wizerunkowa Galerii Mokotów składa się z elementów dla siebie komplementarnych – edukacja, inspiracja, zabawa i zakupy przez co konwencja przestrzeni handlowej, jaką jest Galeria Mokotów, została definitywnie przełamana, a mapa skojarzeń zbudowana wokół obiektu sprawia, że jest to miejsce kategorii must-be-the-place. |
|
Westfield Arkadia, Warszawa - Rebranding Centrum Handlowego Arkadia - Unibail-Rodamco-Westfield Agencja marketingowa: Arena Media Communications Sp. z o.o. Kampania rebrandingowa Westfield Arkadia zrealizowana została w dniach 13.09-13.10 2019 roku. Stanowiła część międzynarodowej kampanii marketingowej, realizowanej przez Unibail-Rodamco-Westfield w 4 krajach Europy: Czechach, Francji, Polsce i Szwecji. Kampania wiązała się z wprowadzeniem przez firmę URW marki Westfield do krajów Europy kontynentalnej i objęciu szyldem marki 10 centrów handlowych, między innymi Westfield Arkadia. Działania wokół rebrandingu były częścią parasolowej kampanii marketingowej Westfield Arkadia „Come Together”, klamrowo spinającej wszystkie działania marketingowe centrum handlowego. Podczas kampanii zrealizowano szeroki zakres działań komunikacyjnych, obejmujących kampanię outdoorową, kampanię w mediach tradycyjnych i społecznościowych, działania z obszaru „guerilla marketing” (np. karaoke w tramwaju), a także szereg aktywizacji, zorganizowanych z myślą o zaangażowaniu lokalnych społeczności. Punktem kulminacyjnym kampanii był koncert międzynarodowej gwiazdy Clean Bandit, który zgromadził 2,5 tys. słuchaczy. |
|
Galeria Jurajska, Częstochowa - Colour inspirations - Galeria Jurajska / GTC Agencja marketingowa: Madeinbrain Studio Kampania Colour Inspirations 2019 dla Galerii Jurajskiej zrealizowana przez Madeinbrain Studio. |
|
Sieć outletów Factory, Kraków, Warszawa, Luboń - Obudź w sobie łowcę - Neinver Asset Management Sp. z o. o. Agencja marketingowa: OM Creative Cluster / Media Direction „Łowcy” Factory to rozmach, odwaga i bezczelność, bogactwo barw i detali. To także inteligentny, zadziorny język komunikacji oparty na ciągłym nawiązywaniu do polowania na modę i styl i odmieniania go przez wszystkie przypadki. Kampania wizerunkowa "Obudź w sobie łowcę" to część strategii repozycjonowania marki Factory. Unikatowa platforma komunikacji 360 stopni dodała najstarszemu brandowi na rynku polskich outletów energii, zmysłowości, humoru i zmieniła sposób postrzegania zakupów w outlecie, odwracając uwagę klientów od planowania i oszczędzania i promując spontaniczność i emocje płynące z udanych łowów. Wyniki finansowe, zwłaszcza konwersji, rozpoznawalność, akceptacja i „wyczucie” przyjętej konwencji przez klientów, to dowody na skuteczność podjętych działań. |