|
Galeria Młociny, Warszawa - Kampania otwarcia Galerii Młociny - EPP Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Live – Agencja Eventowa; Performance Media, Magnifico, CITY, KUC Otwarcie Galerii Młociny było ogromną przygodą dla mieszkańców Warszawy, ale również dla najemców, jak i właścicieli oraz zarządcy. Przestronne wnętrza, ośmiometrowe witryny, najnowocześniejsze kino, kręgielnia, nowe formaty sklepów, szeroka oferta fashion, industrialna gastronomiczna strefa Hala Hutnik – od zakupów po rozrywkę i wolny czas – a to wszystko w jednym miejscu. Otwarcie miało pokazać mieszkańcom Warszawy, że galeria handlowa to nie tylko miejsce pierwszych zakupów lub spotkania w kawiarni, ale również destynacja spotkań kulturalnych oraz szerokiej rozrywki. Teatr, muzyka na żywo, DJ – atrakcje, które do tej pory były dostępne w centrum miasta stały się ważnym elementem strategii i kalendarza wydarzeń organizowanych w centrum handlowym na warszawskich Bielanach. Przyjęte założenia okazały się oryginalną alternatywą do aktywności poza domem i są kontynuowane po dziś dzień. |
|
Galeria Kazimierz, Kraków - Otwarcie nowego placu Galerii Kazimierz - Invesco Real Estate Agencja marketingowa: DNA Group Kampania „Otwarcie nowego placu zewnętrznego Galerii Kazimierz” miała na celu przekazanie mieszkańcom Krakowa informacji o inauguracji nowego miejsca o charakterze kulturalno-rozrywkowym w mieście, w którym nie tylko klienci centrum handlowego mogliby spędzić przyjemnie wolny czas w otoczeniu bujnej zieleni z widokiem na urokliwą, podświetlaną fontannę. Plac przed krakowskim centrum handlowym, u zbiegu ul. Podgórskiej z al. Daszyńskiego, zmienił się w teren rekreacyjny z dużą ilością roślin całorocznych. W sobotę, 1 czerwca 2019 nastąpiło uroczyste otwarcie, w którym udział wzięli liczni goście, w tym Bogusław Kośmider – wiceprezydent Miasta Krakowa. Największą atrakcją uroczystego otwarcia był koncert jednego z najpopularniejszych artystów młodego pokolenia – Dawida Kwiatkowskiego. |
|
Centrum Handlowe Blue City, Warszawa - Funtastic Blue City - Blue City Sp. z o.o Agencja marketingowa: Communication Unlimited / Value Media Kampania informacyjna „FUNTASTIC Blue City” miała na celu przedstawienie nowej odsłony Centrum Handlowego Blue City, które po przebudowie, pozyskaniu nowych, unikalnych najemców i skoncentrowaniu na trzech najwyższych poziomach oferty rozrywko-gastronomicznej zmieniło się w wyjątkowe na skalę kraju centrum handlowo – rozrywkowe, dostępne również w każdą niedzielę. Kampania była zaproszeniem do nowoczesnego i jedynego w Warszawie kina Helios, największego w Polsce klubu fitness FIT/One, pierwszego w Polsce Parku Rozrywki TEPfactor, niezwykłej sali zabaw dla dzieci Inca Play i wielu innych atrakcji, restauracji, barów i kawiarni oraz zupełnie nowego na polskim rynku i jednego z pierwszych na świecie konceptu sklepu IKEA. Cele komunikacyjne i biznesowe kampanii zostały spełnione, kampania przyczyniła się do zwiększenia ruchu w centrum handlowym i obrotów, szczególnie w części gastronomicznej i rozrywkowej. |
|
Solaris Center, Opole - Wschód Słońca o Zachodzie - NEPI Rockcastle Agencja marketingowa: MAKATA / EMBLEMAT.COM Autorski koncept otwarciowy Solarisa stał się najważniejszym wydarzeniem w mieście. Opole jest krajową sceną polskiej piosenki, więc kierunek dużych, koncertowych imprez nie jest tu nowością. Potrzebna była innowacyjność, zaskoczenie i nieprzewidywalność! Udało się - mieszkańcy uczestniczyli w niepowtarzalnym i niezwykle spektakularnym night show, jakiego jeszcze nie było! Nieszablonowa kompozycja, oryginalność, skala i rozmach imprezy wzbudziły pożądane zaskoczenie, satysfakcję i wielkie wzruszenie wśród ludzi. 200 artystów, multimedialna ściana zbudowana z ponad 200 m2 kolorowych ekranów, choreografie kilkudziesięciu tancerzy w połączeniu z muzyką, światłem, iluminacją pirotechniczną, wzruszający scenariusz podróży do krainy szczęścia, były niezapomnianym przeżyciem dla odbiorców. Ponadto doskonała współpraca z miastem, pozwoliła na sprawną realizację wymagającej imprezy. Dzięki temu możliwym stał się „Wschód Słońca o Zachodzie, gdzie rabaty sięgnęły zenitu…” |