|
eobuwie.pl S.A. - eobuwie.pl Data otwarcia pierwszego sklepu w Polsce: 2017-10-14 Chcemy zapewniać klientom łatwy dostęp do jak najszerszego wyboru markowych butów, torebek i dodatków. Jako lider sprzedaży online podjęliśmy wyzwanie i - w dobie popularyzacji zakupów internetowych - postanowiliśmy otworzyć sieć retail. Jak nam się to udało? Najpierw zdefiniowaliśmy grupę docelową: to konsumenci, którzy nie kupują obuwia w internecie lub mają z tą formułą zakupów doświadczenia sporadyczne. Chcieliśmy, żeby sklepy naszej sieci pokazywały, jak wygodne jest kupowanie obuwia w ten sposób. By to osiągnąć, wykorzystaliśmy unikalne połączenie najnowszych technologii. Jako specjaliści w segmencie obuwia i dodatków dobrze znaliśmy specyfikę rynku i oczekiwania konsumentów. W konsekwencji do świata retail przyszliśmy z gotowym pomysłem: przeniesienia najlepszych praktyk z online do świata offline. Dzięki temu, z naszą szeroką ofertą - propozycje od ponad 500 marek - docieramy do nowej grupy klientów. W naszych salonach zapraszamy ich do przeglądania i zamawiania produktów na tabletach, w aplikacji sklepowej, oferując jednocześnie możliwość przymierzenia. Dodatkowo - rozwijając projekt retail - uruchomiliśmy także ponad 30 punktów skanowania esize.me, usługę powiązaną z ofertą eobuwie.pl. Jest ona również dostępna w naszych sklepach stacjonarnych. Dzięki niej klienci mogą zeskanować swoje stopy, a system na tej podstawie zarekomenduje im właściwie dopasowane buty. Dzięki temu wchodzimy w nowy format zakupów: wirtualne przymierzanie butów, tak dokładne jak mierzenie w sposób tradycyjny. |