|
Centra Handlowe M1, Czeladź, Częstochowa, Kraków, Łódź, Marki, Poznań, Radom, Zabrze - M1 FUN - Miś Pierwszy bawi i uczy w rozszerzonej rzeczywistości - METRO Properties Sp. z o.o. Agencja marketingowa: True Sense M1 FUN to projekt długoterminowy, który charakteryzuje przede wszystkim wykorzystanie technologii AR. To odpowiedź na potrzeby dzieci i młodzieży często przesiadujących w Centrach Handlowych. Aplikacja ta to nie tylko rozrywka, ale również, praca nad zręcznością, pamięcią, a także nauka poprzez ciekawostki. Wdrożenie aplikacji M1 Fun nie tylko budowało przywiązanie do Brand hero, czy oczekiwanie na kolejne przygody Misia Pierwszego, ale w bardzo przyjemny i nienachalny sposób miało wpływ na odmłodzenie wizerunku sieci M1 wśród dzieci i młodzieży. |
|
Galeria Bronowice, Kraków - Aplikacja Mobilna - Strefa Korzyści - Galeria Bronowice Agencja marketingowa: Play Maker Uruchomiona w połowie 2018 roku aplikacja mobilna Galerii Bronowice, wraz z jej „sercem” i motorem napędowym, czyli programem lojalnościowym „Strefa Korzyści”, to nie tylko element wskazujący na „bycie trendy” i nowoczesność obiektu. To przede wszystkim droga do budowania intensywnego kontaktu z klientem i lojalizację odbiorcy. Służą temu kolejno wdrażane elementy aplikacji, jej szerokie i praktyczne zastosowanie oraz umiejętnie wykorzystany mix działań promocyjno-reklamowo-PRowych. Jednym z charakterystycznych elementów, wyróżniających aplikację, jest zaproszenie do współtworzenia nagród znanego rysownika - pozwala to budować grono lojalnych klientów oraz podtrzymywać zainteresowanie nagrodami i chęcią ich zdobycia. W 03.2020 miały być zorganizowane szerokie badania dotyczące programu, na ich podstawie miał powstać plan wdrażania kolejnych etapów. Niestety pandemia pokrzyżowała te plany, a badania zostały przesunięte. Już dziś jednak wiadomo, że aplikacja będzie powiększania o kolejne użyteczności, takie jak np. zakładka „Moje sklepy”, gdzie użytkownik będzie mógł wskazać w swojej aplikacji ulubione sklepy, dzięki czemu szybko odnajdzie je na mapie i nie przegapi żadnej nowej oferty/promocji. Dodatkową rozwiązaniem będzie możliwość skanowania paragonów. |
|
Focus Mall, Galeria Wołomin, Alfa Centrum, Pogoria, Platan, Solaris Center, Bonarka City Center, Zielona Góra, Piotrków Trybunalski, Wołomin, Białystok, Dąbrowa Górnicza, Zabrze, Opole, Kraków - Aplikacja motywacyjno-lojalnościowa SEZAM - NEPI Rockcastle Agencja marketingowa: Golden Rocket Sezam to unikatowy program motywacyjno-lojalnościowy, którego cała funkcjonalność opiera się na prostej oraz intuicyjnej aplikacji mobilnej. Jest on bezpłatnie dostępny w internetowych sklepach Google Play oraz App Store. Głównym celem wprowadzenia programu było długofalowe wsparcie obrotów Najemców w ośmiu centrach z portfolio Nepi Rockcastle (Alfa Centrum w Białymstoku, Bonarka City Center w Krakowie, Focus Mall Piotrków Trybunalski, Focus Mall Zielona Góra, Galeria Wołomin, Platan w Zabrzu, Pogoria w Dąbrowie Górniczej, Solaris Center w Opolu). Jest on także odpowiedzią na wzrastający poziom mobilności polskich konsumentów. Przy pomocy kilku prostych funkcjonalności program, poprzez nagradzanie za dokonywane zakupy, daje możliwość wpływania m.in. na częstotliwość odwiedzin oraz wartość koszyka zakupowego. Kolekcjonowanie punktów, monitorowanie stanu konta oraz dostępnych nagród, nie tylko zwiększa ruch w samej aplikacji, ale jest także dodatkowym emocjonalnym doświadczeniem zakupowym, który spaja więź między galerią, a Klientem. Dzięki zastosowanemu mechanizmowi otrzymujemy potężną dawkę wiedzy o naszych Klientach, gdyż możliwości analityczne aplikacji mobilnej pozwalają na gromadzenie informacji o jej użytkownikach. Funkcjonalność aplikacji celowo ograniczona została do podstawowych funkcji z jakich korzysta użytkownik, aby łatwiej odnaleźli się w niej Klienci różnych grup wiekowych. Użytkownik nie jest przesycony informacjami, którymi nie jest zainteresowany. Odnajduje w niej dokładnie to, czego szuka! |