
W tym roku, już po raz czternasty zapraszamy obiekty handlowe, outlety, retail parki i nowe koncepty handlowo-usługowe oraz firmy usługowe do udziału w prestiżowym programie konkursowym PRCH Retail Awards. Warto stanąć w "branżowe" szranki w (nie)jednej z blisko 20 kategorii konkursowych.
Przyjmowanie zgłoszeń rozpoczniemy niedługo po Majówce - już niebawem ogłosimy dokładną datę.
Tegoroczne zgłoszenia obejmują działania podjęte w okresie od 1 kwietnia 2022 r. do 31 marca 2023 r., za wyjątkiem kategorii biznesowo-strategicznych dla obiektów handlowych (dokładne ramy czasowe podane są w opisie każdej kategorii).
Dzięki złożonej i merytorycznej ocenie zgłoszonych projektów przez wybitnych ekspertów branżowych, ze środowisk naukowych, marketingu i mediów, nagrody PRCH Retail Awards są uznawane za najbardziej prestiżowe i wiarygodne na rynku.
Chcesz znaleźć się w gronie najlepszych? Nic prostszego, dowiedz się więcej o konkursie tutaj.
Pełną listę kategorii konkursowych znajdziesz tutaj.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
24 listopada, podczas uroczystej Gali w Centrum Praskim Koneser w Warszawie poznaliśmy laureatów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards.
Dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się wziąć udział w XIII edycji konkursu PRCH Retail Awards. W tym roku padł kolejny rekord liczby zgłoszeń - do konkursu wpłynęło aż 118 aplikacji!
Wrzesień to okres wytężonej pracy Jury nad analizą i oceną zgłoszonych projektów. Gremium złożone z ponad 20 ekspertów branży nieruchomości komercyjnych zakończy obrady z końcem miesiąca, a w połowie października przedstawimy listę nominowanych, czyli projektów, które ubiegać się będą o prestiżowe złote i srebrne statuetki PRCH Retail Awards.
Laureatów poznamy podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 24 listopada w nowym miejscu - w Centrum Praskim Koneser, w sali Butelkownia. Zapraszamy do śledzenia aktualności, gdzie będziemy informować o rozpoczęciu sprzedaży biletów na wydarzenie.
Informujemy, że wydłużamy termin aplikowania dla poniższych kategorii. Aplikacje należy wypełnić do dnia 16 sierpnia.
Dostępne kategorie (nowości na rynku!):
- Innowacja Roku dla Sieci Handlowych
- Innowacja Roku dla Obiektów Handlowych
- Agencja Marketingowa / Eventowa / PR Roku
napisz do nas i zapoznaj się ze wzorem formularza aplikacyjnego!
zobacz wszystkie kategorie tegorocznej edycji (nabór zamknięty): TUTAJ
Dołącz do projektu, jeżeli:
- masz innowacyjny produkt, oferujesz wyjątkową usługę centrom lub sieciom handlowym
- prowadzisz agencję Marketingową / Eventową / PR
- poszukujesz promocji, sposobu dotarcia do branży i nowych klientów
W ramach projektu zapewniamy:
- współpracę z Polską Radą Centrów Handlowych, największą organizacją zrzeszającą ponad 200 podmiotów działających w branży
- merytoryczną ocenę aplikacji przez grono ekspertów reprezentujących właścicieli i zarządców obiektów, sieci handlowe. Zobacz jury: TUTAJ
- uczestnictwo w najbardziej merytorycznym programie konkursowym na rynku (13 edycja, ponad 800 przeanalizowanych aplikacji)
- możliwość zdobycia statuetki PRCH Gold / Silver
- promocję przed i podczas Gali PRCH Retail Awards, która odbędzie się 24 listopada - zobacz film z gali 2019 PRCH Retail Awards TUTAJ
Jak się zgłosić w 3 krokach:
- napisz do nas na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i poproś o wysłanie formularza aplikacyjnego do wybranej kategorii
- wyślij zgłoszenie na www.retailawards.org.pl i wnieś opłatę aplikacyjną zgodnie z cennikiem poniżej
- wypełnij i wgraj formularz do systemu on-line do 16 sierpnia
Zapraszamy serdecznie do kontaktu i aplikowania!
W tym roku po raz trzynasty Polska Rada Centrów Handlowych ogłasza konkurs PRCH Retail Awards. Stowarzyszenie zaprasza do udziału sieci i obiekty handlowe, outlety, retail parki i nowe koncepty handlowo-usługowe oraz po raz pierwszy firmy dostarczające swoje usługi i produkty dla branży nieruchomości komercyjnych. O nagrody można ubiegać się w 24 kategoriach konkursowych, w tym aż w 7 nowych, ogłoszonych pierwszy raz. W konkursie będą prezentowane działania z okresu całej pandemii, od stycznia 2020 do 31 maja 2022 r., z wyjątkiem kategorii Nowa Sieć i Nowy Obiekt Handlowy Roku, które dotyczą otwarć od 2021 roku. Przyjmowanie zgłoszeń do konkursu rozpocznie się 20 kwietnia i potrwa do 24 czerwca.
PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny konkurs organizowany corocznie przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail. Jego celem jest promowanie najlepszych praktyk, nowych technologii, innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów. Zwieńczeniem konkursu jest gala PRCH Retail Awards - wydarzenie branżowe, w trakcie którego odbywa się prezentacja laureatów i ich dokonań.
NARESZCIE! ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU. KONKURS POWRACA W SWOJEJ PEŁNEJ FORMIE
W tym roku, po raz trzynasty zapraszamy sieci handlowe, obiekty handlowe, outlety, retail parki i nowe koncepty handlowo-usługowe oraz po raz pierwszy firmy usługowe do udziału w prestiżowym programie konkursowym PRCH Retail Awards. Warto stanąć w "branżowe" szranki w (nie)jednej z 24 kategorii konkursowych (w tym aż 7 nowych!).
Przyjmowanie zgłoszeń rozpoczniemy 1 kwietnia i to nie jest prima aprilis!
Zgłoszenia obejmują działania podjęte w okresie od 1 stycznia 2020 do 31 maja 2022 r,
za wyjątkiem kategorii Nowa Sieć i Nowy Obiekt Handlowy Roku, które dotyczą otwarć od 2021 roku.
Dzięki złożonej i merytorycznej ocenie zgłoszonych projektów przez wybitnych ekspertów branżowych, środowisk naukowych, marketingu i mediów, nagrody PRCH Retail Awards są uznawane za najbardziej prestiżowe i wiarygodne na rynku. Na Jury czeka w tym roku nie lada wyzwanie - po raz pierwszy ocenią oni m. in. działania obiektów handlowych w zakresie zrównoważonego rozwoju (ESG) oraz innowacyjne rozwiązania dla sieci i obiektów handlowych wprowadzone przez firmy usługowe.
Chcesz znaleźć się w gronie najlepszych? Nic prostszego, dowiedz się więcej o konkursie tutaj.
Kategorie konkursowe znajdziesz tutaj.
Branża centrów handlowych solidarnie i odpowiedzialnie zareagowała na potrzeby lokalnych społeczności oraz zadbała o bezpieczeństwo klientów i pracowników galerii, aktywnie i dynamicznie reagując na zmieniającą się sytuację pandemiczną w kraju. Wyraźnie wskazują na to projekty zgłoszone do 12. edycji PRCH Retail Awards. Mając na uwadze tak bezprecedensową sytuację, z jaką przyszło się wszystkim mierzyć, podjęto decyzję, iż w tym wyjątkowym roku aplikacje nie będą oceniane, lecz przedstawione zostaną wszystkie zgłoszone projekty. Przesłano opisy ponad 215 inicjatyw i spontanicznie podjętych działań z całej Polski, wspierających walkę z epidemią na różnych płaszczyznach. Zostały one zebrane i zaprezentowane w katalogu Mistrzów Dobrych Praktyk, przygotowanym przez Polską Radę Centrów Handlowych. Imponująca jest skala odpowiedzi właścicieli, zarządców i najemców centrów handlowych na wyzwania, z jakimi całe społeczeństwo mierzyło się w 2020 roku.
Przez ponad dekadę centra i sieci handlowe, deweloperzy, inwestorzy oraz zarządcy obiektów handlowych rywalizowali w ramach organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH) prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards. W ramach programu konkursowego eksperci z branży retail oceniali i nagradzali najlepsze praktyki, osiągnięcia oraz najbardziej innowacyjne działania na rynku. Pandemia odcisnęła piętno na sektorze centrów handlowych, który w 2020 roku musiał dostosować się do nowych warunków. Reagując na nową sytuację, organizatorzy postanowili wyjątkowo zmienić formułę tegorocznego konkursu PRCH Retail Awards tak, aby wydarzenie odzwierciedlało rzeczywistość i wyzwania, z jakimi mierzyła się branża. W ramach 12. edycji konkursu uczestnicy nie rywalizowali ze sobą o nagrody. Zamiast tego zostali zaproszeni do podzielenia się doświadczeniami, reakcjami na potrzeby lokalnych społeczności oraz wyzwaniami wynikającymi z pandemii, z którymi się mierzyli. PRCH, mając tak obszerny i przekrojowy katalog działań, chce pokazać skalę aktywności i pomocy na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa, jakie podjęły centra.
– Przystępując do przygotowań do 12. edycji PRCH Retail Awards, postanowiliśmy dostosować organizowane przez nas od 2009 roku wydarzenie do otaczającej wszystkich rzeczywistości. Obserwowaliśmy, jak sprawnie zarządcy dostosowywali obiekty handlowe do surowych wymagań sanitarnych i ile pracy, wysiłku oraz nakładów finansowych branża włożyła w to, by zapewnić bezpieczeństwo kupującym i pracownikom. Dumą napawały nas liczne dodatkowe inicjatywy na rzecz najemców, służb medycznych i najbardziej potrzebujących przedstawicieli lokalnych społeczności, zwłaszcza że dla naszej branży był to również bardzo trudny okres. Dlatego też podjęliśmy decyzję o zmianie formuły konkursu, aby wykorzystać jego popularność do promocji dobrych praktyk realizowanych przez branżę centrów handlowych w pandemii – mówi Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający PRCH.
XII PRCH Retail Awards to niezwykła, pandemiczna edycja konkursu organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych.
Poprosiliśmy centra handlowe i najemców o przesłanie zgłoszeń, prezentujących dokonania na rzecz wsparcia lokalnych społeczności, medyków oraz najemców, zapewnienia bezpieczeństwa w obiektach handlowych i edukacji.
Dziękujemy za licznie nadesłane zgłoszenia!
Dzięki nim możemy pokazać nowe standardy bezpieczeństwa, jakie wytyczyła nasza branża i jak wiele zrobiła, by w tym trudnym dla wszystkich czasie wesprzeć: najemców, lokalne społeczności, medyków i szpitale, wydarzenia kulturalne i działania charytatywne.
W PANDEMICZNEJ EDYCJI PRCH Retail Awards WSZYSCY SĄ ZWYCIĘZCAMI - MISTRZAMI DOBRYCH PRAKTYK!
Publikacja dobrych praktyk, którymi zechcieliście się, Państwo podzielić, nastąpi w drugiej połowie października. Wtedy zaprezentujemy wszystkich Mistrzów Dobrych Praktyk, podsumowując dokonania całej branży na rzecz wsparcia lokalnych społeczności, medyków oraz najemców, zapewnienia bezpieczeństwa w obiektach handlowych i edukacji. Będzie to stanowiło obraz działań centrów handlowych w okresie pandemii w całej Polsce.
Chcemy jednocześnie poinformować, że w związku z aktualną sytuacją w tym roku nie będzie organizowana gala Retail Awards. O publikacji dobrych praktyk i dalszych działaniach związanych z tym projektem będziemy Państwa informować.
DZIĘKUJEMY ZA KAŻDE ZGŁOSZENIE!
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia do XII edycji PRCH Retail Awards: Pandemic Edition. Zakończyliśmy już etap przyjmowania aplikacji. Teraz rozpoczynamy pracę nad przygotowaniem specjalnego raportu o Mistrzach Dobrych Praktyk i kampanią wizerunkową na rzecz naszej branży.