|
PEPCO Poland Sp. z o.o - PEPCO Poland Sp. z o.o Data otwarcia pierwszego sklepu w Polsce: 1999-12-21 PEPCO to europejska sieć dyskontów założona dwadzieścia lat temu w Polsce, oferująca odzież, zabawki i produkty dla domu w niskich cenach. Dzisiaj PEPCO to ponad 2000 sklepów, odwiedzanych przez miliony klientów w jedenastu europejskich krajach. |
|
Berlin Döner Kebap - Berlin Döner Kebap Data otwarcia pierwszego sklepu w Polsce: 1998-12-27 Sieć restauracji BERLIN DÖNER KEBAP rozwija się od ponad 20 lat na polskim rynku gastronomicznym. Projekt jest w 100% finansowany kapitałem polskim. Pomimo olbrzumiej konkurencji jaka panuje na food courtach centrów handlowych, projekt radzi sobie bardzo dobrze, dysponując w tym momencie w swoim portfolio blisko 50’cioma pełnymi smaku miejscami, równolegle rozwijając dedykowany kanał dostaw. Trudno znaleźć równie harmonijnie, zbalansowanie i odpowiedzialnie rozwijającą się sieć foodową z mięsem kebabowym. |
|
eobuwie.pl S.A. - eobuwie.pl Data otwarcia pierwszego sklepu w Polsce: 2017-10-14 Chcemy zapewniać klientom łatwy dostęp do jak najszerszego wyboru markowych butów, torebek i dodatków. Jako lider sprzedaży online podjęliśmy wyzwanie i - w dobie popularyzacji zakupów internetowych - postanowiliśmy otworzyć sieć retail. Jak nam się to udało? Najpierw zdefiniowaliśmy grupę docelową: to konsumenci, którzy nie kupują obuwia w internecie lub mają z tą formułą zakupów doświadczenia sporadyczne. Chcieliśmy, żeby sklepy naszej sieci pokazywały, jak wygodne jest kupowanie obuwia w ten sposób. By to osiągnąć, wykorzystaliśmy unikalne połączenie najnowszych technologii. Jako specjaliści w segmencie obuwia i dodatków dobrze znaliśmy specyfikę rynku i oczekiwania konsumentów. W konsekwencji do świata retail przyszliśmy z gotowym pomysłem: przeniesienia najlepszych praktyk z online do świata offline. Dzięki temu, z naszą szeroką ofertą - propozycje od ponad 500 marek - docieramy do nowej grupy klientów. W naszych salonach zapraszamy ich do przeglądania i zamawiania produktów na tabletach, w aplikacji sklepowej, oferując jednocześnie możliwość przymierzenia. Dodatkowo - rozwijając projekt retail - uruchomiliśmy także ponad 30 punktów skanowania esize.me, usługę powiązaną z ofertą eobuwie.pl. Jest ona również dostępna w naszych sklepach stacjonarnych. Dzięki niej klienci mogą zeskanować swoje stopy, a system na tej podstawie zarekomenduje im właściwie dopasowane buty. Dzięki temu wchodzimy w nowy format zakupów: wirtualne przymierzanie butów, tak dokładne jak mierzenie w sposób tradycyjny. |