MAGAZYN OBIEKTU HANDLOWEGO
|
Galeria Mokotów, Warszawa - The Look - Unibail Rodamco Westfield Wydawca: Valkea Media S.A. Magazyn „The Look” to wyjątkowa publikacja skierowana do klientów Galerii Mokotów nie ustępująca poziomem wydawnictwom premium z segmentów fashion i lifestyle. Prezentuje treści prosprzedażowe pozostając ważnym elementem strategii marketingowej Galerii Mokotów. Contentowo wzbogacony jest o interesujące treści dotyczące najnowszych trendów, aktualności, ciekawostek, historii i biografii osób związanych z szeroko pojętym tematem mody. Magazyn nie stroni też od atrakcyjnej formy wywiadu z projektantami, stylistami, ciekawymi osobowościami związanymi z galerią. Niepowtarzalna i zarazem elegancka koncepcja projektowa „The Look” pomaga w realizacji celów prosprzedażowych skierowanych do wysublimowanego klienta. Skuteczność działania tego medium zapewnia też przemyślany system dystrybucji gwarantujący dotarcie do obecnych jak i potencjalnych klientów Galerii Mokotów. |
|
Złote Tarasy, Warszawa - Kapsuła Mody - Złote Tarasy Warsaw III S.Á R.L. Spółka Jawna Wydawca: CH Złote Tarasy, Valkea Media S.A. Kapsuła Mody Złotych Tarasów to zupełnie nowa pozycja na rynku magazynów obiektów handlowych w Polsce. To magazyn w wersji papierowej oraz interaktywny przewodnik po świecie stylu dostępny na platformie Issuu. Poza unikalnym contentem z zakresu mody, designu, kultury czy kinematografii, papierowe wydanie jest także swoistym przewodnikiem po centrum handlowym. Wszystko to za sprawą listy sklepów oraz mapy centrum umieszczonej w środku, która ułatwia klientom nawigowanie po Złotych Tarasach. Interaktywny magazyn to z kolei platforma z mnogością unikalnych stylizacji składających się z produktów dostępnych w centrum handlowym. Co istotne, składowe outfitów można modyfikować jednym kliknięciem, a tym samym odkrywać alternatywne propozycje dla konkretnych elementów garderoby. Internauci mają też możliwość przeglądu ruchomych karuzel produktowych, za sprawą połączenia platformy Issuu z oficjalnym kanałem CH Złote Tarasy na YouTube. To wszystko czyni Kapsułę Mody unikalnym magazynem centrum handlowego na polskim rynku. |
|
Silesia City Center, Katowice - Magazyn Silesia - ECE Projektmanagement Polska Spółka z o.o. Wydawca: Valkea Media S.A. „Silesia” wydawana dwa razy w roku prezentuje ofertę najemców Silesia City Center w formie nietypowego magazynu shoppingowego wzorowanego na rynkowych publikacjach z segmentu lux. Jest eleganckim przewodnikiem po światowych trendach w segmentach fashion, beauty i design. O atrakcyjności „Silesii” decyduje dynamiczny projekt graficzny oraz autorski content zdjęciowy w postaci efektownych sesji modowych oraz kompozycji przedmiotowych. 30-tysięczny nakład dystrybuowany jest na terenie centrum, poprzez skrzynki pocztowe w wyselekcjonowanych osiedlach Katowic, Bielska- Białej i Częstochowy oraz jako insert do dodatku GW – Wysokich Obcasów. |
|
Galeria Warmińska & Aura Centrum Olsztyna, Olsztyn - Fashion Time by Galeria Warmińska & Aura Centrum Olsztyna - NEPI Rockcastle Wydawca: Galeria Warmińska, Aura Centrum Olsztyna/Olsztyn Property Sp. z o.o., Milvus Sp.z o.o. Fashion Time by Galeria Warmińska & Aura Centrum Olsztyna to magazyn „Reatilowy” który przybliża światowe trendy modowe i w atrakcyjny sposób pokazuje możliwość czerpania z nich inspiracji na co dzień. Pismo jest skierowane zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Wydawane jest na wysokiej jakości papierze, każda strona przygotowana jest z dbałością o najmniejszy nawet detal. Niebanalny, przemyślany design magazynu daje jego czytelnikom poczucie obcowania z ekskluzywnym, kompetentnym wydawnictwem modowym. Omawiając aktualne trendy w modzie, magazyn wplata je w lokalne otoczenie wykorzystując najpiękniejsze warmińsko-mazurskie krajobrazy, w których realizowane są modowe sesje zdjęciowe. Zespół, który pracuje nad magazynem tworzą wyłącznie eksperci z regionu. Dzięki temu powstaje pismo, które rozumie lokalne uwarunkowania, i które ma odzwierciedlenie w lokalnej rzeczywistości. Magazyn Fashion Time by Galeria Warmińska & Aura Centrum Olsztyna jest podpowiedzią dla czytelników, jak wyglądać dobrze i stylowo na co dzień oraz od święta. Pokazujemy najlepsze ubrania, buty i dodatki, a także nowinki kosmetyczne. Założeniem jest, by wszystkie prezentowane w magazynie przedmioty były dostępne od ręki, a każdy mógł ich dotknąć i przymierzyć w Aurze lub Galerii Warmińskiej. Galeria Warmińska i Aura Centrum Olsztyna, nieustannie i konsekwentnie odnotowują przyrost klientów oraz częstotliwość robienia zakupów, nawet pomimo ograniczeń handlu w niedziele. Najemcy systematycznie zwiększają obroty swoich lokali – w Galerii Warmińskiej +9%, w Aurze +3% LFL (pomimo zakazu handlu). Rosną masowe zasięgi obu centrów w mediach cyfrowych. Dane te dowodzą, że magazyn Fashion Time odnosi sukces, buduje w kreatywny i oryginalny sposób pożądany wizerunek Galerii Warmińskiej i Aury Centrum Olsztyna. Magazyny w wersji online obejrzało 5959 osób. Magazyny są promowane w social mediach i www Galerii Warmińskiej, Aury Centrum oraz portalu modowym Fashion Time, www.fashion-time.pl |
MAGAZYN SIECI HANDLOWEJ
|
Play - P4 Sp. z o.o. Wydawca: Valkea Media S.A. Magazyn „Play Expert” – poprzez unikatowe artykuły, eksperckie testy, porównania i przeglądy najnowszych aplikacji – dostarcza klientom użytecznej wiedzy z zakresu urządzeń mobilnych, a także ogólnych informacji technologicznych. Jego formuła została stworzona w oparciu o sprawdzone formaty najlepszych tego typu czasopism na świecie. |
|
Monnari - Monnari Trade S.A. Wydawca: Valkea Media S.A. Magazyn „Modnie być sobą” marki Monnari jest wydawany od sezonu Wiosna-Lato 2019. Jego dystrybucja odbywa się w 166 salonach stacjonarnych marki, wspierając sprzedaż oraz kreując wizerunek marki jako podążającej za najnowszymi światowymi trendami. Wydawnictwo dostarcza merytorycznych, modowych porad oraz inspiracji. |