PRZEWODNICZĄCY JURY OCENIAJACEGO KATEGORIE BIZNESOWO-STRATEGICZNE:
JURY OCENIAJĄCE KATEGORIE BIZNESOWO-STRATEGICZNE:
PRZEWODNICZĄCA JURY OCENIAJACEGO KATEGORIE MARKETINGOWE:
JURY OCENIAJACE KATEGORIE MARKETINGOWE:
 
													
														Filip Kryłowicz
																																												
Retail Portfolio Director, Poland, Unibail-Rodamco-Westfield																											
Z branżą nieruchomości komercyjnych związany jest od 20 lat. Swoją przygodę z centrami handlowymi rozpoczął pracując dla Cefic Polska, gdzie zarządzał m.in. Centrum Handlowym Bemowo, Galerią Wileńska oraz brał aktywny udział w przygotowaniach do otwarcia centrów handlowych: Arkadia w Warszawie, Arena w Gliwicach i Skorosze w Warszawie. Po przejęciu przez Unibail-Rodamco-Westfield części polskiego portfolio Cefic, Filip zarządzał Galerią Wileńska i Westfield Arkadia, a także był zaangażowany w otwarcie centrum handlowego Wroclavia. W 2019 roku, dołączył do zespołu White Star Real Estate jako dyrektor Elektrowni Powiśle – jednego z najbardziej rozpoznawalnych obiektów mixed-use w Polsce, gdzie odpowiadał za przygotowanie otwarcia części handlowej, restauracyjnej oraz beauty hall, wprowadzając w przestrzeń projektu wiele rozwiązań i standardów podnoszących jakość jego funkcjonowania i customer experience. W 2022 roku, Filip wrócił do Unibail-Rodamco-Westfield, by zająć stanowisko Head of Shopping Centre Management. Filip jest absolwentem Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania w Warszawie, a także licencjonowanym zarządcą nieruchomości. W 2017 roku otrzymał nagrodę Eurobuild Awards przyznaną przez najemców w kategorii Shopping Centre Manager of the Year. Prywatnie, od wielu lat z sukcesami trenuje karate oraz interesuje się ratownictwem obywatelskim. Od 2021 jest Ratownikiem Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy.
 
													
														Paulina Bronowicz
																																												
Associate Director, Asset Management, Pradera																											
Paulina Bronowicz ma blisko 15-letnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 2010 roku w Polskiej Radzie Centrów Handlowych a w 2012 roku dołączyła do zespołu Atrium Poland Real Estate, gdzie odpowiadała za nadzór nad 22 detalicznymi aktywami o wartości ponad 1,0 mld euro. W 2014 dołączyła do zespołu PRADERY będąc odpowiedzialną za działania związane z zarządzaniem aktywami POERF i Stage Capital w Polsce. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych na Politechnice Warszawskiej w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz wyceny nieruchomości.
 
													
														Magdalena Chachulska
																																												
Asset Management Director, Neinver																											
Z branżą nieruchomości komercyjnych jest związana od ponad 20 lat. Odpowiada za zarządzanie największą w Polsce siecią centrów outletowych marki FACTORY oraz parkiem handlowym Futura. Do jej zadań należy realizacja strategii firmy na polskim rynku, zarządzanie operacyjne obiektami znajdującymi się w portfolio NEINVER, nadzór nad budżetem oraz koordynacja wszystkich ważnych obszarów asset managementu. Wcześniej Magdalena Chachulska pracowała m.in. w Carli Gry Poland (późniejszym IC COMPANYS Poland), gdzie brała udział we wprowadzeniu na polski rynek takich marek, jak: Jackpot, Cottonfield, Inwear czy Matinique. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu oraz ICSC – Management Institute w ramach European Retail Property School. Prywatnie jest pasjonatką podróży i sportu: kolarstwa górskiego, narciarstwa i windsurfingu.
 
													
														Rafał Giersz
																																												
Director, Chapman Taylor																											
Rafał Giersz jest Dyrektorem Chapman Taylor - międzynarodowej firmy architektonicznej z główną siedzibą w Londynie oraz 14 biurami na świecie. Pracował jako architekt nie tylko w Polsce, ale także w Wielkiej Brytanii. Obecnie odpowiedzialny za rozwój biznesu w Polsce i w regionie. Studiował architekturę na Politechnice Warszawskiej. Zaangażowany w inicjatywy Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) – regularnie w jury konkursu PRCH Retail Awards.
 
													
														Ewa Karska
																																												
Dyrektor działu galerii handlowych, Carrefour Polska																											
 
													
														Justyna Kur
																																												
Vice-president, Head of Property & Rental Management, Apsys Polska																											
Justyna Kur, Vice Prezes Zarządu Apsys Polska. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu centrami handlowymi. W Apsys pracuje od 2001 roku, w swojej dotychczasowej karierze pełniła funkcje dyrektora centrum handlowego, dyrektora regionalnego a aktualnie jako Dyrektor ds. Zarządzania Nieruchomościami odpowiada za zarządzanie operacyjne obiektami znajdującymi się w portfolio Apsys. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego, Université de Poitiers we Francji oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie zarządzania nieruchomościami. Od 2019 Członek Zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.
 
													
														Paulina Kurdziel-Świeczka
																																												
Asset Manager, NEPI Rockcastle																											
Paulina Kurdziel-Świeczka woją przygodę z rynkiem nieruchomości komercyjnych rozpoczęła w 2010 roku w zespole finansowym firmy DTZ Management Polska (aktualnie Cushman & Wakefield). W 2013 roku dołączyła do firmy Balmain, gdzie od podstaw tworzyła wraz z zespołem dział property management’u, aby finalnie objąć stanowisko Asset Manager’a. W 2015 roku jako jedna z pierwszych osób zasiliła szeregi firmy NEPI Rockcastle, gdzie aktualne w roli Asset Managera zarządza portfelem centrów handlowych o GLA wynoszącym blisko ćwierć miliona metrów kwadratowych, w skład którego wchodzą m. in. Forum w Gdańsku, Karolinka w Opolu i Focus Mall w Zielonej Górze. Paulina odpowiada za kreowanie oraz realizację długoterminowej strategii, której celem jest maksymalizacja wartości zarządzanego portfela. Jest absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie finansów i rachunkowości.
 
													
														Lucyna Śliż
																																												
Member of the Board, Business Development, Reesco Retail																											
Lucy jest specjalistą z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, w przeważającej części z sektorem nieruchomości handlowych. Zdobyła gruntowne doświadczenie dzięki zatrudnieniu w międzynarodowej agencji nieruchomości, generalnym wykonawstwie, sieciach handlowych, u deweloperów oraz pracowni architektonicznej. Pracowała ze specjalistami w zakresie: zarządzania, najmu, wyceny nieruchomości, zarządzania projektami, analizy portfela i inwestycji. W ciągu ostatnich czternastu lat zajmowała stanowiska kierownicze i realizowała projekty w środowisku międzynarodowym. Obecnie jest Członkiem Zarządu w Reesco Retail, odpowiedzialna za rozwój biznesu w sektorze detalicznym. Lucy jest dyplomowanym magistrem Politechniki Krakowskiej. Posiada licencję pośrednika i zarządcy nieruchomości. Jej wykształcenie oraz doświadczenie pozwalają świadczyć wysokiej jakości usługi w oparciu o pełne zrozumienie potrzeb Klienta. Rozwinięte kompetencje w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzanie zespołem, oceny inwestycji w nieruchomości, jak również umiejętności negocjacyjne pozwalają rozwiązywać złożone problemy i budować długie relacje z klientami z różnych branż. W stopniu bardzo dobrym posługuje się językiem angielskim.
 
													
														Małgorzata Słowik
																																												
Leasing Director, White Star Real Estate																											
 
													
														Marta Tymicka
																																												
Head of Leasing, Trei Real Estate Poland																											
 
													
														Joanna Skotarek
																																												
Senior Manager, Digital & Client Acquisition, Central Europe, Unibail-Rodamco-Westfield																											
Z branżą nieruchomości komercyjnych związana jest od ponad 10 lat. Swoją przygodę z centrami handlowymi rozpoczęła w brytyjskiej agencji marketingowej BWP, która specjalizuje się w obsłudze klientów z branży retail. Następnie, Joanna dołączyła do zespołu Balmain, gdzie odpowiadała za obsługę marketingową zarządzanych przez firmę centrów handlowych oraz za marketing korporacyjny. W 2018 roku jako Marketing & PR Manager w White Star Real Estate, była aktywnie zaangażowana w działania związane z otwarciem jednego z najbardziej rozpoznawalnych projektów typu mixed-use – Elektrowni Powiśle. W swoich kompetencjach miała też szerokie spektrum działań marketingowych i komunikacyjnych realizowanych dla innych typów nieruchomości (biur, magazynów) znajdujących się w portfolio firmy, a także jej działania korporacyjne. Obecnie, jako Senior Manager, Digital & Client Acquisition, Central Europe w Unibail-Rodamco-Westfield (URW), Joanna opowiada za strategię digital marketingu, działania lojalnościowe oraz zarządzanie danymi marketingowymi dla 16 centrów handlowych, w tym 8 obiektów marki Westfield. Joanna specjalizuje się w budowaniu strategii marki (B2C i B2B), planowaniu i realizacji kampanii oraz wydarzeń, a także działaniach PR i komunikacyjnych. W URW jest też odpowiedzialna za marketing korporacyjny firmy. W codziennej pracy stawia na połączenie dobrze zaplanowanej, opartej na danych i insightach strategii z innowacyjnością oraz nowymi technologiami, które wspólnie tworzą wysokiej jakości doświadczenie klienta.
 
													
														Agnieszka Gutowska
																																												
Head of Brand Marketing & Communication, nHood																											
Kieruje pracą zespołu marketingu Nhood Services Poland, odpowiada za kompleksową realizacją strategii komunikacyjnej marki oraz tworzenie oraz wdrożenie i realizację strategii zrównoważonego rozwoju. Współtworzyła marki Nhood i Ceetrus i kierowała zespołem odpowiedzialnym za ich wprowadzenie na polski rynek. Należy do międzynarodowych grup odpowiedzialnych za wdrożenie założeń „Vision in Action”, opracowanie strategii zrównoważonego rozwoju #People #Planet #Profit oraz wyznaczanie kierunków działań w tym obszarze.
 
													
														Jagoda Lechowska
																																												
Marketing Director, White Star Real Estate																											
Jagoda Lechowska to ekspertka w dziedzinie marketingu, posiadająca ponad 13 lat doświadczenia w branży mediowo-eventowej, w tym w projektach retail oraz 6 lat doświadczenia w branży real estate.
Obecnie pełni funkcję Dyrektora Marketingu w White Star Real Estate, gdzie zarządza zespołem o różnym stopniu doświadczenia. Odpowiada za tworzenie strategii marketingowych, w tym komunikacyjnych, PR-owych i eventowych, które wspierają wzrost najemców oraz zwiększają świadomość marki flagowych projektów WSRE, w tym Elektrowni Powiśle, z którą związana jest od początku działalności po procesie rewitalizacji (koordynowała tworzenie i realizację strategii marketingowej Elektrowni Powiśle przed i w trakcie jej otwarcia).
Jagoda Lechowska odpowiada również za działania marketingowe dla projektów biurowych oraz magazynowych w White Star Real Estate. Zarządza planowaniem i budżetowaniem rocznych wydarzeń i zakupu mediów, nadzoruje proces kreatywny, prowadzi selekcję i nadzoruje dostawców usług. Od 2023 roku, zgodnie z wdrożoną przez nią strategią, koordynuje proces wewnętrznej realizacji kampanii dla Elektrowni Powiśle w formule 360 stopni bez wsparcia agencyjnego: od etapu twórczego, przez realizacyjny, po egzekucję działań. Jej działania są doceniane w branży: koordynowana przez nią kampania Elektrowni „Takie Rzeczy” została nagrodzona złotym Golden Arrow wiosną 2022 roku oraz otrzymała wyróżnienie w PRCH Awards 2023. W tym samym konkursie Jagoda Lechowska zdobyła złotą nagrodę jako Dyrektor Marketingu.
 
													
														Urszula Matej-Bil
																																												
członkini zarządu, marketing i komunikacja, EPP Sp. z o.o.																											
Ekspertka w zakresie komunikacji i marketingu z ponad 17-letnim doświadczeniem w budowaniu marek, relacji i narracji, które wspierają biznes. Jako członkini zarządu EPP, największego zarządcy centrów handlowych w Polsce, odpowiada za marketing, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, public affairs, program lojalnościowy i działania społeczne. Z powodzeniem łączy cele wizerunkowe z biznesowymi, odpowiadając na potrzeby interesariuszy.
Pełni funkcję członkini zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych, gdzie aktywnie działa na rzecz rozwoju branży.
Swoje doświadczenie zawodowe budowała w agencjach OneMulti i Questia, gdzie kierowała projektami dla marek z sektorów takich jak nieruchomości, handel, finanse, FMCG czy nowe technologie. Absolwentka studiów magisterskich i doktoranckich SGH wierzy, że skuteczna komunikacja współtworzy biznes.
 
													
														Sylwia Ochnio
																																												
Marketing Director, G-City Europe																											
Obecnie odpowiada za tworzenie i realizację strategii dla portfolio spółki G City Europe – centrów handlowych na terenie całej Polski, sektora PRS pod marką G City Urban Home oraz marketing korporacyjny. Z G City Europe związana od 2022 roku. W codziennym działaniu skupia się na budowaniu doświadczenia zakupowego klientów, planowaniu kampanii wspierających sprzedaż oraz rozwijaniu strategii komunikacji dla poszczególnych centrów handlowych. Z powodzeniem łączy działania wizerunkowe z celami biznesowymi spółki. Posiada piętnastoletnie doświadczenie zawodowe. Przez dwanaście lat zdobywała je realizując kampanie reklamowe oraz tworząc eventy dla marek takich jak TAURON, Orange, czy Samsung. Od 2017 prowadzi projekty związane bezpośrednio z branżą centrów handlowych. W pracy z zespołem najważniejszymi wartościami są dla niej szczerość, wzajemne wsparcie i zaufanie. W branży retail szczególnie ceni możliwość budowania marek i wspierania lokalnych społeczności.
 
													
														Monika Olejnik-Okuniewska
																																												
Head of Marketing, PR & Innovations, CPI Property Group																											
Monika Olejnik-Okuniewska jako Head of Marketing, PR & Innovations pełni kluczową rolę w strategii i komunikacji firmy CPI Property Group w Polsce. Odpowiada za działania marketingowe spółki, jej wizerunek oraz integrację nowych trendów technologicznych i rynkowych z długoterminową strategią firmy. Do jej zadań należy także koordynacja działań komunikacyjnych. Monika skupia się ponadto na współpracy z poszczególnymi działami oraz podmiotami zewnętrznymi nad tworzeniem nowych usług z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań, które zaspokajają potrzeby rynku oraz społeczności skupionych wokół nieruchomości CPIPG. Temat społeczności jest jej szczególnie bliski – wraz ze swoim zespołem koncentruje się na budowaniu programów angażujących firmę w relacje z najemcami, klientami, pracownikami i użytkownikami obiektów biurowych i handlowych należących do spółki. Monika jest także popularyzatorką racjonalnego i pomysłowego wykorzystania sztucznej inteligencji w projektach firmy, komunikacji i marketingu.
Monika Olejnik-Okuniewska jest związana z branżą nieruchomości od ponad 15 lat. Wcześniej jako Regionalny Dyrektor Marketingu w Multi Poland odpowiadała za działania marketingowe centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 500 tys. mkw. Zajmowała również stanowisko Dyrektora Marketingu i Komunikacji w Echo Investment, a do 2016 roku, będąc Regionalnym Dyrektorem ds. Marketingu w Europie Centralnej i Północnej w Neinver, zarządzała międzynarodowymi zespołami ekspertów z zakresu komunikacji oraz pełniła funkcję rzecznika prasowego firmy w Polsce.
Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim, a jej specjalnością jest zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, za które dwukrotnie odebrała Złote Spinacze.
 
													
														Dominik Piwek
																																												
Head of Marketing & PR, NEPI Rockcastle Poland																											
Swoją edukację zdobywał na Uniwersytecie Warszawskim kierunek Socjologia oraz na University of London na kierunku Polityka i Ekonomia Krajów Europy Środkowo- wschodniej. Z marketingiem i reklamą związany od roku 1994. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Publicis, BBDO Worldwide, wydawnictwie Edipresse. Odpowiadał za współtworzenie strategii medialnych, reklamowych i marketingowych m.in. dla takich marek jak Renault, British Airways, Red Bull. Od 2007 roku był związany z firmą METRO PROPERTIES Sp. z o.o., a następnie z firmą Balmain. Aktualnie obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Marketingu & PR w firmie NEPI Rockcastle Poland, gdzie odpowiedzialny jest za zarządzanie działem marketingu oraz za tworzenie i realizację strategii komunikacji reklamowo marketingowej i PR.
 
													
														Joanna Rzepecka-Zienko
																																												
Dyrektor ds. Marketingu i PR, Gemini Holding																											
Z branżą nieruchomości komercyjnych związana jest od ponad 20 lat. Początkowo w Grupie Casino, potem w strukturach dewelopera powierzchni magazynowych 7R S.A., a obecnie w Gemini Holding, gdzie odpowiada za działania marketingowe i PR Gemini Park Tarnów. Jako Business Development Manager w 7R S.A. współpracowała przy projektach inwestycyjnych 7R. W portfolio m.in: pozyskanie dofinansowania na inwestycję magazynową w ramach Parku Logistycznego 7R Park Kraków, współpraca przy koncepcie projektów magazynów miejskich 7R City Flex oraz działania marketingowe i PR przy innowacyjnych inwestycjach spółki. Ze strony 7R S.A. odpowiedzialna za koordynację przygotowań organizacji Światowych Dni Młodzieży 2016 w Brzegach Kokotowie i współpracę przy produkcji filmu dokumentalnego o ŚDM Baldachim (reżyseria: Wojciech Szumowski / Marcin Borowski) wyprodukowanego przez 7R S.A. Obecnie w działaniach dla Gemini Holding współpracuje z zespołem agencji: kreatywnej, PR, social media, oraz agencji eventowych. Absolwentka Instytutu Sztuki krakowskiego UKEN. Uczestniczka Wielkiej Wyprawy Maluchów 2025, ekipa Gemini #56.
 
													
														Agnieszka Tomczak-Tuzińska
																																												
Dyrektor Marketingu, Apsys Polska																											
Absolwentka wydziału zarządzania i marketingu Politechniki Gdańskiej oraz podyplomowych studiów Zarządzania Finansami francuskiej École Supériere de Commerce de Rouen. Karierę zawodową rozpoczynała w branży Corporate Identity, prowadząc projekty identyfikacji wizualnej takich marek jak: ORLEN, mBank, Multibank, Browar Perła, Telewizja Polska, Stokrotka i inne. Z rynkiem centrów handlowych związana od 2003 roku. Przez wiele lat w Caelum Development/ CREAM Management. Zbudowała od podstaw i prowadziła markę Caelum Development wprowadzając ją między największe i najbardziej znane marki w branży. Odpowiedzialna za strategię działań marketingowych poszczególnych centrów handlowych w portfolio organizacji. Wraz z zespołem zdobyła szereg nagród branżowych m.in. za kampanie CSR, otwarciową, wsparcia procesu komercjalizacji, wydawnictwa Custom Publishing. W 2014roku objęła funkcję Head of marketing w Atrium Polska gdzie do jej kompetencji należała całość polityki marketingowej poszczególnych centrów w portfolio organizacji. Odpowiedzialna m.in. za całokształt działań marketingowych rozbudowy i otwarcia Atrium Copernicus w Toruniu. 
Od maja 2017 roku na stanowisku Dyrektora marketingu w APSYS Polska, gdzie współtworzy strategię marketingową centrów handlowych zarządzanych przez organizację. Odpowiedzialna za pełen obszar marketingu korporacyjnego oraz deweloperskiego. Niezmiennie zafascynowana behawioryzmem w marketingu. 
 
													
														Marta Usielska
																																												
Director New Business & Marketing, CBRE | Property Management																											
 
													
														Sylwia Wiszowata-Łazarz
																																												
Associate Director / Asset Services EMEA, Cushman & Wakefield																											
Sylwia jest związana z obszarem marketingu w sektorze CRE od 2006 roku pracując dla czołowych developerów i firm doradczych. Od 2012 roku zajmuje stanowisko Dyrektora Marketingu w Cushman&Wakefield w linii biznesowej Asset Services. W ramach pełnionej roli jest odpowiedzialna za przygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla nieruchomości komercyjnych znajdujących się w portfolio firmy w aspektach zintegrowanej komunikacji marketingowej, wdrażania planów odzwierciedlających potrzeby klientów i pracowników. Posiada 25-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 18-letnie doświadczenie w branży nieruchomości handlowych. Track record Sylwii obejmuje m.in. prace strategiczne, egzekucyjne, repozycjonowanie/rebranding obiektów, newtech, PR, kampanie „otwarciowe” dla ponad 200 obiektów handlowych oraz ponad 100 z sektora business space i mixed-use. Sylwia jest licencjonowanym zarządcą nieruchomości oraz certyfikowanym trenerem biznesu. Jest autorem projektu Tenants Academy, w ramach którego przeszkoliła ponad 3000 kierowników sklepów i sprzedawców oraz Tenants Care Program wzmacniającego motywację i zaangażowanie pracowników sklepów. Pracuje z funduszami, deweloperami oraz najemcami jako strateg oraz konsultant biznesu prowadząc m.in. szkolenia z zakresu marketingu 360, technik sprzedaży i obsługi klienta, budowania doświadczeń zakupowych, budowania zespołów sprzedażowych w sektorze retail.
