
Paulina Szymczukiewicz to wykwalifikowany specjalista marketingu i PR z ponad 10-letnim doświadczeniem. Od początku swojej kariery zawodowej związana z branżą retail – najpierw jako Marketing Manager w Master Management Group, następnie w Atrium Poland Real Estate Management. W 2019 roku dołączyła do zespołu Sierra Balmain i jako Marketing Manager odpowiadała za stworzenie nowego działu i opracowanie strategii repozycjonowania zarządzanych przez firmę centrów handlowych w związku z rosnącą konkurencją i zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Obecnie – już jako Head of Marketing – nadzoruje pełen zakres działań marketingowych prowadzonych w zarządzanych przez Sierra Balmain centrach handlowych, tj. digital, eventy, kreacje, PR i komunikacja. Specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii oraz wydarzeń B2C i B2B, a także opracowywaniu strategii marketingu cyfrowego (strony internetowe, media społecznościowe, urządzenia mobilne). Paulina odpowiada również za marketing korporacyjny firmy.
Kieruje pracą zespołu marketingu Nhood Services Poland, odpowiada za kompleksową realizacją strategii komunikacyjnej marki oraz tworzenie oraz wdrożenie i realizację strategii zrównoważonego rozwoju. Współtworzyła marki Nhood i Ceetrus i kierowała zespołem odpowiedzialnym za ich wprowadzenie na polski rynek. Należy do międzynarodowych grup odpowiedzialnych za wdrożenie założeń „Vision in Action”, opracowanie strategii zrównoważonego rozwoju #People #Planet #Profit oraz wyznaczanie kierunków działań w tym obszarze.
Od 20 lat związana z marketingiem i reklamą. Na początku zdobywała doświadczenie pracując w Agencji marketingu zintegrowanego, tworząc działania komunikacji marketingowej dla marek z sektora FMCG, zdrowie i uroda, finansów, ubezpieczeń, motoryzacji i nieruchomości komercyjnych. Od 2014 roku kieruje zespołem marketingu w Atrium European Real Estate w Europie Środkowo- Wschodniej, prowadzącego całokształt działań marketingowych 25 centrów handlowych oraz działania komunikacji korporacyjnej. Uwielbia innowacyjne podejście w działaniach, kreatywne idee, które wpływają na wyniki businessowe firmy, technologie wspierające doświadczenia Klientów i marketing angażujący społeczności. Współtworzy programy odpowiedzialnego businessu i ESG , a jako członek innovation commitee w firmie koncentruje się na innowacjach z zakresu custommer experience, współpracując ze start-upami i twórcami contentowymi.
Urszula Matej-Bil posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations. Specjalizuje się w działaniach obejmujących komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, w tym kryzysową, media relations, content marketing i social media. Odpowiadała za współpracę z influencerami i liderami opinii oraz za działania marketingowe i promocyjne. Jako członek zarządu odpowiedzialny za marketing i komunikację w EPP, zajmuje się m.in. zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, koordynacją działań marketingowych w zarządzanych obiektach, obszarem public affairs i współpracą z organizacjami branżowymi, działaniami w mediach społecznościowych oraz tematami związanymi ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Przed dołączeniem do EPP, pełniła funkcję dyrektora działu komunikacji korporacyjnej w agencji OneMulti. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektorskie w agencji PR Questia. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Marketing i Zarządzanie. Posiada też dyplom studiów doktoranckich w obszarze zarządzania na tej uczelni.
Marcin Ochmański – absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Zarządzanie. W obszarze marketingu, event’ów i PR posiada blisko 15-letnie doświadczenie. W trakcie swojej kariery zawodowej kreował i koordynował unikalne projekty, m. in. Festiwal Materia Prima czy Wielka Parada Smoków. Od 2015 roku związany z Gemini Park Bielsko-Biała, gdzie obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. Marketingu i PR. Swoje nowatorskie spojrzenie i kreatywność wykorzystuje koordynując działania marketingowe centrum handlowego oraz realizując projekty specjalne związane z działalnością Gemini Park, m.in. Science Point czy Park W DECHE!, promując tym samym ideę edutainment wśród mieszkańców Podbeskidzia.
Swoją edukację zdobywał na Uniwersytecie Warszawskim kierunek Socjologia oraz na University of London na kierunku Polityka i Ekonomia Krajów Europy Środkowo- wschodniej. Z marketingiem i reklamą związany od roku 1994. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Publicis, BBDO Worldwide, wydawnictwie Edipresse. Odpowiadał za współtworzenie strategii medialnych, reklamowych i marketingowych m.in. dla takich marek jak Renault, British Airways, Red Bull. Od 2007 roku był związany z firmą METRO PROPERTIES Sp. z o.o., a następnie z firmą Balmain. Aktualnie obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Marketingu & PR w firmie NEPI Rockcastle Poland, gdzie odpowiedzialny jest za zarządzanie działem marketingu oraz za tworzenie i realizację strategii komunikacji reklamowo marketingowej i PR.
Absolwentka wydziału zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach, od ponad 20 lat związana z branżą obiektów komercyjnych. Jako Dyrektor Marketingu w METRO PROPERTIES od 2017 roku odpowiada za strategię i komunikację marketingową marek znajdujących się w portfolio firmy. Zawsze na pierwszym miejscu stawia customer experience, który poza trendami jest dla niej myślą przewodnią wszelkich działań, a nowe technologie i marketing to nierozłączny duet strategiczny. Prywatnie, dzięki wspinaczce i lekturze kryminałów, pracuje nad stałym utrzymywaniem wysokiego poziomu adrenaliny.
Z branżą nieruchomości komercyjnych związana jest od 10 lat. Swoją przygodę z centrami handlowymi rozpoczęła w brytyjskiej agencji marketingowej BWP, która specjalizuje się w obsłudze klientów z branży retail. Następnie, Joanna dołączyła do zespołu Balmain, gdzie odpowiadała za obsługę marketingową zarządzanych przez firmę centrów handlowych oraz za marketing korporacyjny. W 2018 roku jako Marketing & PR Manager w White Star Real Estate, była aktywnie zaangażowana w działania związane z otwarciem jednego z najbardziej rozpoznawalnych projektów typu mixed-use – Elektrowni Powiśle. W swoich kompetencjach miała też szerokie spektrum działań marketingowych i komunikacyjnych realizowanych dla innych typów nieruchomości (biur, magazynów) znajdujących się w portfolio firmy, a także jej działania korporacyjne. Obecnie, jako Head of Marketing Poland w Unibail-Rodamco-Westfield (URW), Joanna odpowiada za strategię marketingową i komunikacyjną 5 centrów handlowych URW w Polsce, w tym dwóch flagowych obiektów Westfield. Joanna specjalizuje się w budowaniu strategii marki (B2C i B2B), planowaniu i realizacji kampanii oraz wydarzeń, a także działaniach PR i komunikacyjnych. W URW jest też odpowiedzialna za marketing korporacyjny firmy. W swojej codziennej pracy stawia na połączenie dobrze zaplanowanej, opartej na danych i insightach strategii oraz innowacyjności i nowych technologii, które w połączeniu budują niezwykle jakościowe customer experience.
W branży marketingowej od ponad 20 lat. Ukończyła studia na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studia MBA w ramach polsko-amerykańskiego programu na University of Illinois i Minnesota. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w agencji reklamowej, firmach FMCG, a obecnie branży zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Ekspertka w tworzeniu efektywnych strategii oraz kierowaniu zespołami marketingowymi. Z zawsze otwartym na nowe koncepcje umysłem nadzoruje marketing centrów handlowych Klépierre w Polsce. Obecnie jako Marketing Director Poland odpowiada za zarządzanie zespołem marketingowym, tworzenie i realizację strategii marketingowej, działania w obszarze komunikacji oraz społecznej odpowiedzialności biznesu obiektów znajdujących się w portfolio firmy. W wolnym czasie współpracuje ze środowiskiem naukowym w celu tworzenia platform umożliwiających efektywne połączenie biznesu z potencjałem akademickim.
Absolwentka wydziału zarządzania i marketingu Politechniki Gdańskiej oraz podyplomowych studiów Zarządzania Finansami francuskiej École Supériere de Commerce de Rouen. Karierę zawodową rozpoczynała w branży Corporate Identity, prowadząc projekty identyfikacji wizualnej takich marek jak: ORLEN, mBank, Multibank, Browar Perła, Telewizja Polska, Stokrotka i inne. Z rynkiem centrów handlowych związana od 2003 roku. Przez wiele lat w Caelum Development/ CREAM Management. Zbudowała od podstaw i prowadziła markę Caelum Development wprowadzając ją między największe i najbardziej znane marki w branży. Odpowiedzialna za strategię działań marketingowych poszczególnych centrów handlowych w portfolio organizacji. Wraz z zespołem zdobyła szereg nagród branżowych m.in. za kampanie CSR, otwarciową, wsparcia procesu komercjalizacji, wydawnictwa Custom Publishing. W 2014roku objęła funkcję Head of marketing w Atrium Polska gdzie do jej kompetencji należała całość polityki marketingowej poszczególnych centrów w portfolio organizacji. Odpowiedzialna m.in. za całokształt działań marketingowych rozbudowy i otwarcia Atrium Copernicus w Toruniu.
Od maja 2017 roku na stanowisku Dyrektora marketingu w APSYS Polska, gdzie współtworzy strategię marketingową centrów handlowych zarządzanych przez organizację. Odpowiedzialna za pełen obszar marketingu korporacyjnego oraz deweloperskiego. Niezmiennie zafascynowana behawioryzmem w marketingu. Mama 15-letniej Lenki.
Rafał Giersz jest Dyrektorem Chapman Taylor - międzynarodowej firmy architektonicznej z główną siedzibą w Londynie oraz 14 biurami na świecie. Pracował jako architekt nie tylko w Polsce, ale także w Wielkiej Brytanii. Obecnie odpowiedzialny za rozwój biznesu w Polsce i w regionie. Studiował architekturę na Politechnice Warszawskiej. Zaangażowany w inicjatywy Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) – regularnie w jury konkursu PRCH Retail Awards.
Paulina Bronowicz ma blisko 15-letnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 2010 roku w Polskiej Radzie Centrów Handlowych a w 2012 roku dołączyła do zespołu Atrium Poland Real Estate, gdzie odpowiadała za nadzór nad 22 detalicznymi aktywami o wartości ponad 1,0 mld euro. W 2014 dołączyła do zespołu PRADERY będąc odpowiedzialną za działania związane z zarządzaniem aktywami POERF i Stage Capital w Polsce. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych na Politechnice Warszawskiej w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz wyceny nieruchomości.
Z branżą nieruchomości komercyjnych jest związana od ponad 20 lat. Odpowiada za zarządzanie największą w Polsce siecią centrów outletowych marki FACTORY oraz parkiem handlowym Futura. Do jej zadań należy realizacja strategii firmy na polskim rynku, zarządzanie operacyjne obiektami znajdującymi się w portfolio NEINVER, nadzór nad budżetem oraz koordynacja wszystkich ważnych obszarów asset managementu. Wcześniej Magdalena Chachulska pracowała m.in. w Carli Gry Poland (późniejszym IC COMPANYS Poland), gdzie brała udział we wprowadzeniu na polski rynek takich marek, jak: Jackpot, Cottonfield, Inwear czy Matinique. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu oraz ICSC – Management Institute w ramach European Retail Property School. Prywatnie jest pasjonatką podróży i sportu: kolarstwa górskiego, narciarstwa i windsurfingu.
Adam Gorzkowski ma ponad 18-letnie doświadczenie w przygotowaniu i realizacji inwestycji (w tym ponad 15 lat w branży retail i gastro). Pracował w Bruel & Kjaer, Benning Power Electronics oraz Tchibo. Aktualnie pracuje w AmRest gdzie od ponad 13 lat rozwija się przechodząc przez różne szczeble kariery począwszy od funkcji Project Manager poprzez Construction Director do Regional Development Director PL, którą sprawuje do dzisiaj. Odpowiada za rozwój marek z portfolio AmRest na terenie Polski oraz ich bieżące utrzymanie w obszarze nieruchomości. Dodatkowo wspiera rozwój franczyzy udzielanej przez AmRest w ramach europejskiej części firmy.
Adam Gorzkowski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej (Wydział Elektryczny).
Z branżą nieruchomości komercyjnych związany jest od 20 lat. Swoją przygodę z centrami handlowymi rozpoczął pracując dla Cefic Polska, gdzie zarządzał m.in. Centrum Handlowym Bemowo, Galerią Wileńska oraz brał aktywny udział w przygotowaniach do otwarcia centrów handlowych: Arkadia w Warszawie, Arena w Gliwicach i Skorosze w Warszawie. Po przejęciu przez Unibail-Rodamco-Westfield części polskiego portfolio Cefic, Filip zarządzał Galerią Wileńska i Westfield Arkadia, a także był zaangażowany w otwarcie centrum handlowego Wroclavia. W 2019 roku, dołączył do zespołu White Star Real Estate jako dyrektor Elektrowni Powiśle – jednego z najbardziej rozpoznawalnych obiektów mixed-use w Polsce, gdzie odpowiadał za przygotowanie otwarcia części handlowej, restauracyjnej oraz beauty hall, wprowadzając w przestrzeń projektu wiele rozwiązań i standardów podnoszących jakość jego funkcjonowania i customer experience. W 2022 roku, Filip wrócił do Unibail-Rodamco-Westfield, by zająć stanowisko Head of Shopping Centre Management. Filip jest absolwentem Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania w Warszawie, a także licencjonowanym zarządcą nieruchomości. W 2017 roku otrzymał nagrodę Eurobuild Awards przyznaną przez najemców w kategorii Shopping Centre Manager of the Year. Prywatnie, od wielu lat z sukcesami trenuje karate oraz interesuje się ratownictwem obywatelskim. Od 2021 jest Ratownikiem Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy.
Justyna Kur, Vice Prezes Zarządu Apsys Polska. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu centrami handlowymi. W Apsys pracuje od 2001 roku, w swojej dotychczasowej karierze pełniła funkcje dyrektora centrum handlowego, dyrektora regionalnego a aktualnie jako Dyrektor ds. Zarządzania Nieruchomościami odpowiada za zarządzane portfolio 22 centrów o powierzchni 1 miliona m2 powierzchni GLA. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego, Université de Poitiers we Francji oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie zarządzania nieruchomościami. Od 2019 Członek Zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Małgorzata Słowik ma ponad 17-letnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 2004 roku w CBRE, w 2007 roku dołączyła do zespołu Multi Poland gdzie jako Head of Leasing odpowiadała m.in. za rozwój strategii najmu dla własnych centrów handlowych jak i tych zarządzanych na zlecenie podmiotów zewnętrznych. Przez wiele lat współpracowała bezpośrednio z Funduszami Inwestycyjnymi, takimi jak Blackstone czy Union Investment. Obecnie kieruje działem wynajmu w MVGM Polska.
Lucy jest specjalistą z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, w przeważającej części z sektorem nieruchomości handlowych. Zdobyła gruntowne doświadczenie dzięki zatrudnieniu w międzynarodowej agencji nieruchomości, generalnym wykonawstwie, sieciach handlowych, u deweloperów oraz pracowni architektonicznej. Pracowała ze specjalistami w zakresie: zarządzania, najmu, wyceny nieruchomości, zarządzania projektami, analizy portfela i inwestycji. W ciągu ostatnich czternastu lat zajmowała stanowiska kierownicze i realizowała projekty w środowisku międzynarodowym. Obecnie jest Członkiem Zarządu w Reesco Retail, odpowiedzialna za rozwój biznesu w sektorze detalicznym. Lucy jest dyplomowanym magistrem Politechniki Krakowskiej. Posiada licencję pośrednika i zarządcy nieruchomości. Jej wykształcenie oraz doświadczenie pozwalają świadczyć wysokiej jakości usługi w oparciu o pełne zrozumienie potrzeb Klienta. Rozwinięte kompetencje w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzanie zespołem, oceny inwestycji w nieruchomości, jak również umiejętności negocjacyjne pozwalają rozwiązywać złożone problemy i budować długie relacje z klientami z różnych branż. W stopniu bardzo dobrym posługuje się językiem angielskim.
Absolwent paryskiej grand école ESCP Europe, londyńskiego City University oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Biznes Międzynarodowy. Od 2009 roku związany z Unibail-Rodamco, zaczynając od pracy w Paryżu, Madrycie, kończąc na Warszawie. Odpowiedzialny za transformacje Galerii Mokotów w latach 2010-2012, zakończoną certyfikacja centrum jak 4stars. Następnie jako Operating Manager (Asset Manager) odpowiedzialny za stworzenie oraz wdrożenie projektów destynacji w Galerii Mokotów oraz Arkadii – Grand Kitchen, oraz licznych transformacji nieruchomości w portfelu na przestrzeni ostatnich lat. Obecnie pełniący funkcje Head of Operating Management Poland. Zarządza zespołem odpowiedzialnym za portfel Unibail-Rodamco w Polsce: centrów handlowych (Arkadia, Galeria Mokotów, Wroclavia, Galeria Wileńska, CH Ursynów) oraz biur (Skylight & Lumen).
Z firmą ECE związana jest od 16 lat. Po szkoleniu w Niemczech zarządzała wieloma centrami handlowymi, między innymi Potsdamer Platz Arkaden w Berlinie i Galerią Dominikańską we Wrocławiu. W 2006 roku otwierała, a następnie zarządzała Galerią Krakowską. Od stycznia 2011 roku wróciła do rodzinnego Szczecina, aby przygotować do otwarcia kolejny projekt ECE – Galerię Kaskada, w której pozostała w funkcji dyrektora centrum do grudnia 2015. W okresie od 01.01.2016 do 30.06.2017 zarządzała największym centrum handlowym, znajdującym się w portfolio firmy ECE Polska, a mianowicie Silesią City Center w Katowicach. Od 1go lipca 2017 objęła funkcję Dyrektora Działu Zarządzania Centrami Handlowymi w 4 krajach: Polsce, Czechach oraz na Słowacji i Litwie.
Od 2001 roku działa na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m. in. w takich firmach jak Plaza Centers, Neinver oraz Klepierre. Przez ponad 5 lat była Dyrektorem ds. Leasingu w Klepierre Polska i odpowiadała za polskie portfolio firmy. Ukończyła kulturoznawstwo oraz studia podyplomowe z zakresu mediów i marketingu politycznego. Pracując na rynku nieruchomości uzyskała licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami.
Ada dołączyła do Nhood / Ceetrus w 2015 roku jako Dyrektor Działu Komercjalizacji odpowiadając za wynajem całego portfolio Ceetrus oraz mandat leasingowy Auchan.
W 2019 roku otrzymała stanowisko Dyrektora Operacyjnego, a następnie w 2020 roku Dyrektora Generalnego.