
Od 20 lat związana z marketingiem i reklamą. Na początku zdobywała doświadczenie pracując w Agencji marketingu zintegrowanego, tworząc działania komunikacji marketingowej dla marek z sektora FMCG, zdrowie i uroda, finansów, ubezpieczeń, motoryzacji i nieruchomości komercyjnych. Od 2014 roku kieruje zespołem marketingu w Atrium European Real Estate w Europie Środkowo- Wschodniej, prowadzącego całokształt działań marketingowych 25 centrów handlowych oraz działania komunikacji korporacyjnej. Uwielbia innowacyjne podejście w działaniach, kreatywne idee, które wpływają na wyniki businessowe firmy, technologie wspierające doświadczenia Klientów i marketing angażujący społeczności. Współtworzy programy odpowiedzialnego businessu i ESG , a jako członek innovation commitee w firmie koncentruje się na innowacjach z zakresu custommer experience, współpracując ze start-upami i twórcami contentowymi.
Urszula Matej-Bil posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations.
Specjalizuje się w działaniach obejmujących komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, w tym kryzysową, marketing, współpracę z mediami i decydentami oraz social media.
Współpracowała z wiodącymi krajowymi i międzynarodowymi firmami z branży nieruchomości, budowlanej, ubezpieczeń, finansów i bankowości, nowych technologii, logistyki i transportu, przemysłu ciężkiego, e-commerce oraz FMCG. Wspierała komunikacyjnie liczne nieruchomości handlowe, takie jak: Hala Koszyki, Wola Park, Galeria Młociny, Galeria Victoria oraz Forum Gliwice.
Jako dyrektor ds. komunikacji i PR EPP odpowiada m.in. za zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, działania marketingowe, public affairs oraz związane z ESG i społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Przed dołączeniem do EPP, pełniła funkcję dyrektora działu komunikacji korporacyjnej w agencji OneMulti, gdzie odpowiadała za całościową koordynację działań dla jej kluczowych klientów i rozwój. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektora w agencji PR Questia.
Ukończyła studia na kierunku Marketing i Zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada też dyplom studiów doktoranckich tej uczelni.
Swoją edukację zdobywał na Uniwersytecie Warszawskim kierunek Socjologia oraz na University of London na kierunku Polityka i Ekonomia Krajów Europy Środkowo- wschodniej. Z marketingiem i reklamą związany od roku 1994. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Publicis, BBDO Worldwide, wydawnictwie Edipresse. Odpowiadał za współtworzenie strategii medialnych, reklamowych i marketingowych m.in. dla takich marek jak Renault, British Airways, Red Bull. Od 2007 roku był związany z firmą METRO PROPERTIES Sp. z o.o., a następnie z firmą Balmain. Aktualnie obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Marketingu & PR w firmie NEPI Rockcastle Poland, gdzie odpowiedzialny jest za zarządzanie działem marketingu oraz za tworzenie i realizację strategii komunikacji reklamowo marketingowej i PR.
Absolwentka wydziału zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach, od ponad 20 lat związana z branżą obiektów komercyjnych. Jako Dyrektor Marketingu w METRO PROPERTIES od 2017 roku odpowiada za strategię i komunikację marketingową marek znajdujących się w portfolio firmy. Zawsze na pierwszym miejscu stawia customer experience, który poza trendami jest dla niej myślą przewodnią wszelkich działań, a nowe technologie i marketing to nierozłączny duet strategiczny. Prywatnie, dzięki wspinaczce i lekturze kryminałów, pracuje nad stałym utrzymywaniem wysokiego poziomu adrenaliny.
Paulina Szymczukiewicz to wykwalifikowany specjalista marketingu i PR z ponad 10-letnim doświadczeniem. Od początku swojej kariery zawodowej związana z branżą retail – najpierw jako Marketing Manager w Master Management Group, następnie w Atrium Poland Real Estate Management. W 2019 roku dołączyła do zespołu Sierra Balmain i jako Marketing Manager odpowiadała za stworzenie nowego działu i opracowanie strategii repozycjonowania zarządzanych przez firmę centrów handlowych w związku z rosnącą konkurencją i zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Obecnie – już jako Head of Marketing – nadzoruje pełen zakres działań marketingowych prowadzonych w zarządzanych przez Sierra Balmain centrach handlowych, tj. digital, eventy, kreacje, PR i komunikacja. Specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii oraz wydarzeń B2C i B2B, a także opracowywaniu strategii marketingu cyfrowego (strony internetowe, media społecznościowe, urządzenia mobilne). Paulina odpowiada również za marketing korporacyjny firmy.
Absolwentka wydziału zarządzania i marketingu Politechniki Gdańskiej oraz podyplomowych studiów Zarządzania Finansami francuskiej École Supériere de Commerce de Rouen. Karierę zawodową rozpoczynała w branży Corporate Identity, prowadząc projekty identyfikacji wizualnej takich marek jak: ORLEN, mBank, Multibank, Browar Perła, Telewizja Polska, Stokrotka i inne. Z rynkiem centrów handlowych związana od 2003 roku. Przez wiele lat w Caelum Development/ CREAM Management. Zbudowała od podstaw i prowadziła markę Caelum Development wprowadzając ją między największe i najbardziej znane marki w branży. Odpowiedzialna za strategię działań marketingowych poszczególnych centrów handlowych w portfolio organizacji. Wraz z zespołem zdobyła szereg nagród branżowych m.in. za kampanie CSR, otwarciową, wsparcia procesu komercjalizacji, wydawnictwa Custom Publishing. W 2014roku objęła funkcję Head of marketing w Atrium Polska gdzie do jej kompetencji należała całość polityki marketingowej poszczególnych centrów w portfolio organizacji. Odpowiedzialna m.in. za całokształt działań marketingowych rozbudowy i otwarcia Atrium Copernicus w Toruniu.
Od maja 2017 roku na stanowisku Dyrektora marketingu w APSYS Polska, gdzie współtworzy strategię marketingową centrów handlowych zarządzanych przez organizację. Odpowiedzialna za pełen obszar marketingu korporacyjnego oraz deweloperskiego. Niezmiennie zafascynowana behawioryzmem w marketingu. Mama 15-letniej Lenki.
Rafał Giersz jest Dyrektorem Chapman Taylor - międzynarodowej firmy architektonicznej z główną siedzibą w Londynie oraz 14 biurami na świecie. Pracował jako architekt nie tylko w Polsce, ale także w Wielkiej Brytanii. Obecnie odpowiedzialny za rozwój biznesu w Polsce i w regionie. Studiował architekturę na Politechnice Warszawskiej. Zaangażowany w inicjatywy Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) – regularnie w jury konkursu PRCH Retail Awards.
Adam Gorzkowski ma ponad 18-letnie doświadczenie w przygotowaniu i realizacji inwestycji (w tym ponad 15 lat w branży retail i gastro). Pracował w Bruel & Kjaer, Benning Power Electronics oraz Tchibo. Aktualnie pracuje w AmRest gdzie od ponad 13 lat rozwija się przechodząc przez różne szczeble kariery począwszy od funkcji Project Manager poprzez Construction Director do Regional Development Director PL, którą sprawuje do dzisiaj. Odpowiada za rozwój marek z portfolio AmRest na terenie Polski oraz ich bieżące utrzymanie w obszarze nieruchomości. Dodatkowo wspiera rozwój franczyzy udzielanej przez AmRest w ramach europejskiej części firmy.
Adam Gorzkowski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej (Wydział Elektryczny).
Justyna Kur, Vice Prezes Zarządu Apsys Polska. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu centrami handlowymi. W Apsys pracuje od 2001 roku, w swojej dotychczasowej karierze pełniła funkcje dyrektora centrum handlowego, dyrektora regionalnego a aktualnie jako Dyrektor ds. Zarządzania Nieruchomościami odpowiada za zarządzane portfolio 22 centrów o powierzchni 1 miliona m2 powierzchni GLA. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego, Université de Poitiers we Francji oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie zarządzania nieruchomościami. Od 2019 Członek Zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Małgorzata Słowik ma ponad 17-letnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 2004 roku w CBRE, w 2007 roku dołączyła do zespołu Multi Poland gdzie jako Head of Leasing odpowiadała m.in. za rozwój strategii najmu dla własnych centrów handlowych jak i tych zarządzanych na zlecenie podmiotów zewnętrznych. Przez wiele lat współpracowała bezpośrednio z Funduszami Inwestycyjnymi, takimi jak Blackstone czy Union Investment. Obecnie kieruje działem wynajmu w MVGM Polska.
Absolwent paryskiej grand école ESCP Europe, londyńskiego City University oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Biznes Międzynarodowy. Od 2009 roku związany z Unibail-Rodamco, zaczynając od pracy w Paryżu, Madrycie, kończąc na Warszawie. Odpowiedzialny za transformacje Galerii Mokotów w latach 2010-2012, zakończoną certyfikacja centrum jak 4stars. Następnie jako Operating Manager (Asset Manager) odpowiedzialny za stworzenie oraz wdrożenie projektów destynacji w Galerii Mokotów oraz Arkadii – Grand Kitchen, oraz licznych transformacji nieruchomości w portfelu na przestrzeni ostatnich lat. Obecnie pełniący funkcje Head of Operating Management Poland. Zarządza zespołem odpowiedzialnym za portfel Unibail-Rodamco w Polsce: centrów handlowych (Arkadia, Galeria Mokotów, Wroclavia, Galeria Wileńska, CH Ursynów) oraz biur (Skylight & Lumen).
Renata Kinde – Czyż, Prezes Zarządu METRO PROPERTIES Sp. z o.o., Manager łączący operacyjne doświadczenie w branży Asset i Property management z doświadczeniem w zarządzaniu grupami kapitałowymi. Członek międzynarodowego zespołu zarządzającego w holdingu METRO. Absolwentka uniwersytetu w Gdańsku oraz Oslo z tytułem Master of Arts. Dodatkowo zdobyła tytuł Master of Business Administration i jest Licencjonowanym Zarządca Nieruchomości. Jedna ze statutowych założycielek Polskiej Rady Centrów Handlowych, członkini Rady Strategicznej i Rady Ekspertów Zespołu ds. Nowych Technologii w ramach Retail Institute, Od ponad dwudziestu lat kształtuje polski rynek nieruchomości komercyjnych. Aktywna propagatorka nowoczesnych międzynarodowych standardów zarzadzania- zarówno w zakresie zrównoważonego rozwoju jak i standaryzacji procesów zarządzania Centrami Handlowymi.
Z sukcesem zrealizowała szereg procesów inwestycyjnych / dezinwestycyjnych na łącznym portfelu ponad 20 nieruchomości komercyjnych, oraz w ramach Grupy METRO na świecie, była odpowiedzialna za wiele procesów restrukturyzacyjnych. W zakresie Asset Management zarządza 460 000 m2 powierzchni najmu a w zakresie Property Management, zarządza portfelem nieruchomości o łącznej powierzchni 460 000 GLA, który odwiedza ponad 60 milionów klientów rocznie. Jako aktywny manager tworzy kulturę opartą na wartościach podzielanych przez zespół, co pozwala jej budować angażujące i motywujące środowisko pracy z niezwykle wysokim wskaźnikiem zaangażowania – 96% w 2021 roku. Każdego dnia stara się inspirować i wzmacniać ambicje ludzi, pozwalając im wzrastać. Przez ponad 20 lat w branży nieruchomości zbudowała profesjonalny, silny i stabilny zespół wybitnych ekspertów. Ma opinię pioniera przekraczającego granice poprzez poszukiwanie i wdrażanie wizjonerskiego podejścia we wszystkim, czego się podejmuje. Propagatorka i absolwentka podyplomowych studiów Service Design, wielbicielka nowych technologii i ludzkiej złożoności. Jej znakiem rozpoznawczym jest ciekawość i antycypowanie trendów.
Z firmą ECE związana jest od 16 lat. Po szkoleniu w Niemczech zarządzała wieloma centrami handlowymi, między innymi Potsdamer Platz Arkaden w Berlinie i Galerią Dominikańską we Wrocławiu. W 2006 roku otwierała, a następnie zarządzała Galerią Krakowską. Od stycznia 2011 roku wróciła do rodzinnego Szczecina, aby przygotować do otwarcia kolejny projekt ECE – Galerię Kaskada, w której pozostała w funkcji dyrektora centrum do grudnia 2015. W okresie od 01.01.2016 do 30.06.2017 zarządzała największym centrum handlowym, znajdującym się w portfolio firmy ECE Polska, a mianowicie Silesią City Center w Katowicach. Od 1go lipca 2017 objęła funkcję Dyrektora Działu Zarządzania Centrami Handlowymi w 4 krajach: Polsce, Czechach oraz na Słowacji i Litwie.
Od 2001 roku działa na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m. in. w takich firmach jak Plaza Centers, Neinver oraz Klepierre. Przez ponad 5 lat była Dyrektorem ds. Leasingu w Klepierre Polska i odpowiadała za polskie portfolio firmy. Ukończyła kulturoznawstwo oraz studia podyplomowe z zakresu mediów i marketingu politycznego. Pracując na rynku nieruchomości uzyskała licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami.
Ada dołączyła do Nhood / Ceetrus w 2015 roku jako Dyrektor Działu Komercjalizacji odpowiadając za wynajem całego portfolio Ceetrus oraz mandat leasingowy Auchan.
W 2019 roku otrzymała stanowisko Dyrektora Operacyjnego, a następnie w 2020 roku Dyrektora Generalnego.