|
Centrum Handlowe Focus Park, Rybnik - Ekstremalnie odjazdowy park linowy - APSYS Polska Agencja marketingowa: własny dział marketingu Nowe oblicze centrum, epickie wyniki i niesamowita zabawa dla całych rodzin to kwintesencja jedynego ekstremalnie odjazdowego dnia dziecka zorganizowanego w 2019 roku przez Focus Park Rybnik. Szereg niesamowitych atrakcji, m.in. pierwsza w Polsce tyrolka wewnątrz centrum, kolejna na zewnątrz obiektu, rozpięta między dachem centrum a najwyższym poziomem parkingu na wysokości aż 26 metrów, która śmiałkom, poza ekstremalną dawką adrenaliny umożliwiała podziwianie panoramy miasta, ściana wspinaczkowa, zjazd po fasadzie centrum z wysokości 17 metrów pozwoliło uczestnikom tych atrakcji i tym małym i tym większym oddać się linowemu szaleństwu. Atrakcje zdobyły serca klientów, którzy poza aktywnym uczestnictwem w ekstremalnie odjazdowym dniu dziecka aktywnie korzystali z oferty centrum. Centrum zanotowało rekordowe wyniki odwiedzalności i sprzedaży – odpowiednio +56% i +36% w stosunku do roku poprzedzającego. |
|
Galeria Katowicka, Katowice - Scenozstąpienie - preludium - APSYS Polska Agencja marketingowa: własny dział marketingu Galeria Katowicka obserwuje, inspiruje i tworzy #CityLife! W myśl tej idei, przy współpracy z NOSPRem i Miuoshem, Katowicka zorganizowała akcję bezprecedensową na mapie Śląska - koncert „Scenozstąpienie – preludium”! Po raz pierwszy w historii na dachu galerii handlowej zagrali wspólnie muzycy orkiestry symfonicznej i bijący rekordy popularności raper. Tysiące ludzi uczestniczyło w wydarzeniu dzięki transmisji koncertu na jednym z najbardziej ruchliwych miejsc w Katowicach. Garstka wybranych trafiła na dach, bawiąc się na ekskluzywnym koncercie! Internauci oszaleli na wieść o tym, że aby wygrać wejściówki na koncert na dachu wystarczy tylko chęć i kreatywność. Katowicka ponownie udowodniła, że ma odwagę sięgać po projekty łamiące wszelkie schematy, umacniając swoje pozycjonowanie jako integralna część miasta współtworząca #CITYlife. Wszystko to przy wykorzystaniu mocnej kampanii w social mediach i buzz marketingu, ograniczając do minimum płatne reklamy. |
|
Poznań Plaza, Poznań - Wielka Parapetówka - Klepierre Management Polska Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Agencja PP1 Sp. z o.o. Sp. k. Wyjątkowe okoliczności, wymagają wyjątkowej oprawy. Taka też była Wielka Parapetówka z okazji modernizacji galerii Poznań Plaza. Nie tylko chcieliśmy pochwalić się nowymi wnętrzami jak największej liczbie osób, ale też świętować wspólnie z naszymi klientami. Wyjątkową atmosferę pomogli nam zbudować goście specjalni: Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan oraz Ula Chincz i Tomasz Pągowski, mistrzowie wnętrzarskich metamorfoz, którzy doradzili jak odświeżyć własne cztery katy. Przez cały dzień obowiązywały rabaty, promocje oraz oferty specjalne. Zorganizowano również konkurs, w którym do wygrania było 20.000 zł na remont salonu. Niestandardowa kreacja, szeroko zakrojona kampania komunikacyjna, wyjątkowo atrakcyjna nagroda główna i dodatkowe atrakcje wzbudziły duże zainteresowanie klientów i mediów. Poznań Plaza z dumą i rozmachem zaprezentowało zmiany, nie zapominając, że wszystko co robią, robią dla swoich klientów – i to z nimi chcą świętować ten nowy rozdział. |
|
Bonarka, Kraków - Jazzowa Vespa Mody - NEPI Rockcastle Agencja marketingowa: Firma Reklamowa Kuc To był jazz! Swingowe klimaty, bikiniarska atmosfera i klang skuterów VESPA. Tak brzmiała, wyglądała i rozniosła się szerokim echem Jazzowa VESPA mody w Bonarce. Autorski koncept wydarzenia stał się częścią krakowskiego Summer Jazz Festival 2019 i nietypową promocją letniej wyprzedaży oraz kultowej marki VESPA. Trzy weekendy lipca, trzy ambienty miejskie i trzy koncerty jazzowe z tanecznym, piknikowym akordem w finale. Całość w konwencji lat 60’ z nutką bikiniarskiego szpanu i tyrmandowskiej frenezji. Kompozycja wydarzenia składała się z nieszablonowych działań eventowych opartych na prowokacji, zaskoczeniu i humorze. Harmonijnie łączyła komercję z niszową kulturą oraz edukację z dobrą zabawą. Grał jazz, na parkiecie królował swing, a na ulicach i w modnych miejscach Krakowa słychać było Vespy. Pomysł zagrał koncertowo! Zwiększył frekwencję o 24 %, obroty najemców o 34% i spotkał się ze znakomitym, odbiorem w mediach digitalowych i społecznościowych – ponad 3 mln. odsłon. |
|
VIVO! Lublin, Lublin - Centrum bliżej Miasta - IMMOFINANZ Agencja marketingowa: Open Media Agencja PR / .bring More advertising Przeniesienie do VIVO! Lublin eventów 4 ogólnopolskich festiwali: Nocy Kultury, festiwali Wschód Kultury - Inne Brzmienia oraz Carnaval Sztukmistrzów, a także Jarmarku Jagiellońskiego, okazało się wielkim sukcesem na wielu płaszczyznach. VIVO! potwierdziło, że bycie w sercu Miasta ma znaczenie podwójne, związane zarówno z położeniem geograficznym, jak i obecnością w życiu mieszkańców, w najważniejszych dla nich wydarzeniach, promujących miasto i jego kulturę. Frekwencja na wydarzeniach, o 15% przekraczająca zakładane cele, ponad 150 publikacji w najważniejszych lokalnych oraz regionalnych mediach o AVE przekraczającym 450 tys. PLN, są twardym dowodem na sukces. To również zdecydowana nobilitacja dla centrum handlowego, które stało się pełnoprawnym partnerem rozpoznawalnych w Polsce i na świecie festiwali. Całość doskonale wpisała się też w strategię obiektu - miejsca bliskiego mieszkańcom, odpowiadającego na ich potrzeby, skutecznie integrującego różne grupy i proponującego nietuzinkową rozrywkę. |
|
Galeria Północna, Warszawa - Motylarnia - GTC Agencja marketingowa: EG+ (dawniej TBWA), B.Friend Motylarnia była jedyną taką atrakcją w centrach handlowych w Polsce. Celem wydarzenia było zapewnienie wzrostu odwiedzalności w okresie wakacyjnym oraz utrwalenie wizerunku miejsca niespotykanych atrakcji. Wprowadzenie symbolicznej odpłatności za bilety miało na celu zminimalizowanie kosztów organizacji. Sukces frekwencyjny sprawił, że wydarzenie planowane na 3 miesiące trwało pół roku, a odpłatność za wstęp pozwoliła ograniczyć koszty organizacji o 40%. Atrakcyjne wydarzenie spotkało się z pozytywnym odbiorem ze strony klientów, którzy chętnie dzielili się entuzjastycznymi opiniami po wizycie w motylarni, zapewniając nam tym samym darmową reklamę. Motylarnia wzbudziła też ogromne zainteresowanie mediów - pojawiło się prawie 160 publikacji, o ekwiwalencie ponad 360 000 zł. Liczne publikacje o motylarni utrwaliły nasz wizerunek jako jednego z najbardziej innowacyjnych obiektów na mapie centrów handlowych. |
|
Galeria Kazimierz, Kraków - Kazimierz Summer Festival - Invesco Real Estate Agencja marketingowa: DNA Group Dziesiątki tysięcy uczestników, kilkanaście weekendów pełnych rozrywki na najwyższym poziomie, artyści z Polski i z zagranicy – tak wyglądał najdłuższy w Krakowie wakacyjny Kazimierz Summer Festival zorganizowany przez Galerię Kazimierz. Przez całe lato mieszkańcy i turyści biorący udział w Kazimierz Summer Festival bawili się przy klubowych dźwiękach, podziwiali podniebne akrobacje brytyjskiej grupy The Dream Engine, oglądali spektakle teatralne pod gołym niebem, mogli skosztować pysznego menu z całego świata, a na koniec bawić się wspólnie na koncercie Kamila Bednarka. Wszystko to przełożyło się na stale rosnącą popularność Galerii Kazimierz i rekordowy footfall, który w miesiącach letnich osiągnął ponad 12 proc. wzrostu w porównaniu do roku poprzedniego. Nowy plac przy Galerii Kazimierz stał się w czasie wakacji artystyczno-kulturalnym sercem Krakowa. W ramach odbywającego się tam Kazimierz Summer Festivalu zarówno mieszkańcy miasta, jak i turyści mieli okazję wziąć udział w licznych bezpłatnych wydarzeniach muzycznych, teatralnych, dziecięcych oraz kulinarnych. |
|
Dom Mody Klif, Warszawa - Jubileuszowy Rok Domu Mody Klif - Cushman & Wakefield Polska Agencja marketingowa: Qra Production, DNA Group Dom Mody Klif w Warszawie został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Od ponad 20 lat marka Klif przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z kraju i zagranicy, oferując przy tym szeroką gamę asortymentu z sektora premium. W latach 2008 oraz 2012, Klif przeszedł spektakularną metamorfozę. Zyskał nowoczesną estetykę bazującą na nieregularnym kształcie diamentu oraz przydomek Dom Mody, symbolizujący unikalność konceptu, opartego na wyjątkowej ofercie segmentu mody wysokiej. Z tegoż względu podjęte działania z okazji 20lecia Domu Mody Klif nie tylko nawiązywały do DNA marki, którą jest moda, ale i do międzypokoleniowych wartości, które charakteryzują wszystkich odwiedzających. Dom Mody Klif, nie tylko łączy pokolenia, ale kształtuje także modną i kameralną przestrzeń współczesnej Warszawy. |
|
CH Platan, Zabrze - Zabrze Summer Festival - NEPI Rockcastle Agencja marketingowa: Miejski Ośrodek Kultury w Zabrzu, Urząd Miasta Zabrze, Marcin Chojrak Chojnacki Gigantyczne przedsięwzięcie – cykl pięciu imprez masowych, koncertów plenerowych o charakterze pikników rodzinnych z repertuarem dostosowanym do zróżnicowanych grup odbiorców (zarówno pod względem wiekowym, jak i upodobań muzycznych) na terenie Centrum Handlowego Platan, w sercu miasta Zabrze. Każdemu koncertowi towarzyszyły dodatkowe atrakcje: liczne konkursy z nagrodami, różnorodna strefa gastronomiczna i rozrywkowa oraz efektowne wesołe miasteczko Magicland. Dodatkowymi atrakcjami dla uczestników wydarzenia była prezentacja nowej drużyny Górnika Zabrze oraz niezwykle widowiskowe laser show na zakończenie festivalu. Dzięki współpracy lokalnych instytucji, sponsorów oraz patronów medialnych udało się osiągnąć imponujące wyniki przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym. Impreza została bardzo dobrze oceniona przez mieszkańców Zabrza i miast ościennych, którzy licznie przybywali na każdy koncert. Zasięg kampanii był ponadregionalny dzięki wsparciu mediów o zasięgu wojewódzkim i ogólnopolskim, które również dostrzegły potencjał wydarzenia. Dzięki festivalowi Centrum Handlowe Platan nie schodziło z pierwszych stron gazet przez ponad dwa miesiące. Uczestnicy wydarzenia mogli niejednokrotnie po raz pierwszy zobaczyć obiekt po rozbudowie i zapoznać się z ofertą handlową naszych najemców, którzy przygotowali oferty specjalne i nagrody w konkursach estradowych. Pod względem bezpieczeństwa impreza została również zorganizowana wzorowo. Powołany przez organizatorów specjalny sztab kryzysowy z udziałem dyrekcji CH Platan czuwał nad bezpieczeństwem uczestników na każdym etapie przygotowań i realizacji przedsięwzięcia. Mimo tłumów gości na terenie zewnętrznym i wewnątrz obiektu nie odnotowaliśmy strat. |
|
Libero Katowice, Katowice - Lato na Placu do Radości - Echo Investment S.A. Agencja marketingowa: Agencja kreatywna e1 Collective, agencja eventowa LIVE Lato na Placu do Radości to trwający 3 miesiące program wydarzeń organizowanych przez Libero. Dzięki zaproszeniu do Katowic wyjątkowego festiwalu filmowego, zbudowaniu miejskiej mini-plaży z torem do skimboardingu, a następnie największego w okolicy toru do gry w bule, nieszablonowemu programowi wydarzeń dla młodszych i starszych, który objął spotkania z ciekawymi twórcami, sztuką, książką, muzyką, tańcem i filmem, dzięki pysznym rodzinnym piknikom i degustacjom kuchni z różnych stron świata oraz stworzeniu prawdziwej oazy odpoczynku wśród zieleni udało się osiągnąć wiele więcej niż tylko wykorzystać potencjał tkwiący w 4700 metrach kwadratowych przestrzeni przed głównym wejściem do centrum. Udało się wykreować nowe miejsce na mapie Katowic, przyjazne i otwarte dla wszystkich, a co najważniejsze – z dobrym gospodarzem, jakiego często brakuje miejskim placom. Miejsce, gdzie tyle się dzieje, każdego dnia, więc jest po co wpadać i spędzać miło czas ¬– do Libero i na Plac do Radości. |
|
Manufaktura, Łódź - Opera plenerowa "Człowiek z Manufaktury" - Apsys Polska Agencja marketingowa: własny dział marketingu 18 maja 2019r na rynku Manufaktury wystawiono pierwszą na świecie współczesną, plenerową operę o mieście „Człowiek z Manufaktury”. Teatr Wielki w Łodzi przygotował spektakl, a Manufaktura go wyprodukowała. Ponad 200 artystów, 45 osobowa orkiestra i 100 osobowa ekipa techniczna– Manufaktura postawiła sobie cel, który wymagał niebywałego wysiłku i zaangażowania. Widownię zachwycił rozmach przedsięwzięcia i gwiazdorska obsada na czele z Małgorzatą Walewską i Wojciechem Pszoniakiem. Starannie zaplanowana strategia komunikacji sprawiła, że projekt cieszył się ogromnym zainteresowaniem mediów. Megawidowisko na rynku Manufaktury wyznaczyło zupełnie nowy poziom wydarzenia, które można zrealizować. Z pozoru karkołomny pomysł, niedostosowany dla szerokiego odbiorcy zgromadził wiele tysięcy osób i okazał się niekwestionowanym sukcesem. Jak podkreślali krytycy, Łódź doczekała się wielkiego widowiska muzycznego, zrealizowanego z rozmachem, trzymającego w napięciu i wystawionego niezwykle efektownie. |
|
Designer Outlet Warszawa, Warszawa - Szalony Weekend z projektantem - Peakside ROS Outlet Management Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Art & People Szalony Weekend z projektantem to unikatowy i bardzo innowacyjny projekt w skali rynku. Po raz pierwszy centrum outletowe, sięgnęło po gorące nazwiska branży fashion w tak szerokim spektrum. Pełne zaangażowanie zaproszonych designerów w projekt, w trzech odsłonach – Mariusza Przybylskiego, Lidii Kality i LaMania pokazało, że Designer Outlet Warszawa to naprawdę designerskie i bardzo modowe miejsce. Współpraca z influencerami, którzy przez 4 tygodnie przygotowywali stylizacje z oferty salonów dostępnych w centrum, pokazali swoim fanom (osobom kochającym i interesującym się modą), jak tworzyć swój styl nie wydając majątku. Dodatkowy efekt wywołały instalacje modowe ustawione w pasażach, gdzie klienci mogli zobaczyć gotowe propozycje stylizacji przygotowanych przez jedną ze stylistek magazynów mody. Cele postawione przed eventem były jasno określone. Przede wszystkim miał ugruntować modowe konotacje centrum, przyciągnąć nowego klienta, wzmocnić postrzeganie Designer Outlet Warszawa jako centrum na sprytne i jakościowe zakupy w przystępnej cenie. Wszystkie założenia zostały zrealizowane na poziomie przekraczającym wstępne oczekiwania, a klienci dopytują o kolejną odsłonę Szalonego Weekendu z designerem. |
|
Gemini Park, Tychy - Tydzień mikołajkowy w Gemini Park Tychy - Gemini Holding Sp. z o.o. Agencja marketingowa: własny dział marketingu "Tydzień mikołajkowy w Gemini Park" to trwające 7 dni wydarzenie świąteczne wypełnione autorskimi spektaklami, które przygotowaliśmy z myślą o najmłodszych. Ich bohaterem była stworzona przez nas postać mima, mocno zainspirowana Grinchem, czyli zielonym i złośliwym stworem, który chce ukraść dzieciom święta. 7 spektakli, które przygotowaliśmy miało za zadanie bawić, ale także opowiadać dzieciom o potrzebie miłości, samoakceptacji i tolerancji dla innych. Każdy ze spektakli miał oryginalną formę, która pozwalała widzom na moment stać się także uczestnikami przedstawienia. Formuła pozwoliła nam odejść od tradycyjnej konwencji wydarzeń mikołajkowych, a tym samym odróżnić się od innych akcji świątecznych w tym czasie. Efekt? Organizowane przez nas spektakle w 7 dni przyciągnęły ponad 900 dzieci, miały także znaczący wpływ na footfall galerii. |
|
Galeria Mazovia, Płock - Adrenaline Rush powered by Mazovia - Katherine Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Q&A Communications Sp. z o.o. sp. k. Galeria Mazovia jest silnie związana z miastem i jego mieszkańcami oraz ważnymi dla nich sprawami. Z tego powodu centrum handlowe wspiera inicjatywy charytatywne, współorganizując m.in. charytatywny bieg z przeszkodami Adrenaline Rush powered by Mazovia. Ponad 50 trzyosobowych drużyn pojawiło się na linii startu jedynego w skali kraju biegu zrealizowanego w obiekcie handlowym. Dzięki ich zaangażowaniu i wsparciu najemców Galerii Mazovia, udało się przekazać 6 015 złotych na wsparcie Ośrodka Opiekuńczo-wychowawczego w Płocku. |
|
CH Turawa Park, Opole - 7 Charytatywny Rajd Rowerowy - PODEJMIJ WYZWANIE! - Turawa Park Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Valkea Media S.A. PODEJMIJ WYZWANIE! 7 Charytatywny Rajd Rowerowy zorganizowany przez CH Turawa Park był wyjątkowym wydarzeniem. Rzucone Wyzwanie zostało podjęte nie tylko przez klientów centrum, ale także przez przedstawicieli lokalnych władz, lokalne media, firmy i instytucje. Dzięki współpracy z wieloma podmiotami i niestandardowym formom komunikacji, zrealizowane zostały wszystkie założone cele. Pierwszy i najważniejszy to realizacja marzeń Bartka, Kacpra i Mileny - podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. A wszystko dzięki ogromnej, dwukrotnie większej niż w roku poprzednim, ilości uczestników Rajdu i ich zaangażowaniu, a także partnerom akcji, którzy zapewnili wiele atrakcji podczas Rodzinnego Pikniku oraz wspomogli zbiórkę przekazując przedmioty na licytację. Ta akcja to propagowanie zdrowego trybu życia, dbania o siebie i innych oraz lekcja empatii! Jest również dowodem na to, że warto działać lokalnie i podejmować współpracę z organizacjami i firmami z sąsiedztwa, jak również włodarzami miast i gmin. |
|
Galeria Mokotów, Warszawa - Szaleństwo Zakupów - Unibail-Rodamco-Westfield Agencja marketingowa: Media Forum Nie dwa, nie trzy, ale pięć dni zakupowego szaleństwa! Od 4 do 9 października 2019r. w Galerii Mokotów odbyło się wydarzenie wypełnione wyjątkowymi spotkaniami, warsztatami, inspirującymi poradami stylistów i makijażystek, nie zabrakło również wyjątkowych prezentów, a wszystko zakończono spektakularnym pokazem mody. Akcja abientowa, strefa chillout z muzyką na żywo oraz prezentacja garderób z rekomendacjami stylistów z magazynu Elle, Glamour, Elle Man oraz strefa make-up z AA Wings of Color. Panele dyskusyjne, którym przyświecało hasło #rozwinskrzydla poświęcono SILE KOBIET. Dyskusję z 17 wspaniałymi kobietami m.in. Mają Sablewską, Gabi Drzewiecką czy Magdą Janicką prowadził Redaktor Naczelny Elle Man Olivier Janiak. Pokaz mody był finałem weekendu pełnego modowych atrakcji i spotkań w Galerii Mokotów. Galeria Mokotów była wyłącznym centrum handlowym partnerującym tej edycji akcji Szaleństwo Zakupów i współorganizatorem jedynego eventu jaki towarzyszył tej edycji eventu w skali kraju co przełożyło się na wzmocnienie wizerunku Galerii Mokotów jako głównej destynacji modowej na mapie Warszawy. |
|
Westfield Arkadia / Wroclavia, Warszawa, Wrocław - Wydarzenie "Kraina Lodu" - Unibail-Rodamco-Westfield Agencja marketingowa: X5 Productions Sp. z o. o. „Kraina lodu” to wydarzenie zorganizowane z myślą o najmłodszych klientach centrów handlowych w Westfield Arkadia oraz we Wroclavii, trwające od 18 listopada do 6 grudnia (Westfield Arkadia) i 10 grudnia (Wroclavia) 2019 roku. Wydarzenie było efektem unikalnej i ekskluzywnej współpracy grupy URW z marką Disney. Punktem wyjścia do nawiązania współpracy była polska premiera głośnej i wyczekiwanej oscarowej animacji – „Kraina lodu 2”. Wydarzenie zostało zaprojektowane specjalnie dla Westfield Arkadia i Wroclavii – centrów handlowych z szeroką ofertą rozrywkową, także dla rodzin z dziećmi. Przedstawiona w filmie historia Elsy i jej przyjaciół stała się motywem strefy zabaw zorganizowanej na terenie obydwu centrów. Grze towarzyszyły konkursy z upominkami (bilety na film „Kraina Lodu”) i nagrody gwarantowane za ukończenie wszystkich zadań w strefie przygód. Wydarzenie trwało 3 tygodnie, dzięki czemu długofalowo wspierało zwiększenie odwiedzalności centrów w okresie okołoświątecznym. |
|
Dom Handlowy Supersam, Katowice - Letnia Strefa Super Summer - GPRE PROPERTY MANAGEMENT Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Firma Reklamowa KUC Supersam w Katowicach, realizując wydarzenie pod nazwą "Super Summer" doskonale wykorzystał potencjał swojego obiektu w celu pozyskania nowej grupy odbiorców. Połączenie możliwości organizacji wydarzenia na dachu obiektu oraz oparta na badaniach rynku galerii handlowych w Katowicach charakterystyka nowych konsumentów będących w sferze zainteresowań Supersamu wyznaczyła główne cele i założenia strategiczne organizowanego wydarzenia. Stworzona na dachu strefa Super Summer, stała się centrum spędzania czasu, proponując liczne aktywności adresowane do zdefiniowanej grupy odbiorców. Dla miłośników koncertów Supersam we współpracy z Instytucją Kultury Miasto Ogrodów przygotował sobotnie koncerty zespołów - laureatów dotychczasowych edycji znanego w Katowicach konkursu - Dzielnica Brzmi Dobrze. To projekt, który wspiera młode utalentowane katowickie zespoły. Dzięki temu uczestnicy mieli gwarancję, że formacje występujące na dachu Supersamu zapewnią różnorodność i wysoką jakość koncertów. "Super Summer” był bezprecedensowym projektem w historii katowickiego Supersamu. Pomysł wykorzystania parkingu na dachu na potrzeby zakrojonej na dużą skalę i trwającej przez całe wakacje akcji marketingowej wymagał od organizatora i partnerów dużego zaangażowania. Idea koncertów oraz kina na dachu spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem odbiorców, co z pewnością przełożyło się pozytywnie na postrzeganie marki Supersam i znaczne zwiększyło zainteresowanie ofertą handlową centrum wśród młodych ludzi. Supersam stał się dla młodszych konsumentów obiektem dużo bardziej „cool”, a sam projekt zaznaczył kulturotwórczą rolę centrum handlowego i jego społecznościowy charakter. Jednocześnie takie nietypowe działanie obiektu komercyjnego na rzecz miasta pozwoliło z jednej strony na promocję katowickich młodych zespołów muzycznych, a z drugiej na „wpisanie” Supersamu na listę współtwórców lokalnej kultury. |