|
Posnania, Poznań - Sales & The City - APSYS Polska Agencja marketingowa: Własny dział marketingu / Agencja Płodni.com Kampania Sales & The City realizowana przez Posnanię w okresie letnich wyprzedaży stawiała na oryginalność zarówno w warstwie komunikacyjnej jak i pod względem kanałów komunikacji. Na podstawie badań konsumenckich została podjęta odważna decyzja i w jednym z najważniejszych okresów sprzedażowych jako kluczowe medium kampanii wybrany został internet i kanały SoMe Posnanii. Głównym założeniem strategicznym było wykorzystanie potencjału ogólnopolskich i lokalnych influencerów modowych. Do współpracy zaproszono Jessicę Mercedes i 9 poznańskich influencerów. Core komunikacji stanowiły zdjęcia z dedykowanej sesji. Influencerzy na tle najciekawszych miejsc w Poznaniu zaprezentowali swoje interpretacje letnich trendów z kolekcji najemców Posnanii. Celem było wyróżnienie się z zalewu informacji dotyczących promocji cenowych, zainteresowanie klientów ofertą i zaproszenie ich na zakupy w okresie wyprzedaży. Za inspirację kreatywną posłużył kultowy serial fashonistek Sex & The City, w którym ulice Nowego Jorku stanowiły tło dla szalonych stylizacji i modowych outfitów. Oddanie pulsu Poznania i szerokiej oferty modowych najemców Posnanii było głównym założeniem przy tworzeniu contentu. Zamiast pokazywać % i wyprzedażowe ceny zaprezentowany został modowy lifestyle w jego najróżniejszych odcieniach, co wyróżniło kampanię Posnanii spośród standardowo potraktowanej przez konkurencję komunikacji wyprzedażowej. W kampanii wykorzystano siłę mediów społecznościowych. Komunikaty docierały codziennie do 117 tys. odbiorców i zostały wyświetlone łącznie ponad 1.000.000 razy. Zanotowano łącznie ponad 8,5 tys. reakcji, komentarzy, polubień i udostępnień na FB i na Insta. W rezultacie Posnania zdobyła 1. miejsce w kategoriach „Zaangażowanie” oraz „Aktywni użytkownicy” wśród poznańskich galerii w raporcie Facebook Trends SoTrender w lipcu 2019. Dzięki wyróżniającej się kampanii Sales & The City zanotowano w Posnanii w okresie letnich wyprzedaży 2019 imponujące wzrosty odwiedzalności i obrotów. |
|
Centra Handlowe M1, Bytom, Czeladź, Częstochowa, Kraków, Łódź, Marki, Poznań, Radom - #M1TalentShow - METRO Properties Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Gawra Warszawska Efektem kampanii internetowej było bardzo duże zaangażowanie uczestników od samego początku – zaczynając od fazy komunikacji konkursu, poprzez zgłoszenia i późniejsze głosowanie. Przyczyniło się to do zwiększenia trafficu na stronach internetowych oraz do uświadomienia użytkownikom, ze M1 jest otwarte na nowe rozwiązania wspierane technologią. Ponadto zaangażowanie uczestników oraz widzów wpłynęło na ruch w social mediach (m.in. Facebook, Instagram) – na bieżąco dodawane posty z #m1talentshow (ponad 100 tylko w dniu eventu). Kolejnym sukcesem kampanii było jej przełożenie na artykuły w sieci ok. 40 publikacji na portalach zarówno lokalnych, jak i ogólnopolskich. |
|
Atrium Promenada, Warszawa - Atrium Promenada Gift Selected - Atrium Poland Real Estate Managment Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Valkea Media SA Kampania internetowa Gift Selected wspiera i odzwierciedla wizerunek Atrium Promenada jako miejsca z szeroką ofertą marek premium. Wykorzystana w kampanii linia kreatywna, dzięki zastosowaniu kolorów i symboli Świąt Bożego Narodzenia, w skuteczny sposób podkreśliła luksusową atmosferę, jaka panuje w Promenadzie. Współpraca z aktorką Marietą Żukowską, ikoną stylu Elle Style Awards 2018 oraz celebrytką słynącą z dobrego gustu, dodatkowo wsparła dotarcie do klientek poszukujących ekskluzywnych produktów wysokiej jakości. Przyciągnęła uwagę zarówno miłośniczek najnowszych trendów, jak i ponadczasowej klasyki. Wyjątkowość prezentowanych produktów podkreśliła również współpraca reklamowa z jednym z największych portali modowych Vogue.pl, który uznany jest na całym świecie za jedno z kluczowych źródeł informacji o markach premium. Przygotowane materiały wizualne podkreśliły i odświeżyły wizerunek Atrium Promenada jako miejsca, w którym można znaleźć wyjątkowe prezenty z segmentu premium oraz oryginalne markowe produkty. Kampania Gift Selected w sposób skuteczny wsparła promocję marek premium dostępnych w centrum oraz umocniła wizerunek Atrium Promenada jako i źródła unikatowych inspiracji na świąteczne zakupy. |
|
Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka, Warszawa - Letnia Strefa Domoteki - Retail Park Targówek Warsaw Sp. z o.o. Agencja marketingowa: BWP Polska Sp. z o.o. Internetowa kampania Domoteki pokazuje jak efektywnie zamienić działania online na konkretne efekty offline. Dzięki zastosowaniu beaconów zbadano jak wiele osób, które zobaczyło reklamę odwiedziło Domotekę i jej Letnią Strefę. |