|
Posnania, Poznań - Shopping is My Cardio - APSYS Polska Agencja marketingowa: Własny dział marketingu / agencja reklamowa V&P Wyprzedaże w branży retail w Polsce są komunikowane bardzo standardowo. Marki nie wyróżniają się na tle konkurencji stosując hasła MEGA ZNIŻKI, RABATY, -30%, -50%. Kampania Shopping Is My Cardio / Ćwiczymy Wyprzedaże przełamała ten trend. Przemyślana platforma komunikacyjna 360⁰ oparła promocję zimowych wyprzedaży na niestandardowych założeniach. Unikatowa idea kreatywna „Shopping Is My Cardio” nawiązywała do lifestylowego serialu, a wykorzystanie silnego insightu noworocznych postanowień dotyczących ćwiczeń i spalania kalorii i zaskakujące powiązanie go z zakupami powodowało zaciekawienie odbiorców. Zaangażowanie top influencerów, gwarantujących zaangażowanie Klientów i kompleksowy media- mix z silnym wykorzystaniem Internetu i social media oraz event finałowy z transmisją live zapewniły ogromne zasięgi akcji. Postawienie w komunikacji na materiały video i humor (viralowe filmiki promujące akcję nawiązujące do areobicu z lat 80, śpiewana reklama radiowa) gwarantowało kampanii bardzo pożądany buzz i responsywność. Dzięki powyższym elementom kampania Shopping Is My Cardio / Ćwiczymy Wyprzedaże osiągnęła doskonałe wyniki, przewyższające ambitnie postawione cele. W okresie stycznia 2019 obroty w Posnanii wzrosły o 15%. Wzrostom obrotów towarzyszył 15%, wzrost odwiedzalności, zrealizowany pomimo wprowadzenia kolejnych ograniczeń dni handlowych. Niestandardowa kreacja, szeroko zakrojona kampania komunikacyjna oraz dodatkowe experience – trening z influencerami – wzbudziły duże zainteresowanie wśród Klientów i mediów. Nowoczesne formy komunikacji pozwoliły na lepsze dotarcie z komunikacją do Klientów. Filmiki viralowe zostały obejrzane 1.604.007 razy, a sam live z treningu i obecności Fit Lovers w Posnanii obejrzało 21.300 osób. Kampania Shopping Is My Cardio / Ćwiczymy Wyprzedaże jest dowodem na to, że niestandardowe podejście w komunikacji marketingowej daje wyjątkowe efekty i, przede wszystkim, się opłaca. |
|
M1 Czeladź i M1 Częstochowa, Czeladź, Częstochowa - Obrysowywanie w M1 - METRO Properties Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Event World „Obrysuj i Wygraj” to nowatorska akcja prosprzedażowa wykorzystująca dedykowaną aplikację na ekrany dotykowe oraz stanowiąca bezpośrednie wsparcie najemców. Niewielkie zaangażowanie klienta oraz łatwe zadanie do wykonania, połączone z dużą liczbą nagród (kart do sklepów znajdujących się w M1) do wygrania, dały gwarancję sukcesu. Dzięki dodatkowemu mobilnemu stoisku to akcja przyjeżdżała do klienta w Centrum Handlowym, a nie klient do stoiska. Dzięki zastosowaniu rozwiązań, które znosiły bariery dostępu klienta do akcji, udało się osiągnąć wyniki zdecydowanie przewyższające założone cele. |
|
VIVO! Krosno, Krosno - VIVO! wysokich lotów - IMMOFINANZ Agencja marketingowa: Open Media Agencja PR Kampania prosprzedażowa „VIVO! wysokich lotów - wygraj lot balonem”, poprzez umiejętne wykorzystanie współorganizowanego spektakularnego wydarzenia - Międzynarodowych Zawodów Balonowych z własnymi działaniami skierowanymi do klientów, odniosła spory sukces. Zrealizowana niewielkim nakładem finansowym, kilkukrotnie przewyższyła wcześniejsze założenia sprzedażowe i frekwencyjne. „Okołobalonowy” anturaż, grafiki i inne elementy kampanii nawiązujące do głównego tematu wydarzenia, dodały jej dodatkowego „smaczku”. Dzięki umiejętnemu połączeniu elementów promocyjnych, wizualnych oraz zbudowaniu narracji, bazującej na realizacji marzeń - osiągnięto bardzo wysokie wyniki sprzedażowe najemców – wzrost sprzedaży w kwietniu 2019 roku (vs 04.2018) o 25%, a w dniu akcji - wzrost o 20%; zanotowano również bardzo wysoką, jak na tzw. dzień powszedni, frekwencję: 10 006 osób (w porównaniu ze średnią odwiedzalnością w dni powszednie to wzrost o 21% - o 1799 osób). Tym samym VIVO! Krosno potwierdziło, że warto robić akcje prosale niestandardowe, na długo zapadające w pamięć klientów. |
|
Galeria Warmińska, Olsztyn - Urodzinowa Loteria - NEPI Rockcastle Agencja marketingowa: City Sp. z o.o. 5 Urodziny Galerii Warmińskiej, czyli „Olsztyńskie Święto Zakupów”. Z tej okazji obdarowaliśmy klientów mocą wspaniałych prezentów a nagrodą główną był samochód. Była to pierwsza w historii loteria w naszym centrum zorganizowana z nietypowym rozmachem, do świętowania zostali zaproszeni klienci „siostrzanego” centrum. Akcja trwała od 31.08 – 29.09 w Galerii Warmińskiej i od 2- 28.09 w Aurze. Każdy kto zrobił w tym czasie zakupy za min. 100 zł otrzymywał kupon konkursowy. Finał loterii odbył się w Galerii Warmińskiej i towarzyszyły mu liczne atrakcje. W losowaniu auta brały udział kupony klientów Galerii Warmińskiej i Aury Centrum Olsztyna, ponieważ oba centra handlowe ściśle współpracowały przy organizacji pięciolecia Galerii. Wprowadziliśmy spójne działania i strategię marketingową. Mimo niedziel z zakazem handlu we wrześniu 2019 odnotowano 11% przyrost obrotów względem 2018 roku. W dniu losowania nagrody głównej odnotowano w Galerii Warmińskiej przyrost +46% odwiedzalności LFL. |
|
ALFA CENTRUM, FOCUS MALL PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, GALERIA WOŁOMIN, POGORIA, PLATAN, SOLARIS CENTER, FOCUS MALL ZIELONA GÓRA, BONARKA CITY CENTER, Białystok, Kraków, Zielona Góra, Opole, Zabrze, Dąbrowa Górnicza, Wołomin, Piotrków Trybunalski - Program motywacyjno – lojalnościowy SEZAM - NEPI Rockcastle Agencja marketingowa: GOLDEN ROCKET AGENCY DAWID PRYMAS Celem nadrzędnym jaki przyświeca organizacji kampanii prosprzedażowej zawsze jest wsparcie obrotów Najemców. W odróżnieniu od krótkotrwałych konkursów czy loterii, osiem centrów z portfolio Nepi Rockcastle wprowadziło długofalowy program motywacyjno – lojalnościowy Sezam. Projekt został oparty o prostą aplikację mobilną z intuicyjnym mechanizmem zdobywania punktów i wymieniania ich na atrakcyjne nagrody. Dedykowana kampania reklamowa skupiała się na dotarciu do obecnych Klientów. O sukcesie programu, w którym uczestnikami mogą być także pracownicy centrum, świadczą liczby! Zaledwie w 6 miesięcy program zyskał aż 18 399 użytkowników, którzy zarejestrowali 66 196 paragonów o łącznej wartości 10 347 098 PLN. Zwrot z inwestycji osiągnął imponujący wynik 1436! To doskonały przykład wykorzystania w kampaniach prosprzedażowych potencjału aplikacji mobilnych, które są efektywnym narzędziem w rękach marketerów zajmujących się reklamą centrów handlowych. |
|
Atrium Copernicus, Toruń - Odlotowe Święta. Wsiądź do samolotu i wygraj nagrody. - Atrium Poland Real Estate Managment Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Agencja X5 Productions Sp. z o.o. Oryginalna koncepcja komunikacji świątecznej zbudowana wokół hasła wiodącego „Odlotowe Święta”, hostessy w strojach stewardess i prawie 2500 upominków do wygrania to część odlotowej atmosfery, jaka panowała w grudniu 2019 w Atrium Copernicus. Prawdziwy, ośnieżony samolot, wypełniony po brzegi prezentami, który wylądował na rotundzie galerii wzbudził nie lada emocje i zaangażował aż 2,5 tys. osób do wspólnej zabawy i walki o nagrody. Pilot zapraszał wszystkich do zwiedzania wnętrza samolotu i poprowadzenia go w oparciu o symulator lotu. Biletami wstępu były paragony zakupowe. Mimo świątecznej gorączki zakupów, atrakcja cieszyła się niesłabnącym zainteresowaniem, zwłaszcza mężczyzn i młodzieży. W świadomości mieszkańców Torunia i okolic Atrium Copernicus umocniło swoją pozycję jako innowacyjne centrum z ciekawą ofertą rozrywkową dla całej rodziny. Akcja przełożyła się także w znaczący sposób na wzrost obrotów oraz odwiedzalności obiektu. |
|
Złote Tarasy, Warszawa - Kwartet Stylu - Złote Tarasy Warsaw III S.Á R.L. Spółka Jawna Agencja marketingowa: DKN Studio Sp. z o.o. Serwis stylistów w Złotych Tarasach to trzy stylistki o bardzo różnych cechach osobowości i zupełne novum na rynku centrów handlowych – usługa wizażysty. To wsparcie różnych sektorów najemców, cykl nagrań o tematyce modowej i urodowej, budujących spektakularne zasięgi w mediach społecznościowych, a także niezwykła usługa, podczas której w atmosferze dyskrecji i zaufania klient może uzyskać poradę na temat nurtujących pytań związanych z tak niejednokrotnie trudnym tematem jak własny wizerunek. Dzięki takiej formule, serwis cieszy się ogromną popularnością i stale rosnącymi koszykami zakupowymi. |
|
Centra Designer Outlet Gdańsk, Sosnowiec, Warszawa, Gdańsk, Sosnowiec, Warszawa - Szalony Weekend z Voucherami - Peakside ROS Outlet Management Sp. z o.o. Agencja marketingowa: własny dział marketingu Szalony Weekend z obniżkami aż do -80% w Designer Outlet Gdańsk/Sosnowiec/Warszawa. Extra bonus – bon zniżkowy! to lubiana i wyczekiwana aktywność centrów Designer Outlet. Prowadzona kilka razy w roku wspiera sprzedaż w salonach najemców, którzy tym chętniej biorą w niej udział. Pogłębione wyprzedaże, podczas których ceny spadają nawet do -80% i dodatkowe bonusy w postaci bonów zniżkowych otrzymywanych za zarejestrowanie paragonu w pełni odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta centrum typu outlet. Szuka on doskonałej jakości w przystępnej cenie, lubi określone marki fashion i często zabawę modą, ale jednocześnie nie chce przepłacać za zakupy. Notowany podczas Szalonych Weekendów wzrost odwiedzalności powyżej 40% oraz sprzedaży nawet o +59% potwierdza, że założenia tej aktywności trafiają w potrzeby stale rosnącej grupy klientów centrów Designer Outlet, którzy stają się klientami powracającymi. |
|
Gemini Park Bielsko-Biała, Bielsko-Biała - 10 tysięcy nagród na 10 urodziny - Gemini Park Sp. z o.o. Agencja marketingowa: Agencja 2be W maju 2019 Gemini Park Bielsko-Biała obchodziło swoje 10. Urodziny. Z okazji jubileuszu, w dniach od 15. kwietnia do 26. maja odbyła się wielka impreza urodzinowa, a wszyscy goście wydarzenia mieli okazję wziąć udział w wyjątkowej Loterii Urodzinowej z ponad 10 000 nagród, w tym aż trzech, a nie jednego samochodu Skoda City GO, a także telewizora Samsung 50' 4k i laptopa DELL. Mechanizm loterii był bardzo prosty. Wystarczyło w dniach 15.04-26.05.2019 zrobić zakupy za co najmniej 50 zł i odebrać kupon loteryjny od sprzedawcy lub hostessy w jednym z dwóch Punktów Obsługi Loterii, których lokalizacja wybrane zostały w oparciu o traffic. Wypełnione kupony należało wrzucić do urny. Dodatkowo, hostessy wydawały kupony z kodami kreskowymi do zeskanowaniu w kiosku multimedialnym, dzięki którym uczestnik mógł wygrać jedną z nagród natychmiastowych. Czekało: 2000 long pizz od Pizza Hut, 3000 cheesburgerów od McDonald's, 2000 hamburgerów od Doner Kebab, a także biżuteria, upominki i karty podarunkowe ufundowane przez sklepy w Gemini Park. Co 10 kupon wygrywał nagrodę natychmiastową. Wartość ufundowanych przez Partnerów nagród wyniosła aż 140.000zł! Jeszcze nigdy żadna loteria w centrum handlowym nie miała takiego rozmachu. |
|
Homepark Targówek, Warszawa - Wielka Gumballomania w Homepark Targówek - Retail Park Targówek Warsaw Sp. z o.o. Agencja marketingowa: BWP Polska Sp. z o.o. Akcja pro-sprzedażowa w Hoempark Targówek, korzystająca z bohaterów kreskówki „Gumball” przyniosła bardzo wysoki ROI. Sierpień 2019. |