Jeżeli chcieliby Państwo otrzymać wzory formularzy aplikacyjnych, prosimy o przesłanie wiadomości z wybranymi kategoriami na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
KATEGORIE KONKURSOWE DLA WŁAŚCICIELI, ZARZĄDCÓW, INWESTORÓW, DEWELOPERÓW OBIEKTÓW HANDLOWYCH
Zgłoszenia obejmują działania podjęte w okresie od 1 kwietnia 2022 do 31 marca 2023 r.
UWAGA! Dokładne ramy czasowe podane są w opisie każdej kategorii i mogą się od siebie różnić.
ZAKRES: BIZNES I STRATEGIA OBIEKTÓW HANDLOWYCH
⇒ Nowy Obiekt Handlowy [rozwiń]
Kategoria dotyczy centrów handlowych, centrów wyprzedażowych / outletów, retail parków lub obiektów mixed-use otwartych w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r. W aplikacji należy podać dane za okres od dnia otwarcia do 31 maja 2023 r.
⇒ Obiekt Handlowy – Best Performance [rozwiń]
Kategoria dotyczy centrów handlowych, centrów wyprzedażowych / outletów, retail parków i obiektów mixed-use o najlepszych parametrach efektywności ekonomicznej, takich jak trendy zmian obrotów, odwiedzalność, rozwiązania zarządcze itp. Obiekty powinny zostać otwarte przed 1 kwietnia 2022 r. W aplikacji należy podać dane za okres od 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r. Uwaga! W ramach kategorii obiekty oceniane będą w trzech podkategoriach: obiekty małe / średnie / duże.
⇒ The biggest challenge - NOWOŚĆ [rozwiń]
Kategoria ta dotyczy wyzwania, z jakim musiał zmierzyć się obiekt handlowy w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r.. W aplikacji istotne jest precyzyjne zdefiniowanie problemu / wyzwania oraz opis inicjatyw i podjętych działań, które doprowadziły do jego rozwiązania.
⇒ Przebudowa / Rozbudowa / Modernizacja / Rewitalizacja Obiektu Handlowego [rozwiń]
Kategoria dotyczy obiektów handlowych rozbudowanych / przebudowanych / zmodernizowanych / rewitalizowanych w okresie między 1 kwietnia 2022 r. do 31 marca 2023 r. W aplikacji należy podać dane za okres przed / po zmianie za minimum 3 miesiące.
⇒ Strategia i działania ESG Obiektu Handlowego [rozwiń]
Kategoria dotyczy promocji najlepszych praktyk, ich kompleksowości i komplementarności w zakresie ESG (E-Środowisko, S-Społeczna odpowiedzialność, G-Ład korporacyjny), realizowanych okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r.. W aplikacji istotny jest opis strategii ESG, krótko- i długoterminowych celów oraz ich realizacji w ramach każdego z filarów.
⇒ Dyrektor Roku [rozwiń]
Kategoria dotyczy strategii i działań podjętych przez dyrektora obiektu handlowego w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r., wpływających na całokształt funkcjonowania obiektu. W aplikacji istotne jest podkreślenie sukcesów i wyróżników w aspektach biznesowych, zarządczych, zespołowych, prokonsumenckich, odwiedzalności oraz marketingu i PR.
ZAKRES: MARKETING OBIEKTÓW HANDLOWYCH
⇒ Działania i Strategia Public Relations Obiektu Handlowego [rozwiń]
Kategoria dotyczy strategii i działań podjętych przez obiekt handlowy w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r., budujących pozytywny wizerunek organizacji i dobre relacje z otoczeniem. Dla powodzenia kampanii kluczowe jest określenie jej kontekstu, celu, grupy docelowej, kanałów komunikacji, narzędzi, ewentualnych partnerstw, harmonogramu oraz sposobu monitorowania efektów i ewaluacji. Warto zaznaczyć, że działania PR powinny mieć element budowania dialogu, a więc możliwość otrzymania i zarządzenia informacją zwrotną od odbiorcy.
⇒ Wydarzenie Roku (event) w Obiekcie Handlowym [rozwiń]
Kategoria dotyczy wydarzeń zorganizowanych na terenie obiektu handlowego w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r., których cel jest elementem szerszej strategii marketingowej i/lub biznesowej obiektu.
⇒ Kampania Prosprzedażowa Obiektu Handlowego [rozwiń]
Kategoria dotyczy strategii i działań podejmowanych przez obiekty handlowe w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r., których nadrzędnym celem jest zwiększenie sprzedaży na terenie obiektów. Kampania może obejmować działania podejmowane wspólnie z najemcami. Istotnym elementem oceny efektywności kampanii jest analiza zwrotu z inwestycji (ROI).
⇒ Kampania Otwarcia / Przebudowy / Rozbudowy / Modernizacji Obiektu Handlowego [rozwiń]
Kategoria dotyczy strategii i działań podejmowanych przez obiekty handlowe w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r., których celem jest poinformowanie zainteresowanych o otwarciu nowego obiektu handlowego oraz samej uroczystości otwarcia lub o jego rozbudowie, przebudowie bądź pracach modernizacyjnych prowadzonych w obiekcie, które z reguły oznaczają spore utrudnienia dla najemców i klientów. Ważnym elementem oceny kampanii jest analiza budżetu wydarzenia, efektywności jego wykorzystania, kreatywności i skuteczności podejmowanych działań.
⇒ Marketing Otwarcia dla Retail Parków - NOWOŚĆ! [rozwiń]
Kategoria dotyczy strategii i działań podejmowanych przez retail parki w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r., których celem jest poinformowanie zainteresowanych o otwarciu nowego obiektu handlowego oraz samej uroczystości otwarcia. Ważnym elementem oceny kampanii jest analiza budżetu wydarzenia, efektywności jego wykorzystania, kreatywności i skuteczności podejmowanych działań.
⇒ Kampania Wizerunkowa Obiektu Handlowego [rozwiń]
⇒ Kampania Internetowa Obiektu Handlowego [rozwiń]
Kategoria dla obiektów handlowych, które w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r., prowadziły aktywną kampanię internetową. Kategoria nie dotyczy długofalowego prowadzenia kanału w social-media.
⇒ Aplikacja Mobilna Obiektu Handlowego [rozwiń]
Kategoria dla obiektów handlowych, które w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r., wdrożyły lub posiadały aktywną aplikację mobilną.
⇒ Działania i Strategia Obiektu Handlowego w Social Media [rozwiń]
Kategoria obejmuje długofalową strategię i działania związane z prowadzeniem kanału/-ów obiektu handlowego w social media. Działania, na których skupia się aplikacja, powinny obejmować okres między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r.
⇒ B2B - Działania na rzecz najemców - NOWOŚĆ! [rozwiń]
Kategoria dotyczy działań podejmowanych i kierowanych do najemców obiektu handlowego w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r., mających na celu wsparcie najemców oraz budowanie i umacnianie relacji na linii zarządca – najemca (tenant relationship management).
⇒ Marketing Manager Roku [rozwiń]
Kategoria dotyczy strategii i działań podjętych przez marketing managera obiektu handlowego w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r.. W aplikacji istotne jest podkreślenie sukcesów i wyróżników w aspektach marketingowych, a także zarządczych i zespołowych.
ZAKRES: DZIAŁANIA I STRATEGIA CSR
⇒ Działania i strategia CSR Obiektu Handlowego [rozwiń]
Kategoria dotyczy dobrowolnych działań podejmowanych przez obiekty handlowe w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r., uwzględniających interes społeczny, ochronę środowiska oraz relacje z różnymi grupami interesariuszy, będących elementem szerszej i długofalowej strategii marki. Efektywność strategii bazuje na budowaniu dialogu społecznego i porozumienia oraz na odpowiedzialności i dbałości o etykę postępowania. Celem działań CSR nie jest realizacja celów biznesowych. Do działań związanych z odpowiedzialnością społeczną zaliczają się te zwracające uwagę na istotny problem społeczny i wynikające z niego zagrożenia. Do działań CSR nie należą akcje charytatywne.
KATEGORIE KONKURSOWE DLA FIRM USŁUGOWYCH
Zgłoszenia obejmują działania podjęte w okresie od 1 kwietnia 2022 do 31 marca 2023 r.
ZAKRES: INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA I NOWE TECHNOLOGIE
⇒ Innowacja Roku dla Obiektów Handlowych [rozwiń]
Kategoria dotyczy firm usługowych, które w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r., wprowadziły na rynek innowacyjne rozwiązania / produkty dla obiektów handlowych.
ZAKRES: AGENCJE
⇒ Agencja Marketingowa / Eventowa / PR Roku [rozwiń]
Kategoria dotyczy agencji, które w okresie między 1 kwietnia 2022 r. a 31 marca 2023 r., prowadziły działalność na rzecz obiektów handlowych oraz wyróżniły się innowacyjnością i efektywnością prowadzonych działań. W aplikacji istotne są także takie aspekty jak wskaźniki biznesowe, zatrudnienie oraz marketing własny agencji.