• prch.org.pl
  • redi.org.pl
  • O KONKURSIE
  • KATEGORIE
  • POBIERZ PORADNIK
  • Jury
  • O GALI
  • Kontakt
Zaloguj się /Zarejestruj się lock

System konkursowy
PRCH RETAIL AWARDS

UWAGA! System będzie otwarty do aplikowana od 15 czerwca

Zarejestruj się

Zaloguj się

Witryna główna PRCH
prch.org.pl

(rejestracja na Galę PRCH Retail Awards i inne wydarzenia, dostęp do raportów itp.)

Przejdź

 
 
PRCH Retail Awards
prch.org.pl
Zaloguj się /Zarejestruj się lock

System konkursowy
PRCH RETAIL AWARDS

UWAGA! System będzie otwarty do aplikowana od 15 czerwca

Zarejestruj się

Zaloguj się

Witryna główna PRCH
prch.org.pl

(rejestracja na Galę PRCH Retail Awards i inne wydarzenia, dostęp do raportów itp.)

Przejdź

 
  • O KONKURSIE
  • KATEGORIE
  • POBIERZ PORADNIK
  • Jury
  • O GALI
  • Kontakt

GALA PRCH RETAIL AWARDS

13.11.2025, Forteca Kręglickich, W-wa

O KONKURSIE

  • O PRCH Retail Awards
  • Kategorie konkursowe
  • Jak aplikować
  • Harmonogram
  • Cennik

Jeżeli chcieliby Państwo otrzymać wzory formularzy aplikacyjnych, prosimy o przesłanie wiadomości z wybranymi kategoriami na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


KATEGORIE KONKURSOWE DLA WŁAŚCICIELI, ZARZĄDCÓW, INWESTORÓW, DEWELOPERÓW OBIEKTÓW HANDLOWYCH

UWAGA! Zgłoszenia obejmują działania podjęte w okresie w 2024 roku, a dla niektórych kategorii biznesowo-strategicznych w latach 2023-2024. Dokładne ramy czasowe podane są w opisie każdej kategorii i mogą się od siebie różnić.


ZAKRES: BIZNES I STRATEGIA OBIEKTÓW HANDLOWYCH

DLA CENTRÓW HANDLOWYCH I OUTLETÓW:

⇒ Nowy obiekt handlowy roku [rozwiń]

Kategoria dla nowootwartych obiektów handlowych: centrów handlowych, centrów wyprzedażowych, outletów, obiektów mixed-use. Aplikacja uwzględnia opis procesu deweloperskiego oraz efektywność ekonomiczną obiektu od dnia otwarcia.

RAMY CZASOWE: obiekty otwarte w latach 2023 / 2024

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: opis procesu deweloperskiego i wyzwań mu towarzyszących, architektura obiektu, pozycjonowanie obiektu, tenant mix, customer experience, odwiedzalność i zasięg, działania marketingowe, ESG. Do pełnej oceny aplikacji niezbędne jest podanie trendów zmian: FF, TO wyrażonego w % oraz NOI wyrażonego w % (Jury nie wymaga podawania wartości) oraz współczynnika OCR w %*. Dla obiektów otwartych pod koniec okresu obowiązywania aplikacji do rzetelnej oceny niezbędne jest podanie wymaganych danych biznesowych za minimum trzy miesiące od dnia otwarcia obiektu (np. dla obiektów otwartych w grudniu 2024 r. należy podać dane do końca marca 2025 r.).

* W przypadku braku wymienionych danych Jury przyzna 0 punktów za sekcję Aspekty biznesowe, co stanowi 22% całości punktacji za aplikację.

⇒ Obiekt handlowy roku – best performance [rozwiń]

Kategoria dla obiektów handlowych (centrów handlowych, wyprzedażowych, outletów, obiektów mixed-use), które wykazały się w minionym roku wysokimi parametrami efektywności ekonomicznej.

RAMY CZASOWE: obiekty otwarte przed 2023 r., performance obiektu w latach 2023 / 2024

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: do pełnej oceny aplikacji niezbędne jest podanie trendów zmian: FF, TO wyrażonego w % oraz NOI wyrażonego w % (Jury nie wymaga podawania wartości) oraz współczynnika OCR w %*. Ponadto należy opisać wyróżniki w obszarach zarządczych, prośrodowiskowych, customer experience, ESG, pozycjonowania obiektu, tenant mix, odwiedzalności i zasięgu, działań marketingowych.

* W przypadku braku wymienionych danych Jury przyzna 0 punktów za sekcję Aspekty biznesowe, co stanowi 22% całości punktacji za aplikację.

⇒ Przebudowa / rozbudowa / modernizacja / rewitalizacja obiektu handlowego [rozwiń]

Kategoria dotyczy obiektów handlowych rozbudowanych / przebudowanych / modernizowanych / rewitalizowanych w obowiązującym w danej edycji okresie.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w latach 2023 / 2024

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: opis dokonanych zmian, tenant mixu, a także zmiany trendów wskaźników efektywności biznesowej i odwiedzalności przed i po: FF, TO wyrażonego w % oraz NOI wyrażonego w % (Jury nie wymaga podawania wartości) oraz współczynnika OCR w %*. Dla przebudów, rozbudów lub modernizacji, które zakończyły się pod koniec okresu obowiązywania danej edycji konkursu, należy podać dane za minimum 3 miesiące (np. dla obiektów ponownie otwartych w grudniu 2024 r., należy podać dane do końca marca 2025 r.).

* W przypadku braku wymienionych danych Jury przyzna 0 punktów za sekcję Aspekty biznesowe, co stanowi 22% całości punktacji za aplikację.

⇒ Rekomercjalizacja roku (zmiany w tenant mix) [rozwiń]

Kategoria dotyczy opisu motywacji i dokonanych zmian w doborze / układzie najemców obiektu handlowego, ze wskazaniem wpływu zmian na funkcjonowanie i efektywność ekonomiczną obiektu.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w latach 2023 / 2024

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: motywacja dokonywanych zmian, ich zakres oraz wpływ na funkcjonowanie obiektu handlowego i jego efektywność ekonomiczną. Istotnym aspektem jest dołączenie planów powierzchni i zobrazowanie struktury najemców przed i po zmianach, a także przedstawienie rezultatów zmian za minimum 6 miesięcy.

⇒ Osiągnięcia ESG roku dla obiektów handlowych [rozwiń]

Kategoria dotyczy promocji najlepszych praktyk, ich kompleksowości i komplementarności w zakresie ESG (E-Środowisko, S-Społeczna odpowiedzialność, G-Ład korporacyjny), realizowanych w jednym obiekcie lub dla całego portfolio.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: opis strategii ESG, krótko- i długoterminowych celów oraz ich realizacji w ramach każdego z filarów

⇒ Dyrektor roku obiektu handlowego [rozwiń]

Kategoria dotyczy strategii i działań podjętych przez dyrektora obiektu handlowego w obowiązującym w danej edycji okresie, wynikających z własnej inicjatywy i wpływających na całokształt funkcjonowania obiektu. Aplikacja nie powinna bazować na opisie realizacji KPI narzuconych przez firmę.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: w aplikacji istotne jest podkreślenie sukcesów i wyróżników dyrektora w aspektach biznesowych, zarządczych, zespołowych, prokonsumenckich, odwiedzalności oraz marketingu i PR. Należy opisać kluczowe realizacje wraz z danymi za okres obowiązywania danej edycji konkursu. Ocena w tej kategorii składa się z dwóch etapów: pierwszym z nich jest złożenie aplikacji konkursowej, kolejnym zaś rozmowa (online) z grupą reprezentacyjną Jury, bazująca na informacjach podanych w formularzu aplikacyjnym.


DLA PARKÓW HANDLOWYCH:

⇒ Nowy park handlowy roku [rozwiń]

Kategoria dla nowootwartych retail parków.

RAMY CZASOWE: obiekty otwarte w latach 2023 / 2024

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: opis procesu deweloperskiego i wyzwań mu towarzyszących, architektura obiektu, tenant mix, odwiedzalność i zasięg, działania marketingowe. Do pełnej oceny aplikacji niezbędne jest podanie trendów zmian: FF, TO wyrażonego w % oraz NOI wyrażonego w % (Jury nie wymaga podawania wartości) oraz współczynnika OCR w %. Dla obiektów otwartych pod koniec okresu obowiązywania aplikacji do rzetelnej oceny niezbędne jest podanie wymaganych danych biznesowych za minimum trzy miesiące od dnia otwarcia obiektu (np. dla obiektów otwartych w grudniu 20243 r. należy podać dane do końca marca 2023 r.).

⇒ Park handlowy roku – best performance [rozwiń]

Kategoria dla retail parków, które wykazały się wysokimi parametrami efektywności ekonomicznej.

RAMY CZASOWE: obiekty otwarte przed rokiem 2024

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: do pełnej oceny aplikacji niezbędne jest podanie trendów zmian: FF, TO wyrażonego w % oraz NOI wyrażonego w % (Jury nie wymaga podawania wartości) oraz współczynnika OCR w %. Ponadto należy opisać wyróżniki w obszarach zarządczych, tenant mix, odwiedzalności i zasięgu, rozwiązaniach prokonsumenckich, prośrodowiskowch itp.

⇒ Przebudowa / rozbudowa / modernizacja / rewitalizacja parku handlowego - NOWOŚĆ! [rozwiń]

Kategoria dotyczy parków handlowych rozbudowanych / przebudowanych / modernizowanych / rewitalizowanych w obowiązującym w danej edycji okresie.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w latach 2023 / 2024

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: opis dokonanych zmian, tenant mixu, a także zmiany trendów wskaźników efektywności biznesowej i odwiedzalności przed i po. Dla przebudów, rozbudów lub modernizacji, które zakończyły się pod koniec okresu obowiązywania danej edycji konkursu, należy podać dane za minimum 3 miesiące (np. dla obiektów ponownie otwartych w grudniu 2024 r., należy podać dane do końca marca 2025 r.).

⇒ Rekomercjalizacja roku (zmiany w tenant mix) dla parków handlowych - NOWOŚĆ! [rozwiń]

Kategoria dotyczy opisu motywacji i dokonanych zmian w doborze / układzie najemców parku handlowego, ze wskazaniem wpływu zmian na funkcjonowanie i efektywność ekonomiczną obiektu.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w latach 2023 / 2024

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: motywacja dokonywanych zmian, ich zakres oraz wpływ na funkcjonowanie parku handlowego i jego efektywność ekonomiczną. Istotnym aspektem jest dołączenie planów powierzchni i zobrazowanie struktury najemców przed i po zmianach, a także przedstawienie rezultatów zmian za minimum 6 miesięcy.

⇒ Osiągnięcia ESG roku dla parków handlowych - NOWOŚĆ! [rozwiń]

Kategoria dotyczy promocji najlepszych praktyk, ich kompleksowości i komplementarności w zakresie ESG (E-Środowisko, S-Społeczna odpowiedzialność, G-Ład korporacyjny), realizowanych w jednym parku handlowym lub dla całego portfolio.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: opis strategii ESG, krótko- i długoterminowych celów oraz ich realizacji w ramach każdego z filarów


DLA WSZYSTKICH TYPÓW OBIEKTÓW:

⇒ The biggest challenge  [rozwiń]

Kategoria dotyczy problemu / wyzwania, z jakim musiał zmierzyć się obiekt handlowy oraz działań i inicjatyw podjętych w celu jego rozwiązania.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w roku 2024

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: case study wyzwania, precyzyjne zdefiniowanie problemu / wyzwania oraz opis inicjatyw i podjętych działań, które doprowadziły do jego rozwiązania, wraz z założeniami i celami oraz wynikami ich realizacji. Podawane dane (jak np. zmiany FF, trend obrotów itp.) powinny obejmować minimum 3 miesiące.

⇒ Dyrektor / manager techniczny roku - NOWOŚĆ! [rozwiń]

Kategoria dotyczy strategii i działań podjętych przez dyrektora / managera technicznego w obowiązującym w danej edycji okresie, wpływających na całokształt technicznego funkcjonowania obiektu / -ów. Ważnym aspektem są również działania i inicjatywy optymalizacyjne.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2023 i 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: w aplikacji istotny jest opis strategii rozwoju technicznego obiektu, podjęte działania i inicjatywy w zakresie np. dekarbonizacji, ESG, a także przedstawienie wyników działań optymalizacyjnych w zakresie redukcji kosztów i zużycia. Ocena w tej kategorii składa się z dwóch etapów: pierwszym z nich jest złożenie aplikacji konkursowej, kolejnym zaś rozmowa (online) z grupą reprezentacyjną Jury, bazująca na informacjach podanych w formularzu aplikacyjnym.

⇒ Asset manager roku - NOWOŚĆ! [rozwiń]

Kategoria dotyczy strategii i działań podjętych przez asset managera w obowiązującym w danej edycji okresie, wpływających na zwiększenie wartości obiektu / -ów.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2023 i 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: w aplikacji istotne jest opisanie strategii zwiększania wartości obiektu / -ów oraz przedstawienie wyników, również w zakresie aspektów biznesowych, jak np. zmian trendu NOI, odwiedzalności, poziomu wynajęcia. Ocena w tej kategorii składa się z dwóch etapów: pierwszym z nich jest złożenie aplikacji konkursowej, kolejnym zaś rozmowa (online) z grupą reprezentacyjną Jury, bazująca na informacjach podanych w formularzu aplikacyjnym.

⇒ Leasing manager roku - NOWOŚĆ! [rozwiń]

Kategoria dotyczy strategii i działań podjętych przez leasing managera w obowiązującym w danej edycji okresie, wpływających na tenant mix obiektu / -ów.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2023 i 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: w aplikacji istotne jest opisanie strategii i celów leasingowych obiektu / -ów wraz z ich realizacją, uwzględniając aspekty biznesowe, jak np. zmiana trendu NOI, OCR, wzrost base rent, zmiana poziomu wynajęcia obiektu. Istotnym elementem jest mix najemców i dołączenie leasingowego planu powierzchni. Ocena w tej kategorii składa się z dwóch etapów: pierwszym z nich jest złożenie aplikacji konkursowej, kolejnym zaś rozmowa (online) z grupą reprezentacyjną Jury, bazująca na informacjach podanych w formularzu aplikacyjnym.


ZAKRES: MARKETING OBIEKTÓW HANDLOWYCH

⇒ Komunikacja działań ESG roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy komunikacji pełnego spektrum działań podjętych przez obiekt handlowy, budujących wizerunek organizacji i dobre relacje z otoczeniem w zakresie ESG (E-Środowisko, S-Społeczna odpowiedzialność, G-Ład korporacyjny). Dla powodzenia kampanii kluczowe jest określenie jej kontekstu, celu, grupy docelowej, kanałów komunikacji, narzędzi, ewentualnych partnerstw, harmonogramu oraz sposobu monitorowania efektów i ewaluacji.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: opis działań i strategii komunikacji, postawione cele oraz stopień ich realizacji, strategia komunikacji wizualnej, media mix

⇒ Wydarzenie roku (event) [rozwiń]

Kategoria dotyczy wydarzeń / serii wydarzeń zorganizowanych na terenie obiektu handlowego, których cel jest elementem szerszej strategii marketingowej i/lub biznesowej obiektu.

UWAGA! Kategoria ta nie jest przeznaczona dla ogólnodostępnych formatów licencyjnych.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: analiza budżetu wydarzenia, efektywności jego wykorzystania, kreatywności i skuteczności podejmowanych działań, postawione cele i stopień ich realizacji z uwzględnieniem wskaźników ROI, EMV oraz zmian footfallu (FF, FF średni bez eventu, FF r/r)

⇒ Kampania prosprzedażowa roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy strategii i działań podejmowanych przez obiekty handlowe, których nadrzędnym celem jest zwiększenie sprzedaży na terenie obiektów. Kampania może obejmować działania podejmowane wspólnie z najemcami.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: kreatywność i skuteczność podejmowanych działań, postawione cele i stopień ich realizacji ze szczególnym uwzględnieniem zwrotu z inwestycji (ROI)

⇒ Kampania otwarcia / przebudowy / modernizacji roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy strategii i działań podejmowanych przez obiekty, których celem jest poinformowanie zainteresowanych o otwarciu nowego obiektu handlowego oraz samej uroczystości otwarcia lub o jego rozbudowie, przebudowie bądź pracach modernizacyjnych prowadzonych w obiekcie, które z reguły oznaczają spore utrudnienia dla najemców i klientów.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: analiza FF, zasięgi w sieci i SoMe, analiza wpływu kampanii na obroty, publikacje w mediach (liczba i wskaźniki)

⇒ Kampania wizerunkowa roku [rozwiń]

Kategoria obejmuje działania podejmowane przez obiekty handlowe, składające się na szerszą strategię marketingową, których nadrzędnym celem było zbudowanie wśród grupy docelowej klientów pożądanego wizerunku marki. W kategorię wpisują się także działania związane z rebrandingiem oraz content marketingiem (działania pozycjonujące, magazyny, blogi itp.).

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: przeprowadzone badania, innowacyjność podejścia np. w kreacji, strategii komunikacyjnej, media-mixie, rozwiązania niestandardowe w obrębie kanałów komunikacji

⇒ Działania lojalizujące klientów [rozwiń]

Kategoria obejmuje długofalowe działania podejmowane przez obiekt, mające na celu budowanie przywiązania klienta do obiektu, zapewnienie powrotu klientów do centrum, a także zwiększenie wartości koszyka zakupowego. W tej kategorii mogą być również zgłaszane aplikacje mobilne i programy lojalnościowe obiektu handlowego.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: kreatywność i skuteczność podejmowanych działań, postawione cele i stopień ich realizacji ze szczególnym uwzględnieniem (w zależności od postawionych celów): wartości koszyka klientów lojalnych vs. reszta, częstotliwości powrotów klienta do centrum, wartości paragonów, nakładów per capita, kosztu pozyskania klienta (miesięczny koszt prowadzenia działań vs. liczba klientów zlojalizowanych)

⇒ Działania roku w social media [rozwiń]

Kategoria obejmuje działania związane z prowadzeniem kanału/-ów obiektu handlowego w social media.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: kreatywność, innowacyjność, nieszablonowy pomysł, zasięgi, zaangażowanie odbiorców

⇒ Działania roku na rzecz lokalnej społeczności / CSR [rozwiń]

Kategoria dotyczy dobrowolnych działań podejmowanych przez obiekty handlowe, uwzględniających interes społeczny, potrzeby lokalnej społeczności oraz relacje z różnymi grupami interesariuszy, będących elementem szerszej i długofalowej strategii marki. Efektywność strategii bazuje na budowaniu dialogu społecznego i porozumienia oraz na odpowiedzialności i dbałości o etykę postępowania. Celem tych działań nie jest realizacja celów biznesowych. Do działań związanych z odpowiedzialnością społeczną zaliczają się te zwracające uwagę na istotny problem społeczny i wynikające z niego zagrożenia. UWAGA! W tej kategorii nie powinny być zgłaszane działania charytatywne.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: analiza potrzeb i wyzwań dla lokalnej społeczności, na które odpowiedzią są prowadzone działania, opis działań wraz z opisem celów i stopniem ich realizacji, strategia komunikacji

⇒ Marketing manager roku obiektu handlowego [rozwiń]

Kategoria dotyczy strategii i działań podejmowanych przez marketing managera obiektu handlowego w okresie właściwym dla danej edycji. W aplikacji istotne jest podkreślenie sukcesów i wyróżników w aspektach marketingowych, a także zarządczych i zespołowych.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: opis strategii marketingowej i pozycjonowania obiektu oraz kluczowe działania marketingowe podjęte z inicjatywy marketing managera we właściwym dla danej edycji roku, osiągnięcia w zakresie PR, wpływ prowadzonych działań na performance obiektu/ów, współpraca z agencjami, obecność w sieci Ocena w tej kategorii składa się z dwóch etapów: pierwszym z nich jest złożenie aplikacji konkursowej, kolejnym zaś rozmowa (online) z grupą reprezentacyjną Jury, bazująca na informacjach podanych w formularzu aplikacyjnym.

⇒ B2B – działania na rzecz najemców [rozwiń]

Kategoria dotyczy działań podejmowanych i kierowanych do najemców obiektu handlowego, mających na celu wsparcie najemców oraz budowanie i umacnianie relacji na linii zarządca – najemca (tenant relationship management).

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: kreatywność i skuteczność podejmowanych działań, strategia prowadzonych działań, efektywność kosztowa, stopień realizacji celów w stosunku do założeń

⇒ The biggest challenge [rozwiń]

Kategoria dotyczy problemu / wyzwania marketingowego, z jakim musiał zmierzyć się obiekt handlowy oraz działań i inicjatyw podjętych w celu jego rozwiązania.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: case study wyzwania, precyzyjne zdefiniowanie problemu / wyzwania oraz opis inicjatyw i podjętych działań, które doprowadziły do jego rozwiązania, wraz z założeniami i celami oraz wynikami ich realizacji (podawane dane powinny obejmować minimum 3 miesiące)


KATEGORIE KONKURSOWE DLA FIRM USŁUGOWYCH

Zgłoszenia obejmują działania podjęte w okresie od 1 stycznia 2024 do 31 grudnia 2024 r.


ZAKRES:  ROZWIĄZANIA I NOWE TECHNOLOGIE

⇒ Rozwiązania dla obiektów handlowych [rozwiń]

Kategoria dotyczy firm usługowych, które oferują / dostarczają lub wprowadziły na rynek innowacyjne rozwiązania / produkty dla obiektów handlowych.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: innowacyjność, kreatywność, cel wprowadzonych rozwiązań, skuteczność rozwiązania, KPI i stopień ich realizacji (w zależności od postawionych celów)


ZAKRES:  AGENCJE

⇒ Agencja: marketingowa / eventowa / PR roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy agencji, które prowadziły działalność na rzecz obiektów handlowych oraz wyróżniły się innowacyjnością i efektywnością prowadzonych działań. W aplikacji istotne są przede wszystkim kluczowe realizacje.

RAMY CZASOWE: działania prowadzone w 2024 roku

KRYTERIA OCENY I KLUCZOWE ASPEKTY: kreatywność, innowacyjność prowadzonych działań, strategia prowadzonych działań, aspekty biznesowe, kluczowe realizacje, marketing własny

 

 

  • Aktualności
  • O KONKURSIE
  • kontakt

Polska Rada Centrów Handlowych

ul. Nowogrodzka 50

00-695 Warszawa

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Copyrights PRCH 2016

projekt i wykonanie: synermedia.pl

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.