⇒ ASPEKTY TECHNICZNE
⇒ KATEGORIE KONKURSOWE
⇒ ZGŁOSZENIE
⇒ WYPEŁNIANIE APLIKACJI
⇒ GALA PRCH RETAIL AWARDS
ASPEKTY TECHNICZNE
⇒ Nie mogę załączyć załącznika, coś nie działa w formularzu – co robić? [rozwiń]
Opisz problem i zgłoś nam na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – skontaktujemy się jak najszybciej i pomożemy w wyeliminowaniu problemu.
⇒ Zapomniałem danych logowania – co robić? [rozwiń]
Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji jego odzyskiwania -
www.retailawards.org.pl/zmiana-haslaJeśli zakładałeś/aś swoje konto kilka lat temu i nie pamiętasz nazwy użytkownika/maila, na który rejestrowałeś/aś się w systemie, napisz na
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – odszukamy Twoje dane w systemie, zresetujemy hasło i wyślemy Ci dane dostępowe w indywidualnej wiadomości.
KATEGORIE KONKURSOWE
⇒ Nie wiem, w jakiej kategorii zgłosić projekt – co robić? [rozwiń]
Jeśli po przeczytaniu definicji nie jesteś pewien/pewna, w jakiej kategorii zgłosić swój projekt, poproś nas o aktualne formularze konkursowe (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) – chętnie je udostępnimy. Jeśli pytania i zakres danych podawanych w aplikacji nadal niczego nie rozjaśnią, skontaktuj się z nami telefonicznie (Urszula Markowska, 512 429 322), wspólnie znajdziemy kategorię najlepiej pasującą do zgłaszanego projektu.
⇒ Jakich danych potrzebuję, by kompletnie wypełnić aplikację? Czy mogę otrzymać aktualne formularze konkursowe? [rozwiń]
Aby sprawdzić zakres danych potrzebnych do kompletnego wypełnienia aplikacji, zgłoś się do nas na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – chętnie udostępnimy aktualne formularze konkursowe, dokładnie pokrywające się z systemem aplikowania online.
⇒ Zgłaszany obiekt otworzył się w końcówce przedziału czasowego obejmującego daną kategorię – jak prezentować wskaźniki biznesowe? [rozwiń]
Aby ocena aplikacji była w pełni możliwa, wskaźniki biznesowe powinny zostać określone dla minimum 3 miesięcy działania danego obiektu, jeśli więc obiekt został otwarty w grudniu, wskaźniki biznesowe powinny być zaprezentowane przynajmniej do marca następnego roku.
⇒ Zgłaszana kampania wykracza poza okres przewidziany dla kategorii; zgłaszana kampania trwa; działania prowadzone są w trybie ciągłym – jak się zgłosić? [rozwiń]
Należy podać ramy czasowe dla całej kampanii / prowadzonych działań oraz opisać krótko główne założenia. Właściwą część aplikacji powinny jednak stanowić wyłącznie działania i ich efekty mieszczące się w określonym w definicji kategorii przedziale czasowym – właśnie one podlegać będą ocenie Jury.
⇒ Chcę zgłosić kampanię dla wielu centrów handlowych – mogę? [rozwiń]
Jak najbardziej – wystarczy w pierwszej zakładce wybranej aplikacji zaznaczyć opcję Dodaj wiele centrów handlowych i uzupełnić dane dla każdego z centrów, biorących udział w kampanii.
ZGŁOSZENIE
⇒ Od kogo należy uzyskać wymagane upoważnienie? [rozwiń]
Upoważnienie należy uzyskać od osoby znajdującej się w KRS firmy zgłaszanej, upoważnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy.
⇒ Czy dla każdej kategorii konkursowej muszę wypełniać osobne zgłoszenie? [rozwiń]
Nie. W ramach jednego zgłoszenia można wybrać dowolną liczbę aplikacji w dowolnej ilości kategorii konkursowych.
⇒ Płacę za zgłoszenie czy za każdą aplikację osobno? [rozwiń]
Podana w cenniku cena obowiązuje za każdą aplikację z osobna. W ramach jednego zgłoszenia można wybrać dowolną ilość aplikacji w dowolnej ilości kategorii konkursowych, które zostaną odpowiednio wyszczególnione na fakturze.
⇒ Czy dla firm stowarzyszonych w PRCH przewidziano rabaty? [rozwiń]
Tak. Firmy stowarzyszone w PRCH obowiązuje niższa cena za aplikację.
⇒ Kto może być zgłaszającym, a kto jest zgłaszanym? [rozwiń]
Firma zgłaszająca - firma, która jest odpowiedzialna za zgłoszenie i treść aplikacji konkursowej podmiotu zgłaszanego do konkursu. Przed jego dokonaniem firma ta musi zdobyć upoważnienie od firmy zgłaszanej na uzupełnienie aplikacji, a następnie załączyć je w wyznaczonym miejscu w systemie. Firmą zgłaszającą może być: sieć handlowa, właściciel, deweloper, inwestor, zarządca centrum handlowego, agencja.
Firma zgłaszana - firma, która jest podmiotem zgłaszanym do konkursu tzn. będzie ubiegała się o zdobycie nagrody/wyróżnienia. Dane firmy zgłaszanej będą publikowane na Gali oraz w materiałach marketingowych. Firmą zgłaszaną może być: sieć handlowa lub właściciel, deweloper, inwestor, zarządca centrum handlowego. Firma zgłaszana może być jednocześnie firmą zgłaszającą.
WYPEŁNIANIE APLIKACJI
⇒ Nie mogę /nie chcę udostępnić budżetu – co robić? [rozwiń]
Budżet jest obowiązkowym punktem wielu aplikacji. Jeśli nie możesz lub nie chcesz przedstawiać pełnych danych finansowych, możesz przedstawić je w sposób ogólny, procentowy lub skrócony. Niezamieszczenie budżetu może skutkować nieprzyznaniem punktów za tę sekcję i obniżeniem ogólnej punktacji lub odrzuceniem aplikacji, zgodnie z zapisami w regulaminie konkursu.
⇒ Chcę załączyć do aplikacji dodatkowe materiały, np. film – mogę? W jaki sposób? [rozwiń]
Wszelkie dodatkowe materiały można załączyć w ostatnim kroku wypełniania aplikacji online, w zakładce Podsumowanie, w formie linku (do strony lub treści na serwerze, które nie wygasną w toku oceny aplikacji) lub spakowane do archiwum rar/zip (rozmiar pliku nie może przekroczyć 100 MB).
⇒ Nie dam rady wypełnić całej aplikacji za jednym razem – czy mogę ją zapisać i wrócić w dowolnym momencie do jej wypełniania? [rozwiń]
Poszczególne kroki aplikacji można zapisywać na każdym etapie ich wypełniania i również w dowolnym momencie (przed ostatecznym zapisaniem aplikacji i przekazaniem jej w terminie do oceny) wrócić do nich, by uzupełnić lub edytować dane.
⇒ Pomyliłem/am się w uzupełnianiu danych, a zakończyłem/am wypełnianie aplikacji i została już przekazana do oceny – co teraz? Czy mogę podmienić zdjęcia i opisy po przekazaniu aplikacji do oceny? [rozwiń]
Jeśli pomylisz się lub zechcesz uzupełnić/edytować ważne dane już po ostatecznym zapisaniu aplikacji, zgłoś się do nas mailowo na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie na nr 512 429 322, w miarę możliwości uzupełnimy/edytujemy dane w Twoim zgłoszeniu.
GALA PRCH RETAIL AWARDS
⇒ Czy w ramach aplikacji otrzymuję bezpłatną wejściówkę na Galę? [rozwiń]
Aplikowanie w konkursie nie jest równoznaczne z uzyskaniem biletu na Galę. Jeśli złożysz 7 lub więcej aplikacji, bilet na wydarzenie otrzymasz w ramach bonusu.
⇒ Czy w ramach konkursu zgłoszone projekty będą promowane? Jak? [rozwiń]
Zgłoszone i nominowane projekty (czyli te, które wg regulaminu osiągną wymaganą liczbę punktów w toku oceny) będą promowane podczas Gali PRCH Retail Awards na ekranie głównym przed ceremonią jako
Nominowani oraz opcjonalnie na nośnikach bocznych podczas trwania wydarzenia. Zostaną także zamieszczone na stronie
retailawards.org.pl w sekcji
Nominowani, a pełna lista linkowana będzie w kanałach social media oraz newsletterze PRCH. W przypadku otrzymania nagrody zwycięzców promujemy w social media PRCH, newsletterze i wszelkich materiałach konkursowych powiązanych z daną edycją (także w materiałach patronów medialnych konkursu).