ASPEKTY TECHNICZNE

KATEGORIE KONKURSOWE

ZGŁOSZENIE

WYPEŁNIANIE APLIKACJI

GALA PRCH RETAIL AWARDS


ASPEKTY TECHNICZNE

Opisz problem i zgłoś nam na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – skontaktujemy się jak najszybciej i pomożemy w wyeliminowaniu problemu.

Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji jego odzyskiwania - www.retailawards.org.pl/zmiana-hasla

Jeśli zakładałeś/aś swoje konto kilka lat temu i nie pamiętasz nazwy użytkownika/maila, na który rejestrowałeś/aś się w systemie, napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – odszukamy Twoje dane w systemie, zresetujemy hasło i wyślemy Ci dane dostępowe w indywidualnej wiadomości.

KATEGORIE KONKURSOWE

Jeśli po przeczytaniu definicji nie jesteś pewien/pewna, w jakiej kategorii zgłosić swój projekt, poproś nas o aktualne formularze konkursowe (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) – chętnie je udostępnimy. Jeśli pytania i zakres danych podawanych w aplikacji nadal niczego nie rozjaśnią, skontaktuj się z nami telefonicznie (Urszula Markowska, 512 429 322), wspólnie znajdziemy kategorię najlepiej pasującą do zgłaszanego projektu.

Aby sprawdzić zakres danych potrzebnych do kompletnego wypełnienia aplikacji, zgłoś się do nas na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – chętnie udostępnimy aktualne formularze konkursowe, dokładnie pokrywające się z systemem aplikowania online.

Aby ocena aplikacji była w pełni możliwa, wskaźniki biznesowe powinny zostać określone dla minimum 3 miesięcy działania danego obiektu, jeśli więc obiekt został otwarty w grudniu, wskaźniki biznesowe powinny być zaprezentowane przynajmniej do marca następnego roku.

Należy podać ramy czasowe dla całej kampanii / prowadzonych działań oraz opisać krótko główne założenia. Właściwą część aplikacji powinny jednak stanowić wyłącznie działania i ich efekty mieszczące się w określonym w definicji kategorii przedziale czasowym – właśnie one podlegać będą ocenie Jury.

Jak najbardziej – wystarczy w pierwszej zakładce wybranej aplikacji zaznaczyć opcję Dodaj wiele centrów handlowych i uzupełnić dane dla każdego z centrów, biorących udział w kampanii.

ZGŁOSZENIE

Upoważnienie należy uzyskać od osoby znajdującej się w KRS firmy zgłaszanej, upoważnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy.

Nie. W ramach jednego zgłoszenia można wybrać dowolną liczbę aplikacji w dowolnej ilości kategorii konkursowych.

Podana w cenniku cena obowiązuje za każdą aplikację z osobna. W ramach jednego zgłoszenia można wybrać dowolną ilość aplikacji w dowolnej ilości kategorii konkursowych, które zostaną odpowiednio wyszczególnione na fakturze.

Tak. Firmy stowarzyszone w PRCH obowiązuje niższa cena za aplikację.

Firma zgłaszająca - firma, która jest odpowiedzialna za zgłoszenie i treść aplikacji konkursowej podmiotu zgłaszanego do konkursu. Przed jego dokonaniem firma ta musi zdobyć upoważnienie od firmy zgłaszanej na uzupełnienie aplikacji, a następnie załączyć je w wyznaczonym miejscu w systemie. Firmą zgłaszającą może być: sieć handlowa, właściciel, deweloper, inwestor, zarządca centrum handlowego, agencja.

Firma zgłaszana - firma, która jest podmiotem zgłaszanym do konkursu tzn. będzie ubiegała się o zdobycie nagrody/wyróżnienia. Dane firmy zgłaszanej będą publikowane na Gali oraz w materiałach marketingowych. Firmą zgłaszaną może być: sieć handlowa lub właściciel, deweloper, inwestor, zarządca centrum handlowego. Firma zgłaszana może być jednocześnie firmą zgłaszającą.

WYPEŁNIANIE APLIKACJI

Budżet jest obowiązkowym punktem wielu aplikacji. Jeśli nie możesz lub nie chcesz przedstawiać pełnych danych finansowych, możesz przedstawić je w sposób ogólny, procentowy lub skrócony. Niezamieszczenie budżetu może skutkować nieprzyznaniem punktów za tę sekcję i obniżeniem ogólnej punktacji lub odrzuceniem aplikacji, zgodnie z zapisami w regulaminie konkursu.

Wszelkie dodatkowe materiały można załączyć w ostatnim kroku wypełniania aplikacji online, w zakładce Podsumowanie, w formie linku (do strony lub treści na serwerze, które nie wygasną w toku oceny aplikacji) lub spakowane do archiwum rar/zip (rozmiar pliku nie może przekroczyć 100 MB).

Poszczególne kroki aplikacji można zapisywać na każdym etapie ich wypełniania i również w dowolnym momencie (przed ostatecznym zapisaniem aplikacji i przekazaniem jej w terminie do oceny) wrócić do nich, by uzupełnić lub edytować dane.

Jeśli pomylisz się lub zechcesz uzupełnić/edytować ważne dane już po ostatecznym zapisaniu aplikacji, zgłoś się do nas mailowo na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie na nr 512 429 322, w miarę możliwości uzupełnimy/edytujemy dane w Twoim zgłoszeniu.

GALA PRCH RETAIL AWARDS

Aplikowanie w konkursie nie jest równoznaczne z uzyskaniem biletu na Galę. Jeśli złożysz 7 lub więcej aplikacji, bilet na wydarzenie otrzymasz w ramach bonusu.

Zgłoszone i nominowane projekty (czyli te, które wg regulaminu osiągną wymaganą liczbę punktów w toku oceny) będą promowane podczas Gali PRCH Retail Awards na ekranie głównym przed ceremonią jako Nominowani oraz opcjonalnie na nośnikach bocznych podczas trwania wydarzenia. Zostaną także zamieszczone na stronie retailawards.org.pl w sekcji Nominowani, a pełna lista linkowana będzie w kanałach social media oraz newsletterze PRCH. W przypadku otrzymania nagrody zwycięzców promujemy w social media PRCH, newsletterze i wszelkich materiałach konkursowych powiązanych z daną edycją (także w materiałach patronów medialnych konkursu).