PARTNER ZŁOTY

 logo png  

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty: 25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania, o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF). Więcej informacji jest dostępnych na www.epp-poland.com.


PARTNER KATEGORII PRZEBUDOWA / ROZBUDOWA / MODERNIZACJA OBIEKTU HANDLOWEGO ROKU

 top key png  

TOP-KEY to rodzinna firma, która działa od 1991 roku. Miano lidera zdobywała przez lata, zaopatrując obiekty komercyjne w systemy pozwalające na uzyskiwanie informacji o przepływie osób oraz samochodów. Powyższe dane generowane z obsługiwanych Systemów Analitycznych Klientów, używanych zarówno w Centrach Handlowych, jak i branży Retail, tworzą spójny system, pozwalający na usprawnienie zarządzania i koordynację skuteczniejszych działań marketingowych. Systemy oferowane przez TOP-KEY stanowią intuicyjne narzędzie do pozyskiwania wiarygodnych informacji o odwiedzalności w blisko 180 Centrach Handlowych oraz ponad 30 sieciach Retail pracujących w 18 krajach. Dzięki ciągłemu rozwojowi platformy analitycznej oraz bieżącemu nadzorowi nad zainstalowanymi urządzeniami użytkownicy systemów mają pewność ciągłości oraz poprawności danych dostarczanych przez firmę TOP-KEY.


PARTNER KATEGORII CENTRUM HANDLOWE ROKU - BEST PERFORMANCE

 logo png

Transaction Connect oferuje technologię do łatwego wdrażania programów lojalnościowych w twojej firmie, dzięki czemu nagrodzisz klientów za zakupy. Nie potrzebna jest żadna integracja oprogramowania czy zakup sprzętu. Wykorzystujemy nowe technologie otwartej bankowości i uczenia maszynowego do zbierania, analizowania i wzbogacania danych klientów dołączających do programu lojalnościowego i dokonujących zakupów. Usługa wykorzystuje technologię typu "white label" i rozliczana jest w trybie SAAS.

Dzięki technologii Transaction Connect klienci cieszą się korzyściami płynącymi z programów lojalnościowych bez zmiany nawyków i sposobów płatności. Ponadto analiza danych dotyczących zakupów zapewnia sprzedawcom detalicznym i centrom handlowym cenne informacje umożliwiające poprawę ich marketingu i strategii.


PATRONI MEDIALNI 

ACROSS LOGO BLACK 2020 Ambiente portal logo Brief
logoEuroBuildCEE kopia FB logo 2014 logo czarne

Logo GH

logo marketerplus na www 5 Marketing przy kawie logo zaakceptowane
OOH czerwone logo 500x500 property news CMYK property news kolor logo PRoto granat
realestate4 v2 1 biartekpl retail logo v2 Real Estate Talks logo żółte
SCF logos Retailnet LOGO NOWE 1
  Top Woman in real estate logo KWADRAT złote litery