Strona główna
PARTNERZY 2018
PARTNER GŁÓWNY |
|||
![]() |
MAYLAND REAL ESTATE Mayland jest deweloperem realizującym projekty centrów handlowych, działającym w Europie Centralnej i Wschodniej . Za cel firma stawia sobie tworzenie nowych miejsc życia i wymiany w sercu miasta. Zadaniem Mayland jest wspomagać nowoczesny handel oferując mu najlepszą z możliwych lokalizacji. Mayland pełni rolę dewelopera, twórcy, kupca, konstruktora i managera jednocześnie, łącząc te kompetencje, by nadzorować każdy etap realizacji centrum handlowego. Dzięki temu może odpowiadać na potrzeby klientów, wyprzedzać trendy, ulepszać nasze kompleksy handlowe, wprowadzać innowacyjne koncepcje. Ta wszechstronność gwarantuje wartość dodaną tak ważną dla najemców i klientów. Firma działa w imieniu dużych międzynarodowych grup finansowych, takich jak Groupe Casino (obecna w Polsce od 1996) i fundusz inwestycyjny Whitehall, które zapewniają finansowanie projektów w bliższej i dalszej perspektywie. |
||
PARTNERZY LÓŻ |
|||
![]() |
UNIBAIL-RODAMCO-WESTFIELD Unibail-Rodamco-Westfield jest jednym z największych światowych deweloperów i zarządców flagowych destynacji zakupowych. Z portfolio szacowanym na 62 miliardy euro, z czego 88% to nieruchomości handlowe, 7% biurowe i 6% wystawowe, Unibail-Rodamco-Westfield posiada i zarządza 102 centrami, z których 56 to flagowe nieruchomości w najbardziej dynamicznie rozwijających się miastach w Europie i Stanach Zjednoczonych. Rocznie centra handlowe firmy odwiedzane są 1,2 miliarda razy. Obecne na 2 kontynentach i w 13 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield oferuje unikatową platformę dla marek handlowych i wydarzeń i dostarcza klientom niepowtarzalne i stale odnawiane doświadczenia. Ze wsparciem swoich 3,700 pracowników i bezprecedensowymi osiągnięciami i know-how, Unibail-Rodamco-Westfield ma idealne warunki do generowania ponadprzeciętnych zysków i tworzenia projektów światowej klasy. Grupa ma zaplanowane projekty o wartości 13 miliardów euro, co stanowi najwyższy wynik na rynku. Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się swoim programem Lepsze Miejsca 2030, którego celem jest tworzenie lepszych miejsc, które spełniają najbardziej wyśrubowane standardy ekologiczne i mają wpływ na polepszanie miast. Unibail-Rodamco-Westfield jest notowane na Euronext Amsterdam i w Paryżu (URW na pasku informacyjnym Euronext). Równoległe notowanie zostało utworzone w Australii poprzez Chess Depositary Interests. Grupa otrzymała rating A od Standard & Poor’s, Moody’s i Fitch Ratings. Dodatkowe informacje dostępne są na stronie www.urw.com |
||
|
MK ILUMINACJE MK-Iluminacje w Polsce działa już 8 lat, tworząc młody, dynamiczny zespół, otwarty na klienta i nowe doświadczenia. Zawsze wychodzimy naprzeciw Państwa potrzebom w zakresie profesjonalnych dekoracji świetlnych realizując projekty niepowtarzalne i zapierające dech w piersiach. Tworzymy kompletne koncepcje, od projektu po realizację, przy zapewnieniu najwyższej jakości produktów i obsługi. Nasze port folio jest naszą najlepszą wizytówką. |
||
![]() |
APSYS POLSKA APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu, otwarta w październiku 2016 jako największe centrum zakupów, rozrywki i rekreacji w Wielkopolsce (100 000 m2 GLA). APSYS Polska zarządza obecnie 950 000 mkw GLA w 23 centrach handlowych zlokalizowanych w 16 największych miastach w Polsce. Firma i jej projekty były wielokrotnie nagradzane przez PRCH, ICSC oraz EuropaProperty w dziedzinach rozwoju, zarządzania oraz marketingu. |
||
PARTNER TECHNOLOGICZNY |
|||
![]() |
LED LIVE
|
||
PARTNER TECHNOLOGICZNY I MARKETINGU SENSORYCZNEGO |
|||
![]() |
IMS IMS – działająca od 15 lat spółka, lider rynku marketingu sensorycznego oraz mediów in-store. IMS świadczy usługi z zakresu audiomarketingu, aromamarketingu, Digital Signage oraz reklamy in-store, opierając swoją działalność na czterech systematycznie rozwijanych kompetencjach w ramach Grupy: IMS media, IMS sensory, IMS r&d oraz IMS events. W styczniu 2012 roku Spółka IMS zadebiutowała na rynku NewConnect, a od października 2014 roku jest notowana na głównym rynku GPW. IMS jest największym krajowym operatorem reklamy in-store o łącznym zasięgu 270 mln kontaktów rocznie, a także największym dostawcą kompleksowych rozwiązań z zakresu marketingu sensorycznego z łączną liczbą prawie 9 000 obsługiwanych lokalizacji, w tym ponad 250 galerii handlowych. |
||
PARTNERZY GALI |
|||
![]() |
STARNET TELECOM Atrakcyjność biznesowa wynajmowanych powierzchni biurowych i handlowych determinowana jest dzisiaj między innymi dostępnością i poziomem jakości usług telekomunikacyjnych. W Starnet Telecom wierzymy, że dostarczając takie usługi możemy pomóc osiągnąć naszym klientom sukces i poczucie bezpieczeństwa. Właśnie dlatego każdego dnia jesteśmy skupieni na zapewnieniu wysokiej jakości świadczonych przez nas usług oraz na zapewnieniu naszym klientom oferty odpowiadającej aktualnym potrzebom rynkowym. Wysokie standardy obsługi zapewniamy dzięki zespołom ekspertów pracującym nad doborem odpowiednich technologii, utrzymaniem wysokiej jakości obsługi klienta. Oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne zarówno dla zarządców i właścicieli budynków, jak i dla najemców. Zapewniamy łącza telekomunikacyjne, zarówno internetowe jak i telefoniczne, okablowanie strukturalne, infrastrukturę serwerowni, sieci LAN, telefonii, bezpieczeństwo sieci oraz usługi klasy operatorskiej i serwis. |
||
![]() |
FACTORY
|
||
PARTNERZY KATEGORII |
|||
|
SELECTIVV Selectivv to firma, która gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń mobilnych, które następnie wykorzystuje w takich obszarach jak reklama, marketing, analizy czy badania. Dane pochodzą z 200 tys. aplikacji mobilnych oraz 15 mln mobilnych stron internetowych. Firma posiada największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór danych pozyskiwanych z kanału mobile, w skład którego wchodzą m.in. dane demograficzne, preferencje zakupowe czy styl życia użytkowników. Obejmuje on łącznie 82 mln osób, z czego 14 mln w Polsce. Łącząc informacje o zachowaniach i zainteresowaniach użytkowników z danymi z geolokalizacji Selectivv opracowuje profile behawioralne, które wykorzystuje w spersonalizowanych kampaniach mobile marketingowych szczególnie istotnych dla firm z branży retail. Wykorzystując Location Data oraz autorskie narzędzia, firma analizuje w czasie rzeczywistym informacje o użytkownikach znajdujących się w konkretnej lokalizacji, jak np.: centra i galerie handlowe, dworce, lotniska itp. Podczas tegorocznej Gali Selectivv wręczy nagrodę dla najlepszej w Polsce kampanii mobile marketingowej realizowanej na rynku retail. |
||
|
FOCUS AGENCY Focus Agency jest zespołem ekspertów specjalizujących się w marketingu centrów handlowych. Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie w branży retail pozwoliło nam wypracować rozwiązania marketingowe, które gwarantują klientom (centrom handlowym i ich właścicielom) pełne zadowolenie ze świadczonych przez nas usług oraz zwrot z inwestycji. Usługi w branży retail: analiza danych, strategia i promocja, identyfikacja wizualna, projektowanie graficzne, fotografia i wideo, marketing internetowy. |
||
![]() |
AGENCJA X-5 X5 Productions to agencja marketingowa realizująca projekty z szeroko pojętego obszaru BTL. Specjalizuje się w obsłudze licencji międzynarodowych, będąc między innymi wyłącznym przedstawicielem Rainbow Productions w Polsce – światowego lidera w produkcji kostiumów licencyjnych oraz reklamowych. Ten brytyjski producent zaprojektował i wyprodukował wiele znanych kostiumów m.in. Slawek i Slavko Euro 2012. |
||
![]() |
CUSHMAN & WAKEFIELD POLSKA Cushman & Wakefield to globalny lider na rynku nieruchomości komercyjnych. Wspiera klientów na całym świecie w podejmowaniu kluczowych decyzji, które mają wpływ na sposób, w jaki ludzie pracują, robią zakupy i spędzają wolny czas. Fachowa wiedza i doświadczenie 43 tysięcy pracowników w ponad 60 krajach stanowią nieocenioną pomoc dla najemców i inwestorów zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości komercyjnych na świecie. Jej przychód szacowany jest na 5 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą wynajem powierzchni, kompleksowe zarządzanie nieruchomościami, rynki kapitałowe, zarządzanie obiektami (C&W Services), globalna obsługa najemców, zarządzanie inwestycjami (DTZ Investors) oraz reprezentacja najemców, wyceny i doradztwo. Więcej informacji na stronie www.cushmanwakefield.com oraz na Twitterze: @Cushwake. |
||
![]() |
CHAPMAN TAYLOR
|
||
PARTNER ZABAWY NETWORKINGOWEJ |
|||
![]() |
EVENT WORLD Event World to kreatywna agencja eventowa działająca od 2009 roku. Głównie zajmuje się kompleksową organizacją wydarzeń licencyjnych w centrach i galeriach handlowych. Jako jedyna w Polsce posiada licencje na przeprowadzenie akcji promocyjnych z doskonale wszystkim znanymi Atomówkami, Ben10, Pszczółką Mają, Super Wings i Winx Club! Event World specjalizuje się również w przeprowadzaniu eventów frekwencyjnych i prosprzedażowych, posiada własną Fabrykę Gadżetów i Foto Budkę. |
||
PARTNERZY UPOMINKÓW |
|||
![]() |
CAMAIEU
|
||
![]() |
PREZENT MARZEŃ
|
||
![]() |
KAZAR Marka Kazar kreuje trendy. Jej ambitny styl dorównuje światowym designerom. Kazar to synonim zmysłowości, oryginalności i prestiżu. Ukazujące się co sezon kolekcje butów, torebek i pasków to produkty luksusowe spełniające oczekiwania klientów, celebrytów oraz czołowych dyktatorów polskiej mody. Łączą w sobie awangardę, dobry styl, oryginalność oraz bezwarunkowe oddanie dla jakości. Nowoczesnemu designowi i precyzyjnym wykończeniem towarzyszy szczególna dbałość o każdy detal.Kolekcje Kazar stanowią dopełnienie miejskiego stylu życia współczesnej kobiety i mężczyzny. Pozwalają kreować zdecydowany, nieprzeciętny styl, wyrażać i wyróżniać się w unikalny sposób. Kolekcja Kazar jest dostępna w 47 ekskluzywnych salonach firmowych, 7 salonach outletowych, zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych na terenie całej Polski, w czterech salonach firmowych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w jednym sklepie firmowym w Manamie (Bahrain), dwóch salonach firmowych na Węgrzech oraz sklepie online. |
||
![]() |
VERONA
|
||
![]() |
ACTIVLAB
|
||
![]() |
TELAKCES
|
||
PARTNER OCHRONY |
|||
![]() |
SECURITAS Securitas w Polsce jest częścią największego na świecie koncernu ochrony Securitas AB, świadczącego usługi dla klientów indywidualnych oraz biznesowych w 53 krajach świata. W Polsce Securitas znajduje się w ścisłej czołówce polskiego rynku ochrony pod względem jakości usług oraz dynamiki rozwoju. Specjalistyczne centra kompetencyjne świadczą usługi dedykowane do poszczególnych segmentów rynku dostosowując rozwiązania technologiczne z zakresu bezpieczeństwa do indywidualnych potrzeb klientów. Usługi kierowane do segmentu Retail polegają na wieloaspektowej ochronie takich obiektów jak centra handlowe, markety i sieci sklepów uwzględniającej szerokie spektrum zagrożeń charakterystycznych dla tych obiektów. Działalność Securitas to również kreowanie pozytywnego wizerunku klientów, dlatego usługi kierowane do segmentu Retail mają na celu zapewnienie nie tylko najwyższego poziomu bezpieczeństwa, ale również komfortu osób przebywających na terenie obiektów handlowych. |
||
PARTNERZY CATERINGOWI |
|||
![]() |
VILLA FOKSAL Najlepszy koncept cateringowy. Co nas odróżnia od konkurencji? Przede wszystkim menu o genialnych smakach wykreowanych przez Szefa Kuchni Marcina Wojtczaka. Ponadto oferta zawsze na czas, dopasowana i przygotowana przez dział sprzedaży. Realizacja dopięta na ostatni guzik i dbałość o szczegóły naszych managerów operacyjnych. Podsumować to można jednym stwierdzeniem: dajemy poczucie bezpieczeństwa naszym zleceniodawcom. |
||
![]() |
SMAKI WARSZAWY Smaki Warszawy powstały w 2005r, to jeden z niewielu punktów na mapie kulinarnej Warszawy, który łączy wyśmienitą restaurację z własną pracownią cukierniczą. W części restauracyjnej oferowane są zachwycające zmysły dania kuchni polskiej czerpiące z najlepszych tradycji wielokulturowej, przedwojennej Warszawy. Smaki Warszawy w swojej kuchni korzystają z dobrodziejstw natury i stosują wysokiej jakości sezonowe i regionalne produkty. W pracowni cukierniczej powstają: legendarna beza z żurawiną i kremem waniliowym czy jagodzianka w drożdżowym cieście polana zrumienionym masełkiem. Można tu również spróbować lodów własnej produkcji. |
||
|
MELODY Specjalnościami Melody są Bąbel-wafle, lody naturalne i paryskie makaroniki. Jako pierwsi w Polsce rozwiązali odwieczny dylemat „lody czy gofry” i połączyli wywodzące się z Hongkongu gofry z lodami, owocami, orzechami i bitą śmietaną tworząc wyjątkowy deser, który podbił serca ich klientów. Lody Melody są zawsze pyszne, świeże i w 100% naturalne. W repertuarze smaków obok klasyków takich ja śmietanka, czekolada, solony karmel czy sorbet truskawkowy znajdują się też między innymi cytryna z bergamotką, mango lassi, sorbet z rokitnika, czarny sezam i wiele innych. Paryskie makaroniki pieczone są z najwyższej jakości mąki migdałowej sprowadzanej z Walencji. Swoje żywe kolory zawdzięczają wyłącznie naturalnym barwnikom, a różnorodne smaki wyłącznie naturalnym surowcom i wyjątkowym esencjom, które nadają im niepowtarzalny charakter. Te delikatne ciasteczka rodem z Francji łącząc w sobie sprzeczności (są chrupiące na zewnątrz, lecz rozpływają się w ustach) podbijają serca smakoszy na całym świecie. |
||
![]() |
LEONARDO VERDE Leonardo Verde jest to pierwsza w Polsce restauracja oferująca roślinne wariacje na temat kuchni włoskiej w wydaniu zdrowym, bezcukrowym (lokal posiada certyfikat Fundacji Szczęśliwi Bez Cukru), często z produktów bezglutenowych. Najmocniejszą stroną menu są oryginalne i nieoczywiste połączenia smaków i konsystencji roślin. Oprócz części restauracyjnej, w Leonardo Verde znajduje się przytulna sala barowa. Na gości czekają ciasta bez cukru i bez glutenu, ekologiczne wina oraz koktajle alkoholowe na bazie owoców, warzyw i ziół. |
||
![]() |
COPHI Zebrawszy kilkuletnie doświadczenie w świecie kawy, zdecydowaliśmy, że marka Cophi zrobi różnicę. Naszych Klientów zapraszamy do przeżycia niezwykłego doświadczenia, które skrywa filiżanka kawy. Jako niewielka rodzinna firma, nie możemy pozwolić sobie na rozczarowanie tych, którzy nam zaufali. Ciężko pracowaliśmy, aby zdobyć najwyższej jakości ziarna; zdecydowaliśmy też wypalać nasze flagowe mieszanki lokalnie, tym samym wspierając inne rodzinne firmy i nadzorując proces od A do Z. |
||
PATRON GALI |
|||
![]() |
TOP WOMAN IN REAL ESTATE
|