• prch.org.pl
  • redi.org.pl
  • O KONKURSIE
  • KATEGORIE
  • POBIERZ PORADNIK
  • Jury
  • O GALI
  • Kontakt
Zaloguj się /Zarejestruj się lock

System konkursowy
PRCH RETAIL AWARDS

UWAGA! System będzie otwarty do aplikowana od 15 czerwca

Zarejestruj się

Zaloguj się

Witryna główna PRCH
prch.org.pl

(rejestracja na Galę PRCH Retail Awards i inne wydarzenia, dostęp do raportów itp.)

Przejdź

 
 
PRCH Retail Awards
prch.org.pl
Zaloguj się /Zarejestruj się lock

System konkursowy
PRCH RETAIL AWARDS

UWAGA! System będzie otwarty do aplikowana od 15 czerwca

Zarejestruj się

Zaloguj się

Witryna główna PRCH
prch.org.pl

(rejestracja na Galę PRCH Retail Awards i inne wydarzenia, dostęp do raportów itp.)

Przejdź

 
  • O KONKURSIE
  • KATEGORIE
  • POBIERZ PORADNIK
  • Jury
  • O GALI
  • Kontakt

GALA PRCH RETAIL AWARDS

13.11.2025, Forteca Kręglickich, W-wa

Znamy nominacje Jury w tegorocznej edycji konkursu

19-10-2023

Po blisko dwóch miesiącach pracy jury nominowało 84 projekty do ostatecznej rywalizacji o złote i srebrne statuetki PRCH Retail Awards. Laureatów poznamy już 16 listopada, podczas uroczystej gali w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.

- Wysoki poziom zgłoszonych aplikacji jest potwierdzeniem jakości i prestiżu nagród PRCH Retail Awards, które są najważniejszymi wyróżnieniami w branży. Bardzo dziękuję członkom jury za czas poświęcony na rzetelną i merytoryczną ocenę, a aplikującym firmom za doskonałe projekty. Już dziś zapraszam do uczestnictwa w uroczystej gali, która odbędzie się 16 listopada w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie – mówi Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Projekty można było zgłaszać w kategoriach podzielonych na biznesowo-strategiczne oraz marketingowe. W grupie biznesowo-strategicznej jury nominowało 26 aplikacji, a w kategoriach marketingowych 58 projektów. W tym roku w konkursie debiutują 3 nowe kategorie: „największe wyzwanie” (the biggest challenge), „marketing otwarcia retail parków” oraz „kampania b2b roku - działania na rzecz najemców”.

Każda ze zgłoszonych aplikacji była oceniana według precyzyjnych kryteriów, za które przyznawane są punkty. W każdej kategorii, spośród nominowanych projektów jury może przyznać maksymalnie 1 złotą i 2 srebrne nagrody. By tak się stało projekt musi uzyskać określoną liczbę punktów. W przypadku, gdy żaden z projektów nie przekroczy wymaganego pułapu punktowego, nagrody w takiej kategorii nie zostaną przyznane.

- Zgłoszenia w tegorocznej edycji konkursu to prawdziwa paleta różnorodnych projektów, które udowadniają, że marketing galerii handlowych to proces wielowymiarowy, prowadzony świadomie i kompleksowo. Centra handlowe doskonale wiedzą, jak wykorzystywać potencjał nowych technologii, siły influencerów czy aktualnych trendów oraz przewodnich wartości i w oparciu o nie tworzyć niesamowite kampanie, wydarzenia oraz projekty. Nie boją się eksperymentować i wychodzić z nowatorskimi pomysłami. Warto podkreślić również nowe kategorie, szczególnie „Kampania B2B – budowanie relacji z najemcami”. Współpraca i nastawienie na jakość relacji z najemcami to obecnie bardzo istotny kierunek w rozwoju całej branży. Dlatego bardzo cieszy fakt, że w tej kategorii pojawiło się wiele ciekawych i inspirujących aplikacji - ocenia Paulina Szymczukiewicz, przewodnicząca jury oceniającego aplikacje marketingowe oraz Head of Marketing Sierra Balmain.

- Co roku aplikacje są merytorycznie coraz lepiej przygotowane. W dużym stopniu odzwierciedlają trendy i zmiany które obserwujemy na rynku. Osobiście jednak, każdą z tych aplikacji traktuję jak oddzielną historię opowiadającą o jakimś szczególnym wydarzeniu w życiu centrum handlowego lub lokalnej społeczności, o wyzwaniu któremu zespół zarządzający musiał sprostać czy szerokim spojrzeniu na tematy związane z ochroną środowiska. Zagłębianie się w te historie jest niezmiernie ciekawe i wciągające – dodaje Rafał Giersz, przewodniczący jury oceniającego aplikacje biznesowo-strategiczne i dyrektor Chapman Taylor.

W XIV edycji PRCH Retail Awards projekty konkursowe weryfikuje grono 25 członków jury, podzielonych na trzy grupy oceniające: kampanie marketingowe obiektów, działania biznesowe oraz jury strategiczne. Rolą tego ostatniego jest wskazanie laureatów nagród specjalnych jury, którzy zasługują na uznanie z uwagi na innowacyjne podejście i kreowanie trendów w branży.

 

  • Aktualności
  • O KONKURSIE
  • kontakt

Polska Rada Centrów Handlowych

ul. Nowogrodzka 50

00-695 Warszawa

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Copyrights PRCH 2016

projekt i wykonanie: synermedia.pl

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.