W skład Jury konkursu PRCH Retail Awards rokrocznie wchodzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży retail real estate, reprezentujący szeroki przekrój rynku. Jurorzy pracują w dwóch zespołach - grupie oceniającej obiekty i sieci handlowe oraz grupie oceniającej projekty marketingowe obiektów i sieci handlowych.
|
ZOBACZ JURY |
|
Prace grona Jury trwają cały rok i rozpoczynają się jeszcze przed uruchomieniem systemu aplikacji. Grupa oceniająca nie tylko czuwa nad prawidłowym przebiegiem procesu oceny i wyłonieniem zwycięzców oraz wyróżnionych, ale także bierze czynny udział w budowaniu strategii i pracach przygotowawczych do kolejnej edycji.
Najważniejszym zadaniem Jurorów jest rzetelna i merytoryczna ocena zgłoszonych projektów. W grupie oceniającej obiekty i sieci handlowe ewaluacja przebiega dwuetapowo - wybrana grupa naszych ekspertów w drugim etapie oceny wizytuje obiekty i sieci handlowe, które uzyskały wymaganą liczbę punktów w etapie pierwszym. Dla zachowania transparentności Jurorzy nigdy nie oceniają projektów, w które byli w jakikolwiek sposób zaangażowani.
⇒ |
Po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń Jury analizuje i ocenia aplikacje, a w drugim etapie oceny projektów w kategoriach ogólnych również wizytuje wybrane obiekty oraz sieci handlowe. | |
⇒ |
Od członków Jury oczekujemy gotowości do aktywnego uczestnictwa w koncepcyjnych pracach przygotowawczych, spotkaniach konsultacyjnych podczas procesu oceny, terminowej i rzetelnej oceny zgłoszonych projektów (wraz z komentarzami), gotowości do ewentualnych wizytacji wybranych obiektów i sieci handlowych oraz zaangażowania w promowanie konkursu np. w wybranych social media. |
|
⇒ |
Jurorzy otrzymują bezpłatne zaproszenie na Galę PRCH Retail Awards, wieńczącą zmagania konkursowe. Grono Jury jest aktywnie promowane w biuletynie konkursowym, newsletterach i kanałach społecznościowych Polskiej Rady Centrów Handlowych. Niektóre eksperckie wypowiedzi członków Jury mogą być zamieszczone w aktualnościach na stronie retailawards.org.pl i w social mediach. |