• O konkursie
  • O Gali
  • LAUREACI 2018
  • PARTNERSTWO
  • FAQFAQ
  • Kontakt
  • prch.org.pl
  • redi.org.pl
Zaloguj się /Zarejestruj się lock

System konkursowy
PRCH RETAIL AWARDS

(składanie lub ocena aplikacji)

Zarejestruj się

Zaloguj się

Witryna główna PRCH
prch.org.pl

(rejestracja na Galę PRCH Retail Awards i inne wydarzenia, dostęp do raportów itp.)

Przejdź

 
 
PRCH Retail Awards
prch.org.pl   redi.org.pl
 
Zaloguj się /Zarejestruj się lock

System konkursowy
PRCH RETAIL AWARDS

(składanie lub ocena aplikacji)

Zarejestruj się

Zaloguj się

Witryna główna PRCH
prch.org.pl

(rejestracja na Galę PRCH Retail Awards i inne wydarzenia, dostęp do raportów itp.)

Przejdź

 
  • O konkursie
  • O Gali
  • LAUREACI 2018
  • PARTNERSTWO
  • FAQFAQ
  • Kontakt

GALA - 10 PAŹDZIERNIKA 2019

Aula Wydziału Fizyki PW

Kategorie konkursowe 2019

 

O konkursie

  • O konkursie
  • Jak aplikować
  • Kategorie konkursowe 2019
  • Harmonogram
  • Cennik
  • O Jury

⇒ DLA SIECI HANDLOWYCH

⇒ DLA OBIEKTÓW HANDLOWYCH


KATEGORIE KONKURSOWE DLA SIECI HANDLOWYCH

Zgłoszenia obejmują działania podjęte w okresie od 1 stycznia 2017 do 31 grudnia 2018 r. za wyjątkiem kategorii Nowa Sieć Handlowa Roku, która obejmuje sieci handlowe, które weszły na polski rynek w 2018 roku.

SIECI HANDLOWE

⇒ Nowa Sieć Handlowa Roku [rozwiń]

Kategoria konkursowa skierowana do sieci handlowych, które w okresie między 1 stycznia 2018 r. a 31 grudnia 2018 r. otworzyły pierwszy punkt handlowy, usługowy lub rozrywkowy na terenie Polski.

⇒ Sieć Handlowa Roku – best performance [rozwiń]

Kategoria skierowana do sieci handlowych, które w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r. wyróżniły się na tle innych sieci innowacyjnym podejściem, największą efektywnością czy najlepszymi osiągniętymi w swojej kategorii rezultatami podjętych działań.

⇒ Ekspansja Sieci Handlowej Roku [rozwiń]

Kategoria obejmuje sieci handlowe, które w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r. wyróżniły się znacznym wzrostem liczby sklepów otwartych na terenie kraju lub zagranicą oraz znaczącym wzrostem czynników efektywności sklepów w kraju lub zagranicą.

MARKETING SIECI HANDLOWYCH

⇒ Program Lojalnościowy Roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy działań podjętych przez sieć handlową w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r., służących budowaniu i podtrzymywaniu pozytywnych relacji z klientami oraz zwiększenia efektywności sprzedaży produktu lub usługi.

⇒ Magazyn Sieci Handlowej Roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy sieci handlowych, które w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r. wydawały magazyn dla swoich klientów, będący elementem szerszej strategii marketingowej/biznesowej. Do konkursu mogą być zgłaszane publikacje zarówno drukowane, jak i ukazujące się wyłącznie online. Jury w ocenie magazynu bierze pod uwagę m.in.: jakość wydania, merytorykę, dopasowanie koncepcji i zawartości do grupy docelowej, ekspozycję produktów, efektywność kosztową.

⇒ Kampania Internetowa Roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy sieci handlowych, które w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r. prowadziły aktywną kampanię internetową. Kategoria nie dotyczy długofalowego prowadzenia kanału w social-media.

⇒ Rebranding Sieci Handlowej Roku [rozwiń]

Kategoria konkursowa skierowana do sieci handlowych, które w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r. dokonały znaczących zmian w koncepcji, strategii lub wizerunku marki.

⇒ Kampania Employer Branding Roku [rozwiń]

Kategoria obejmuje strategię i działania podjęte przez sieć handlową w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r. na rzecz stworzenia wizerunku atrakcyjnego pracodawcy, skierowane do potencjalnych pracowników.

DZIAŁANIA I STRATEGIA CSR SIECI HANDLOWYCH

⇒ Działania i strategia CSR Sieci Handlowej Roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy dobrowolnych działań podejmowanych przez sieć handlową w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r., uwzględniających interes społeczny, ochronę środowiska oraz relacje z różnymi grupami interesariuszy, będących elementem szerszej i długofalowej strategii marki. Efektywność strategii bazuje na budowaniu dialogu społecznego i porozumienia oraz na odpowiedzialności i dbałości o etykę postępowania. Celem działań CSR nie jest realizacja celów biznesowych. Do działań związanych z odpowiedzialnością społeczną zaliczają się te zwracające uwagę na istotny problem społeczny i wynikające z niego zagrożenia. Do działań CSR nie należą akcje charytatywne.

KATEGORIE KONKURSOWE DLA OBIEKTÓW HANDLOWYCH

Zgłoszenia obejmują działania podjęte w okresie od 1 stycznia 2017 do 31 grudnia 2018 r., za wyjątkiem kategorii Nowe Centrum Handlowe Roku /Nowy Park Handlowy Roku /Nowe Centrum Wyprzedażowe Roku, która obejmuje obiekty otwarte w 2018 roku.

KATEGORIE OGÓLNE DLA OBIEKTÓW HANDLOWYCH

   Centrum Handlowe Park
Handlowy
Centrum Wyprzedażowe

⇒ Nowy Obiekt Handlowy Roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy nowych obiektów handlowych, otwartych w okresie pomiędzy 1 stycznia 2018 r. a 31 października 2018 r.

check  check check

⇒ Best Performance [rozwiń]

Kategoria dotyczy obiektów handlowych o najlepszych parametrach efektywności ekonomicznej w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r. (trendy zmian obrotów, odwiedzalność, rozwiązania zarządcze itd.).

check  check check

⇒ Przebudowa / Rozbudowa / Modernizacja [rozwiń]

Kategoria dotyczy obiektów handlowych rozbudowanych/ przebudowanych/ modernizowanych w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r.

check  check check


⇒
Rewitalizacja Roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy obiektów zrewitalizowanych w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r., które wyróżniły się innowacyjnym konceptem, nowatorskim podejściem do rewitalizowanego obiektu oraz jego otoczenia, ciekawym sposobem wkomponowania go w istniejącą tkankę miejską lub innowacyjnością zastosowanych rozwiązań.

MARKETING OBIEKTÓW HANDLOWYCH

⇒ Kampania Public Relations Roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy strategii i działań podjętych przez obiekt handlowy w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r., w celu kreowania pożądanego wizerunku obiektu handlowego, budujących relacje pomiędzy centrum handlowym a różnymi grupami zainteresowanych znajdującymi się w jego otoczeniu biznesowym: klientami, władzami lokalnymi, partnerami biznesowymi, kontrahentami etc. poprzez przekazywanie informacji do otoczenia przy użyciu mediów.

⇒ Wydarzenie Roku (Event) [rozwiń]

Kategoria dotyczy wydarzeń zorganizowanych na terenie obiektu handlowego w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r., których cel jest elementem szerszej strategii marketingowej i/lub biznesowej centrum.

⇒ Kampania Prosprzedażowa Roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy strategii i działań podejmowanych przez obiekt handlowy w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r., których nadrzędnym celem jest zwiększenie sprzedaży na terenie centrum. Kampania może obejmować działania podejmowane wspólnie z najemcami. Istotnym elementem oceny efektywności kampanii jest analiza zwrotu z inwestycji (ROI).

⇒ Kampania Otwarcia Roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy strategii i działań podejmowanych przez obiekt handlowy w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r., których celem jest poinformowanie zainteresowanych o otwarciu nowego obiektu handlowego oraz samej uroczystości otwarcia. Ważnym elementem oceny kampanii jest analiza budżetu wydarzenia, efektywności jego wykorzystania, kreatywności i skuteczności podejmowanych działań.

⇒ Kampania Wizerunkowa Roku [rozwiń]

Kategoria obejmuje działania podejmowane przez obiekt handlowy w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r., składające się na strategię marketingową obiektu, którego nadrzędnym celem było zbudowanie wśród grupy docelowej klientów pożądanego wizerunku marki. W kategorię wpisują się także działania związane z rebrandingiem.

⇒ Magazyn Obiektu Handlowego Roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy obiektów handlowych, które w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r. wydawały magazyn dla swoich klientów, będący elementem szerszej strategii marketingowej/biznesowej centrum. Do konkursu mogą być zgłaszane publikacje zarówno drukowane, jak i ukazujące się wyłącznie online. Jury w ocenie magazynu bierze pod uwagę m.in.: jakość wydania, merytorykę, dopasowanie koncepcji i zawartości do grupy docelowej, ekspozycję produktów najemców, efektywność kosztową.

⇒ Kampania Internetowa Roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy Obiektów Handlowych, które w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r. prowadziły aktywną kampanię internetową. Kategoria nie dotyczy długofalowego prowadzenia kanału w social-media.

DZIAŁANIA I STRATEGIA CSR OBIEKTÓW HANDLOWYCH

⇒ Działania i strategia CSR Obiektu Handlowego Roku [rozwiń]

Kategoria dotyczy dobrowolnych działań podejmowanych przez obiekt handlowy w okresie między 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2018 r., uwzględniających interes społeczny, ochronę środowiska oraz relacje z różnymi grupami interesariuszy, będących elementem szerszej i długofalowej strategii marki. Efektywność strategii bazuje na budowaniu dialogu społecznego i porozumienia oraz na odpowiedzialności i dbałości o etykę postępowania. Celem działań CSR nie jest realizacja celów biznesowych. Do działań związanych z odpowiedzialnością społeczną zaliczają się te zwracające uwagę na istotny problem społeczny i wynikające z niego zagrożenia. Do działań CSR nie należą akcje charytatywne.

 

Zapisz się do naszego NEWSLETTERA, aby otrzymywać najświeższe informacje

  • O KONKURSIE
  • Aktualności
  • O GALI
  • LAUREACI
  • współpraca
  • kontakt

Polska Rada Centrów Handlowych

ul. Nowogrodzka 50

00-695 Warszawa

tel. +48 22 629 23 81

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Copyrights PRCH 2016

projekt i wykonanie: synermedia.pl

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.